Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuttu juhliin, mutta hommia luvassa

Vierailija
29.10.2013 |

Meille tuli kutsu tuttavan juhliin ja luvattiin mennä. Nyt pari viikkoa ennen juhlia miestäni pyydettiin järjestämään illan ohjelma sinne juhliin eli hänen aikansa meneekin sitten ihan muussa kuin pitäisi. Joudun olemaan yksin puolituttujen seurassa.

Olin iloinen noista juhlista, kun ei pitkään aikaan ole kahdestaan ollut mahdollisuutta viettää iltaa, mutta nyt tunnelma lassahti. Taidan perua oman osallistumiseni. Mies ei ymmärrä tätä lainkaan minun kannaltani.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies kysyisi, tuleeko vieraaksi vai töihin.

Vierailija
22/30 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin eniten loukkaantunut miehelle, jos kerran on tarkoitus yhdessä mennä juhliin. Kyseenalaistaisin kyllä samalla tuollaisen tuttavan, joka pyytää vierailtaan ohjelmavetoa. Keksisin itselleni vastapainoksi jotain mukavaa tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä pitää suostua, kun pyydetään. Just. Mun seura ei sit ole riittävää. Kyllä taas v......

Vierailija
24/30 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hän kysyy mieheltäsi ohjelmanumeroa? tekeekö miehesi sellaista työkseen? miehesi voisi kysyä tuleeko hän juhliin vieraaksi vai töihin? ja jos tulee töihin niin ilmoittaa taksansa.

Vierailija
25/30 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Mies harrastaa tiettyä asia ja sen tiimoilta oli kysytty ohjelmaa järjestämään. Olikohan alkujaankin kutsuttu siksi, että järjestäisi ohjelmaa..Kukaan ystävä ei varmasti noin tekisi, vaan pyytäisi juhlimaan oikeasti. Eri asia sitten olisi, mikäli alkujaan olisi pyydetty ohjelmavastaavaksi, eikä reilusti kutsujen saapumisen ja myönteisen vastauksen jälkeen. Ja nyt siis miehen juhlat menee työn merkeissä ja vielä ilmaiseksi. Jään itse lasten kanssa kotiin.

Vierailija
26/30 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen asia pitäisi kysyä heti kättelyssä. Törkeää kutsua ensin juhlimaan ja sitten myöhemmin kysyä että ai niin, järkkäätkö ohjelman.

Meneekö miehen koko ilta siihen ohjelmaan? Joutuuko hän valmistelemaan esitystä ennakkoon? Onko niin, että hän normalisti maksua vastaan menee esittämään jotain ja nyt ajatellaan, että esityksen saa ilmaiseksi, kun hän sinne muutenkin tulee?

Mene silti mukaan, kyllä siellä varmasti juttuseuraa riittää ja ilta voi olal kaikesta huolimatta hauska.

Tästä tulee vähän sellainen mieleen, että ensin kutsuu kokkiystävänsä juhliin ja viikkoa aikaisemmin kysäisee, että voisitko laittaa illallisen siellä juhlissa...

Vierailija
27/30 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihan oikeasti menee juhliin seurustelemaan keskenään?! Eikö juhlat ole sitä varten, että seurustellaan muiden vieraiden kanssa ja tutustutaan uusiin ihmisiin?!

Vierailija
28/30 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti menee juhliin järjestämään ohjelmaa, jos on kutsuttu sinne vieraaksi ja nauttimaan seurasta ja tarjoiluista?

Pitäisi muistaa, että EI on kokonainen lause.

Vierailija
29/30 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa pienten lasten vanhemmat voivat viihtyä juhlissa kahdestaankin jutellen. Se kun on aika harvinaista osalle meistä, joilla ei ole mitään tukiverkostoa lasten hoidon suhteen kuin kerran vuodessa. Pitäisin kovin tökerönä ja itsekkäänä miestä, joka suostuu olemaan mieluummin työjuhtana kuin vaimonsa kanssa.

quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 08:48"]

Kuka ihan oikeasti menee juhliin seurustelemaan keskenään?! Eikö juhlat ole sitä varten, että seurustellaan muiden vieraiden kanssa ja tutustutaan uusiin ihmisiin?!

[/quote]

Vierailija
30/30 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavissa juhlissa tee näin: jätä mies omiin oloihonsa ja tarjoudu itse keittiöön tiskaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme