Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pistäny muuten merkille että suomalaiset naiset on tosi usein likaisia, siis nuoret naiset haisevineen värkkeineen, mitä hel???
Fb:n kauneusryhmiä seuranneena ainakin tuntuu olevan meneillään jonkunlainen "kilpailu" siitä kuka pesee hiuksensa kaikkein harvimmin. Yllättävän usea "pesee" kasvonsakin pelkillä puhdistuspyyhkeillä tai misellivedellä. Eipä kai sinne suihkuun ole niin asiaa, jos ei edes erityisemmin hikoile.
Kyllä pesulla pitäisi silti käydä.. vartalo pesemässä edes.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukkarituubi -> kertoo useista kumppaneista kammarin puolella Ja naisesta itsestään, eli ei kiitos ja näkemiin. Tulee mieleen että mikäköhän tämä on naisiaan ollut. Eli ei jatkoon. (Varmasti sama pätee myös meissä miehissä)
Likainen wc pytty tai likainen jääkaappi
Haisevat tiskit tai roskapusseja”epähygieenisyys”
😆 Kaiken muun ymmärrän, mutta liukkarituubi? Liukuvoiteen määritelmä on siis, että harrastaa seksiä monen miehen kanssa. Tiesitkös, että sitä voi käyttää myös itsetyydytyksessä?
Miehet. Eivät naise käytä.
😂 Eivätkö? Kuivanako se dildo pitää sisään tunkea?
Eiväthän kaikki naiset tarvitse liukkaria jos valmiiksi märkiä
Jotkut toiset harrastaa itsetyydytystä muillakin kuin yhdellä aukolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menkkaside avonaisena roskiksessa. paskainen pönttö. valkovuodosta koppuraiset pikkarit vessan lattialla.. aika sika naiseksi! tussukin ja hiki haisi.
Näin naisena kommentoin.. kyllä ne menkkasiteet ja tamppoonit ihan sinällään avonaisena heitetään sinne roskikseen minne kuuluukin. Välillä voi paperiin kietaista mutta aika paljon paperia kuluu jos 8-9sidettä päivässä paperin kera sinne roskikseen viikon ajan.
Ne on tarkoitus kääriä puhtaan siteen kääremuoviin.
Siis nyt meni ohi? Ei ole, ei missään ole määritelty muuta kuin side roskiin vai kääritkö sinäkin kondomisi mäihineen wc paperiin?
Vierailija kirjoitti:
Liukkarituubi -> kertoo useista kumppaneista kammarin puolella Ja naisesta itsestään, eli ei kiitos ja näkemiin. Tulee mieleen että mikäköhän tämä on naisiaan ollut. Eli ei jatkoon. (Varmasti sama pätee myös meissä miehissä)
Mulla on liukkaripurkki sooloseksiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆 Kaiken muun ymmärrän, mutta liukkarituubi? Liukuvoiteen määritelmä on siis, että harrastaa seksiä monen miehen kanssa. Tiesitkös, että sitä voi käyttää myös itsetyydytyksessä?
😂 Eivätkö? Kuivanako se dildo pitää sisään tunkea?
Minun naiseni ei ainakaan mitään liukastusvoiteita tarvitse. Omaa omat liukkaudet omasta takaan.
Jos eronnu,niin kaikki perhekuvat kirjahyllyssä näkyvissä. Mielestäni keljua,jos ensin eroaa ja sitten kummiskin vertaa kaikessa exäänsä... Tokihan ne näkyvillä olla saa,kun omiaan ovat,mutta jotenkin tulee sellainen vaivautunut tunnelma...Ihan kuin toisen pesälle salaa menisi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kukas siellä puhuu kaikkien naisten suulla? Esimerkiksi d ildojen yhteydessä lukee, että sopii käytettäväksi vesipohjaisten liukuvoiteiden kanssa, mitähän varten ne tekstit lienee.
Sopii kyllä, samaa mieltä ja suositellaan siis jos haluaa käyttää jtn niin siinä tapauksessa, mutta ei tarvi mikäli ei halua käyttää mitään tai ei tarvitse sellaisia kuten suurin osa.😉
Olkkarin pöydällä tarjotin, jolla erivärisiä pillereitä, käärittyjä sätkiä ja valkoista jauhetta muovipussissa. Tarjottimensa oli tarra jossa luki ”pärisevät”. Eli jonkin sortin narkki kyseessä. Muuten erittäin tyylikäs nainen ja koti hyvin kalliin näköisesti sisustettu.
Minusta on turn of jos liukuvoidetta esillä, sama mitä sillä sitten teki. Pointtina on se et se on sama asia kuin jättäisi vaikkapa yhtä yksityisen asian esille kuin peräpukama voiteen kertomaan sinusta siihen pöydälle. Mikset saman tien jätä sitä dildoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esillä pöydällä? Todella turn off tietää itsetyydytyksestäsi asuntoon tullessa.
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis. Mä olen päästänyt kämppääni ilmeisesti vaan pesun kestäviä panomiehiä kun kellekään ei ole mikään ollut turn off. Ei siis lasten koulureput tai valokuvat m u l a t t i lapsista, joista en ole kokenut tarvetta mainita kun ei ole ollut tarkoitus esitellä. Ei pöytäkoneettomuus, ei valkoiset seinät, ei pikkarit missä lie oman huoneen lattialla, ei kortsut tyynyn alla (käyttämättömiä toki), ei kuivuvat pyykki telineellä vaikka siinä on ollut lasten ja ex-miehenkin vaatteita, ei Ikean verhot, ei Ikean mikään, ei autottomuus eikä se että itse olen m u l a t t i ole ollut kellekään turn off. Itse on pitänyt joka miehestä hankkiutua eroon tai eivät olisi lähteneet. Pitäisi varmaan nostaa rimaa kovasti, kokeilla vaikka palstamiestä vaihteeksi.
Nyt hei oikeesti. Kuka kutsuu omia lapsiaan mu la teiksi? Ja itseään vielä päälle! Huh huh. Kaikki on nyt nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis. Mä olen päästänyt kämppääni ilmeisesti vaan pesun kestäviä panomiehiä kun kellekään ei ole mikään ollut turn off. Ei siis lasten koulureput tai valokuvat m u l a t t i lapsista, joista en ole kokenut tarvetta mainita kun ei ole ollut tarkoitus esitellä. Ei pöytäkoneettomuus, ei valkoiset seinät, ei pikkarit missä lie oman huoneen lattialla, ei kortsut tyynyn alla (käyttämättömiä toki), ei kuivuvat pyykki telineellä vaikka siinä on ollut lasten ja ex-miehenkin vaatteita, ei Ikean verhot, ei Ikean mikään, ei autottomuus eikä se että itse olen m u l a t t i ole ollut kellekään turn off. Itse on pitänyt joka miehestä hankkiutua eroon tai eivät olisi lähteneet. Pitäisi varmaan nostaa rimaa kovasti, kokeilla vaikka palstamiestä vaihteeksi.
Nyt hei oikeesti. Kuka kutsuu omia lapsiaan mu la teiksi? Ja itseään vielä päälle! Huh huh. Kaikki on nyt nähty.
Onko tämä nykyään paha sana? Samaa sarjaa kuin mestitsi, onko se kielletty myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esillä pöydällä? Todella turn off tietää itsetyydytyksestäsi asuntoon tullessa.
No ei tietenkään. Mutta löytyy kodista, vaikka minulla ei ole useita seksikumppaneita. Typerä logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pistäny muuten merkille että suomalaiset naiset on tosi usein likaisia, siis nuoret naiset haisevineen värkkeineen, mitä hel???
Fb:n kauneusryhmiä seuranneena ainakin tuntuu olevan meneillään jonkunlainen "kilpailu" siitä kuka pesee hiuksensa kaikkein harvimmin. Yllättävän usea "pesee" kasvonsakin pelkillä puhdistuspyyhkeillä tai misellivedellä. Eipä kai sinne suihkuun ole niin asiaa, jos ei edes erityisemmin hikoile.
Mikä vika on misellivedessä? Käytän sitä ja hyvin kasvot puhdistuvat. En tosin meikkaa, ehkä kovin raskasta meikkipohjaa tai silmämeikkiä se ei poista. Hiustenpesukin on harventunut koronakotoilun myötä, mutta pesen kyllä hiukset kun olen lähdössä ihmisten ilmoille tai treffeille.
Naisen oma valokuva kehystettynä pöydällä.
Kaneja häkissä ja kissa. Kämpässä pistävä kissan pissan haju ja kissan ruokaa pitkin lattioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on keittiö, jonka jääkaapissa on pelkkä valo. On nimittäin nähty näitä naisia jotka elävät kotioloissa pelkällä voileivällä. Jos ihminen ei osaa/halua käyttää edes alkeellisimpia ruoanlaittotaitoja, mitkä mahtavat olla hänen muut elämäntaitonsa/halu tehdä mitään muutakaan?
Voi herranjestas. Mitä vikaa siinä on jos elää kotona pelkällä voileivällä?
Yksinelävänä sinkkunaisena olen enemmän töissä kuin kotona, miksi olisin kotona yksin nyhjöttämässä jos voisin tehdä töitä? Yksinelävän ihmisen voi olla vaikea kustantaa itse kaikki kulunsa, etenkin jos sattuu olemaan matalapalkalla kuten itse olen. Mielummin ostan runsaat eväät töihin ja syön töissä hyvin ja jaksan kuin ostan kotiin ruokaa joka oletettavasti homehtuu kaappiin, koska harvemmin olen kotona kahtaa päivää putkeen.
Jos lähtee hakemaan yöseuraa, olisi kohteliasta varustautua sitä varten, vaikka edes iltapalaa tai aamiaista tarjota - vaikka muuta haukattavaa makkarissa tarjoaisikin.
Mun luo ei panot tule syömään.
jos on liian hyvin sisustettu = liian kallis maku, jos on sisustettu sillä rahalla mihin varaa = huono juttu
Niissä voi olla ns tuoksutikkuja = ihan hyvä lisä vessaab tai kylppäriin, eli älä tuomitse eti
Se että kaikki on valkoista, mustaa tai beigeä eikä ole mitään persoonallista mistä voisi jutella. Ei yhtä väriläiskää tai ainutlaatuista asiaa josta sanoisi jotain. Jos vieras menee heti ikkunan luo ja katsoo maisemat, tiedät että kodissasi ei ole mitään kiinnostavaa katseenvangitsijaa.
Ja ihmisen kotihan kertoo paljon myös pääkopan sisällöstä.
Kertoo lähinnä sinusta. Sinun omasta häpeästäsi. Miten toisen sisustus voi olla turn off? Siinä ei ole mitään luonnollista, että häpeät toisen ihmisen sisustusta. Ei Jeesus oikeesti ihmiset?
Onneksi me ollaan erilaisia ja pidämme erilaisia asioita arvossaan. Monet ovat niin kadonneet todellisuudesta.