Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huulet jotenkin "kyllästyä" huulirasvaan? ov

Vierailija
29.10.2013 |

Kun tuntuu, että huulet on hirveän kuivat, mutta huulirasva ei auta! Käytän päivittäin huulirasvaa, eli ei voi lopettaakaan rasvan käyttöä, olen koukussa. Mutta onkohan mun huulet jotenkin tottuneet tai kyllästyneet tuohon rasvaan, kun se ei tunnu auttavan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut jo yli 20 vuotta addikti. Huulirasva pitää olla aina mukana. Yritin vieroittaa itseni joskus, mutta ei onnistunut. Montakohan kiloa olenkaan kuluttanut?

Vierailija
2/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasvoihin lisätään kosteutta haihduttavia aineita, eli huulet tulevat riippuvaiseksi rasvasta. Unohda rasvat ja kostuta huulia oliiviöljyllä tai hunajalla. Vaatii vähän vaivaa, mutta lopputulos palkitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itse käytin vuosien ajan huulirasvaa, kun ilman sitä huulet tuntui tosi kuivilta. Sitten päätin lopettaa huulirasvan käytön ja kas, jonkun ajan jälkeen en sitä enää tarvinnutkaan. Nykyisin jos pakkasilla huulet kuivaa, sipaisen huuliin ihan tavallista käsivoidetta samalla kun rasvaan käsiäni.

Vierailija
4/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet voinut saada huuliisi myös sieni-infektion. Koitapa muutamana yönä laittaa huulille Gyno-Daktarin-salvaa, niin saattavat parantua. Koettu juttu.

Vierailija
5/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan huulirasvasta, jotkut tuntuvat tekevän vain kuivemmiksi. Karitevoi ja hunajapohjaiset huulirasvat toimivat parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi