Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posterin teko - millä ohjelmalla?

Vierailija
29.10.2013 |

Pitäis tehdä posteri, jossa esitellään projekti. Osaan tehdä sisällön, mutta en ulkoasua? Millaisella ohjelmalla sitä kannattaa lähteä luomaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse taisin jatko-opintovaiheessa tehdä ihan wordillä, siis vuosituhannen alkuvuosina. dokumenttiin lisäilin tekstiruutuja, excel-käppyröitä, muita kuvia jne. Sitten se printattiin jossain painossa sellaiselle isolle julisteelle. Alana tekniikan ala.

Vierailija
2/4 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin valmis mallipohja, johon posterin tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ois valikoima ilmaisia ja maksullisia ohjelmia.

 

http://en.softonic.com/s/poster-making-software

Vierailija
4/4 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi tehdä PowerPointilla. Itse tein juuri sillä, oli helppoa ja kelpasi painotalossa mukisematta tiedostomuodoksi, lopputulos erinomainen. Turha kikkailla mitään eri ohjelmia tuota varten.