Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Pönttö oli ollut pesemättä varmaan muutaman kuukauden.
Monta kissaa koiraa. Ei niissä sinällään vikaa. Kotieläimet on kivoja, mutta useampi sellainen viestii siitä, että mennään niiden ehdoilla, eikä siihen mies aina sovi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku sanoa, mitä turn off on suomeksi?
Tunnelman tappaja?
Kiinnostuksen viejä?
Yhden naisen asunnossa olen ollut elämäni aikana joskus parikymppisenä. Lemmikkeinä oli jotain rottia jotka vipelsi välillä lattialla. Niin ja ne lattiathan oli ihan sahanpurussa mitä ne oli levittäneet sieltä häkistään. Kauhea tiskivuori keittiössä ja makuuhuoneen lattialla alusvaatteita.
Musta iso imukuppi dildo kiinni suihkukaapin seinässä. Vertailin kokoa omaani ja petyin.
Yhdellä oli raamattu yöpöydällä joka hieman tökki, mutta naitiin me kuitenkin :-)
Toisella oli kissa joka kiehnäsi sängyssä, mutta allergisena kovetin luontoni ja naida napsautin.
Kolmas oli juoppo ja tyhjiä ja täysiä pulloja lojui siellä täällä, naitiin.
Kovia olen elämäni aikana kokenut, mutta suvaitsevaisuudella ja hurjalla luonteellani olen selvittänyt tilanteet ja saanut pildeä riittävästi.
Se ei nai joka valkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikean huonekalut tai muut vastaavat persaukisten tavarat.
Juu, IKEA:n kamoista tulee mieleen jokaikinen opiskelijakämppä. Työssäkäyvällä aikuisella ovat turn off.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä oli raamattu yöpöydällä joka hieman tökki, mutta naitiin me kuitenkin :-)
Toisella oli kissa joka kiehnäsi sängyssä, mutta allergisena kovetin luontoni ja naida napsautin.
Kolmas oli juoppo ja tyhjiä ja täysiä pulloja lojui siellä täällä, naitiin.
Kovia olen elämäni aikana kokenut, mutta suvaitsevaisuudella ja hurjalla luonteellani olen selvittänyt tilanteet ja saanut pildeä riittävästi.
Se ei nai joka valkkaa.
Näin kranttumiehen kanssa naimisissa olevana kranttunaisena on pakko olla eri mieltä. Ollaan naitu parin vuosikymmenen aikana joitakin tuhansia kertoja.
Donald Trumpin kuva kehystettynä seinällä. Miettisin että ajatteleeko hän että minussa ja Trumpissa on jotain samaa.
Asunto oli sisustamaton ja asunnossa oli vain patja, tyyny ja tuoli. Ei ollut mattoja eikä verhoja eikä paljon muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran kuulen/luen, että pöytätietokoneen puute on ongelma. Pointsit erikoisuudesta.
Näinä aikoina on tosiaan tapana hyväksyä parafiliat ja fetissit, niin kauan kuin voidaan katsoa että kaikki osapuolet ovat vapaaehtoisia ja voidaan vahvasti olettaa että tietävät mitä ovat tekemässä ja tuntevat vastuunsa.
Valkoiset seinät, valkoinen sohva, valkoiset kaapit, valkoiset matot, valkoiset tuolit, valkoinen ruokapöytä, valkoinen sänky, valkoiset verhot, valkoi-
Sängyn lisäksi huonekaluina pöytä ja kaksi tuolia jotka olivat niin kämäsiä, etten edes kirpputorille olisi kehdannut niitä viedä. Nain sitä kuitenkin, ja paljaalla.
Autoin sitä muijaa myöhemmin muutossa ja heitin sen pöydän ja tuolit roskakavalle. Kehtasi vielä nikotella siitä.
En ole koskaan käynyt yksin asuvan naisen asunnossa, mutta ehkä joku tosi epäsiisti asunto olisi suurin juttu johon huonolla tavalla kiinnittäisi huomiota. Tietenkin sitten jotkut sisustulliset jutut, jotka omaan silmään näyttävät oudolta tai vähemmän tyylikkäältä, mutta nuo ovat pieniä juttuja.
- ylitrendikäs sisustus
- kaikenlainen hölmö huuhaaroska kuten sisustustikkaat, mietelausejulisteet jne.
- seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja tai tommy tabermannin runoja kirjahyllyssä
- ei kirjahyllyä ollenkaan
- kaikki tavara, joka on selvästi miehiltä saatua/ nyysittyä/ suhteista käsiinjäänyttä
- niin paljon meikkipurkkeja vessassa tai kylppärissä että joutuu varomaan ettei kaikki romahda kun avaa peilikaapin tai käy suihkussa
- toisaalta myös ylikallis sisustus ja kämppä, jotka kertovat että eletään ja arvostetaan niin erilaisia juttuja ettei kiinnosta
- ylenmääräinen vintage ja retroilu, kämppä täynnä juntteja ja huonolaatuisia huonekaluja ja rihkamaa esim. 50-luvulta ja -60-luvulta ( erotuksena siis siihen, että on oikeasti keräilyvintagella sisustettu)
- huonot keittovälineet. Poikkeuksetta jos naisella on ollut puutteellisesti patoja ja kattiloita ja kulhoja ja tehosekoittimia jne. niin kyseessä on ollut feministi joka ei halua tehdä naisen osaa vaikka miehen tulee tehdä miehen osa
M/40
En nähny naisen kodissa (kaksio) ainoatkaan kirjaa. - Sen sijaan näin puolen seinän kokoisen televisoruudun... Ei ehkä pahin turn off mutta sai mietteliääksi.
Tosen naisen luona hämmästytti se, että siellä ei ollut juuri yhtään mitään. - Nainen kertoi, että hän joutui luopumaan (lähes) kaikista tavaroidastaan homealtisumisen vuoksi.
Tilasiime pizzaa ja söimme sen romanttisesti lattialla,koska naisen tilavassa yksiössä ei ollut ruokapöytää, jonka ääreen olsimme voinee käydä.
- Seuraavalla kerralla kun olin naisen luona hänellä oli saanut pesukoneen, koska talon maksuttoman pesutuvan pyykkikoneita tarttui kuulemma vaateisiin hajua. (Taloyhtiön ilmoitustaululla oli ilmoitus, josta selvisi, että pesutuvan koneet oli uusittu noin vajaa puolivuotta sitten.- En huomauttanut tästä huomaamastani lapsuta naiselle mitään)
Yhdessä kävimme ostamassa hänelle uuden keitiöpöydän ja siihen spivat tuolit, jotka tuotiinkin naisen luokse seuraavana aamupäivänä. Pari viikko myöhemmin naisen asunnolla hänellä oli enää pesukone.
Nainen selitti, että ei ollu voinu elää uusien kalusteiden kanssa, koka hän on ns. yliherkkä ja kalusteet tuoksuivat "homeelle." Liskäsi hän keroi kuinka uusi pesukone oli saanu haisemaan hänen vaatteitaam joita hän ei enää voinut pitää...
Vierailija kirjoitti:
- ylitrendikäs sisustus
- kaikenlainen hölmö huuhaaroska kuten sisustustikkaat, mietelausejulisteet jne.
- seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja tai tommy tabermannin runoja kirjahyllyssä
- ei kirjahyllyä ollenkaan
- kaikki tavara, joka on selvästi miehiltä saatua/ nyysittyä/ suhteista käsiinjäänyttä
- niin paljon meikkipurkkeja vessassa tai kylppärissä että joutuu varomaan ettei kaikki romahda kun avaa peilikaapin tai käy suihkussa
- toisaalta myös ylikallis sisustus ja kämppä, jotka kertovat että eletään ja arvostetaan niin erilaisia juttuja ettei kiinnosta
- ylenmääräinen vintage ja retroilu, kämppä täynnä juntteja ja huonolaatuisia huonekaluja ja rihkamaa esim. 50-luvulta ja -60-luvulta ( erotuksena siis siihen, että on oikeasti keräilyvintagella sisustettu)
- huonot keittovälineet. Poikkeuksetta jos naisella on ollut puutteellisesti patoja ja kattiloita ja kulhoja ja tehosekoittimia jne. niin kyseessä on ollut feministi joka ei halua tehdä naisen osaa vaikka miehen tulee tehdä miehen osaM/40
Eka mätsi tänne. Tuo alin.
Mulla ei ole kotona ruoanlaittovälineitä ja keittiö on muutenkin vain koristeena. Olen tosi vähän kiinnostunut ruoasta, syömisestä ja aivan etenkin ajan tuhlaamisesta syötävän valmistamiseen, joten syön joka päivä ulkona ammattilaisten laittamaa ruokaa. Meillä tuskin klikkaisi muutenkaan, mutta ihan vain tiedoksi: ei se nainen välttämättä kokkia miehestä etsi vaikka ruoanlaitto ei harrastuksiinsa kuuluisikaan.
Ja itse ihmettelen sinkkukavereitten kotona noita edellä ketjussa mainittuja lemmikkilaumoja. Hitto mikä haju ja sotku lähtee jo parista marsusta! En todellakaan ihmettele, että pysyvät sinkkuina.
Jo etuovella vastaan hulmuava isokokoinen koira.
Ei jumalauta taas näitä ”turn offeja”
Käännä hyttyskarkote.