Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen, mutta silti taas perjantai-ilta yksin =(

Vierailija
11.09.2020 |

Haluan miehen, joka ehtii ja haluaa olla mun kanssa!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri perjantai-ilta pitäisi viettää seurustelukumppanin kanssa? Eikö muissa päivissä ole tarpeeksi näkemisaikaa?

Monilla viikonloppuvapaa alkaa perjantaina. Silloin rentoudutaan ja nautitaan. On kurjaa, jos kumppani ei halua jakaa viikon mukavinta iltaa kanssasi.

Minusta olisi kurjaa, jos kumppani vaatisi viettämään kaikki vapaaillat hänen kanssaan. Onneksi niin ei ole, vaan voimme hyvin viettää jopa kokonaisen viikonlopun erossa toisistamme. 

Ei kannatakaan vaatia, vaan ihan vain päättää suhde.

Vierailija
22/33 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri perjantai-ilta pitäisi viettää seurustelukumppanin kanssa? Eikö muissa päivissä ole tarpeeksi näkemisaikaa?

Monilla viikonloppuvapaa alkaa perjantaina. Silloin rentoudutaan ja nautitaan. On kurjaa, jos kumppani ei halua jakaa viikon mukavinta iltaa kanssasi.

Minusta olisi kurjaa, jos kumppani vaatisi viettämään kaikki vapaaillat hänen kanssaan. Onneksi niin ei ole, vaan voimme hyvin viettää jopa kokonaisen viikonlopun erossa toisistamme. 

Ei kannatakaan vaatia, vaan ihan vain päättää suhde.

Aika heppoiset perusteet suhteen päättämiselle. Toki on kaikkien kannalta parempi, jos läheisriippuvainen ei ole parisuhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kasvat aikuiseksi, opit arvostamaan miesvapaata aikaa ja jopa kaipaat sellaista :) 

Vierailija
24/33 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
25/33 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut saman miehen kanssa yli 10 vuotta ja silti olen yksin kaikki perjantai-illat, koska miehellä on silloin aina työvuoro. Elämä on.

Vierailija
26/33 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa joskus noin! Koko ajan mies tai lapsi kyhnää tuossa. Nyt lähetin ne yhdessä kauppaan, että saa olla edes 10minuuttia yksin.

Vierailija
27/33 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut saman miehen kanssa yli 10 vuotta ja silti olen yksin kaikki perjantai-illat, koska miehellä on silloin aina työvuoro. Elämä on.

Aika pelottavaa, jos ei kymmeneen vuoteen ole ollut yhtään kokonaista lomaviikkoa.

Vierailija
28/33 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Näin miesystäväni keskiviikkona ja taas tänä viikonloppuna hänellä on muuta menoa. Eikö seurustelun idea ole viettää vapaa-aikaa yhdessä, ainakin mun mielestä. Ja tykäyä toisen seurasta jopa niin, että haluaa muuttaa yhteen ja jakaa myös arki. Tämä mies ei taida olla mulle se oikea.

Ap

Vierailija
29/33 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas. Näin miesystäväni keskiviikkona ja taas tänä viikonloppuna hänellä on muuta menoa. Eikö seurustelun idea ole viettää vapaa-aikaa yhdessä, ainakin mun mielestä. Ja tykäyä toisen seurasta jopa niin, että haluaa muuttaa yhteen ja jakaa myös arki. Tämä mies ei taida olla mulle se oikea.

Ap

Et voi vaatia kaikkea miehen vapaa-aikaa itsellesi ja parisuhteessa saa ja pitääkin olla jotain omaa. Mies voi olla sinulle oikea, mutta sinä et ole vielä riittävän kypsä parisuhteeseen, joten kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
30/33 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et voi vaatia kaikkea miehen vapaa-aikaa itsellesi ja parisuhteessa saa ja pitääkin olla jotain omaa. Mies voi olla sinulle oikea, mutta sinä et ole vielä riittävän kypsä parisuhteeseen, joten kotiin vähän vielä kasvamaan.

Joopa, olen vasta 50v..

Ap

Vierailija
31/33 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pärjää yksin, pitääkö aina olla joku. Terapian paikka.

Vierailija
32/33 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö pärjää yksin, pitääkö aina olla joku. Terapian paikka.

Olen jo työpäivät yksin, teen etätöitä kotona. Miesystäväni tapaan 1-2 viikonloppuna kuussa + satunnaisina arki-iltoina. Kyllä, koen yksinäisyyttä.

Ap.

Vierailija
33/33 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se on viimeksi viettänyt viikonloppua kanssasi?

Eihän sitä tietenkään jatkuvasti tarvitse yhdessä nyhjätä, mutta jos toiselta ei tunnu löytyvän aikaa koskaan, niin jssap. Jotain on pielessä jos kavereita näkee enemmän kuin seurustelukumppania, jos siis ei ole todella pitkä välimatka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi