Oletko katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat?
Kommentit (300)
En silloin, mutta myöhemmin kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vuosikymmeniä sitten, kun isosiskoa naitiin laivan hytissä, kun oltiin menossa kahdestaan Ruotsiin sukuloimaan. Minä noin kuudentoista ja sisko juuri täysi-ikäinen. Hän käväisi yöllä baarissa pienissä vetimissään ja toi pikkuhuppelissa ruotsalaisen miehen aamuyöstä hyttiin jatkoille.
Oli aika kuumeista kuunnella pussailun ja naimisen ääniä ja kurkkia peilin kautta alapunkkaan:)
Sormetitko?
En silloin, mutta myöhemmin kyllä :)
Viikonloppuna eräällä mökillä, kun oltiin vaimon ja hänen siskonsa kanssa. Siielläme vaimon kanssa nussittiin sängyssä ja vaimon sisko miehensä kanssa olohuoneessa. Ja kaikille oli näkymät avoinna.
pikkujoulu aikaan näin kun tyttöjen hiihtoreissulla pani (vierasta) miestä lomamökissä. lulivat kai että nukuin enkä näe, mutta... Näytti kyllä kiihkeältä ja taisi kaverillani olla kova kiima, ratsasti sen verran reippaalla tahdilla...
Taisinpa olla eräällä kartanolla. Jossa tein kyllä muutakin kun pelkästään katsoin.
Juu, nuorena silloinen tyttöystävä tykkäsi jakaa kaikille jotka vain tajusivat sitä pyytää. Olihan se aika kiihoittavaa katella kun joku nussi tyttöystävää. Niin tyhmä olin että tehtiin 2 lastakin yhdessä, ehkä. Lasten isistä ei ole varmuutta.
Olen ollut laivan hytissä kolmen muun naisen katseltavana, kun neljättä hoitelin. Suikkarin olen nähnyt avoimesti suoritettavan sunnuntain krapulassa. Muutamassa kimpassa olen ollut.
Mutta tajusin, että en ole nähnyt varsinaisesti koskaan toisen pariskunnan panemista. Nuorena poikana oli kai lähellä, mutta olin nukahtanut baarireissun jälkeen ja isäntäväki jäi ilman yleisöä.
Laivalla olen joskus nuorena nukkunut parisängyssä jatkojen jälkeen ja herännyt siihen kun pariskunta hommailee hiljaa samassa sängyssä. Joko luulivat että nukun tai sitten eivät välittäneet. Ensin suuseksiä ja lopuksi nainen ratsasti miehen päällä. Oli pakko laittaa sormet pikkuhousuihin ja vaivihkaa hieroa itseä samalla.
Fwb katsoi, kun todella isokaluinen tuttavani nai minua takaapäin hänen sängyssään ja lennätti lastin pilluuni, minkä jälkeen imin fwb-miehen kalua, koska hänen piti nussia minua sen jälkeen. Hän ei oikein tahtonut saada kookasta, ympärileikattua kaluaan kunnolla kovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa erikoista, että "miehet" seuraavat ämmiensä panemista muiden ukkojen kanssa, mutta yhtään kokemusta ei ole toisinpäin???
Erikoisempaa olisi, jos olisi toisinpäin. Se, että haluaa katsella puolisoaan pantavan, vaatii jonkinlaisen persoonallsuushäiriön (useimmiten varmaan narsismi). Persoonallisuushäiriöiset naiset yleensä käyttävät seksiä kauppatavarana. Heillä ei ole mitään tarvetta katsoa miestään harrastamassa seksiä. Se tarkoittaisi kontrollista lipsumista. Miehelle taas tulee tunne siitä, että hän kontrolloi naisesinettään, kun järjestelee tätä toisten pantavaksi.
Nuorena ja uteliaana katselin serkkuni ja hänen tyttöystävänsä seksiä. Olimme kolmestaan vanhempieni huvilalla ja pari suihkutteli yhdessä isossa kahden suihkun huoneessa ja serkun penis oli koko ajan pystysuorassa erektiossa. Tyttö oli sanalla sanoen upea. Nuori nainen pesi poikaystäväänsä hellästi kaikkialta muualta kuin alapäästä ja he suukottelivat välillä pitkäänkin. Huomasin, että serkkuni alkoi yrittää sujauttaa seisovaa kulliaan tyttöystävänsä pimpsaan. Tyttö torjui hänet muutaman kerran, mutta sitten he menivät makaamaan lattialle ja alkoivat panna. Katselin loppuun asti ja olin kummastunut panon vauhdista. Mietin vaan, miten joku voi tikata noin nopeasti. Tyttö sai selvästi orgasmin maatessaan serkkupojan alla kovilla kaakeleilla ja he suutelivat taas aika pitkään ennen kuin nousivat ja jatkoivat suihkuttelujaan. Serkun erektio ei rauhoittunut ollenkaan ja hän kiehnasi tyttöä kulli yhä pystyssä. Lopulta he menivät taas makaamaan päällekkäin lattialle. Ovi oli ollut koko ajan sen verran auki, että näin kaiken. Lähdin pois ennen kuin toinen akti loppui, sillä olin tullut housuihini koskematta itseeni mitenkään. No okei, ihan lopussa kun tunsin orgasmin tulevan hieraisin ehkä pari kertaa.
Kyllä. Valitettavasti tai onneksi. Tiedä sitten kumpi.
Silloista tyttöystävääni ja nykyistä vaimoani suhteen alkuaikoina 2005. Oltiin parikymppisiä ja vuoden päivät hengailtu kimpassa. Tuohon ikään sattuu nyt kuulumaan kaikenmaailman bileitä ja niin tässäkin viikonloppu ystävien kanssa mökillä.
Toisen illan bilettäminen oli kohdaltani käynyt raskaaksi jo hyvissä ajoin ja olin näemmä kivunnut parvelle unille. Kivaahan siinä olikin ollut puolitoista vuorokautta. Kolme pariskuntaa ja kaksi sinkkumiestä joista kaksi pariskuntaa pesi piharakennukseen ja me miesten kanssa mökkiin.
Heräsin aamuyöstä viiden aikoja voinkintaan mutta muuten hiljaiseen mökkiin. Ei musiikkia, ei puhetta. Vain uikutusta ja jotain litinää. Patjalta oli suora yhteys olohuoneeseen joka kylpi tyhjänä aamuauringossa. Mutta siinäpä olikin myös yhteys peiliin josta suora yhteys parven alla olevaan keitiöön. Peilin kautta näin kiekkoa pelaavan ja yleisesti naistenmiehen maineessakin olevan tuttavan lykkivän takaapäin ponskarista kiinni pitäen tummatukkaista naista. Humalainen pää laski ensin, että toinen pariskunta mutta äkkiä tajusin että kaveri onkin sinkkumiehiä ja naisiahan ei sinkkuja ollut. Eikä muuten brunettejakaan omaani lukuunottamatta.
Jotenkin vain jäädyin päihtyneenä tuohon absurdiin tilanteeseen. Jäin siis tuijottamaan patjaltani. Lotinaa ja lykkimistä pöytää vasten kesti hetken kunnes muija kääntyi ja otti poskeen juuri ennen lastin tuloa. Tämän jälkeen supattelivat ettei tarvitse jälkipyykkiä kun ei mennyt sisään eikä ole vaaraa. Meillähän tyttöystävän kanssa käytettiin kondomia.
Aamulla olin luonnollisesti ekana pystyssä ja löysin tyttöystäväni yksin sohvalta. Ei siis mennyt miehen huoneeseen. Aika vaikeaa oli aamusta mutta luonnollisesti se soljui porukalla. Näin tovin jokaisen tämän suuhun panevan asian aamun kullin- ja lastinottamisena suihin aika pitkän aikaa. Jopa naidessamme.
Asia puhuttiin paljon myöhemmin ja ihastus ja halu komeaan kiekkoilijaan oli vienyt viikonloppuna. Tiesi kyllä ystäväpiiristään kun oli monet kaverinsakin käyneet tämän koittamassa. Sinänsä pieni juttu nykymittarilla ja toisinaan voi näin 20 vuoden jälkeen vitsailla "pitääkö ottaa kiekkoilija" vitseillä.
Saan katsella aina kun haluan. Rouva on luvannut, että jos järjestän miehen ja paikan niin saan katsella kun vieras panee häntä. Muutaman kerran olen hänet vienyt sokkotreffeille vieraan luo. Rouva on pitänyt lupauksensa ja ollut miesten kanssa minun katsellessa kuinka vieras siementää hänet.
Olen kerran katsonut aktin noin metrin päästä ja tyydyttänyt itseäni niin ettei pari huomannut. Mökki bileiden vika yö jengi väsynyt ja nukkumassa. Patjoja lattialla. Viereisessä pedissä kaverit joilla aina vähän peliä jurrissa. Oli todella kiihottavaa kuunnella sitä esileikkiä ja kuiskailua ( nukkuuko kaikki? Varmaan). Pientä hipelöintiä naisen pakaroilla ja selällä. Voihkimista. Naisen kääntyminen ja miehen munan hierominen. Olin niin kiihottunut kun tää mies penetroitui naiseen tuntui kun minuun olisi työnnetty penis..
Katselin kun muna vatkasi edestakaisin ja kumpikin niin keskittynyt toisiinsa ettei huomaa mitään. Mietin uskallanko vähän liikkua, vedän käden hitaasti omaan jalkaväliin mikä litimärkä. Seuraan kovenevaa rytmiä. Mies kuiskaa mihin tulen? Nainen vastaa suu? Mies nousee ja laskee lastit liikkeelle lähetyssaarnaajassa. Nainen nielee ja minulla tulee, yritän olla ihan hiljaa, mut voihakaisen. Suljen silmät ja toivon ettei he kuulleet.
Siitä asti ollut 3 kimppa fantasiat päällä
No olen nähnyt ja se oli epämiellyttävä kokemus. Olimme n. 15-vuotiaina kaupungilla, tämä oli ysäriä ja pussikaljat oli mukana. Kaupungilla sanottiin, että nuoria on kerääntunyt läheisen uimarannan alueelle, joten sinne. Sinne päästyämme huomasimme heti omituisen kuhinan ja menimme kysymään että mitä täällä tapahtuu. Joku sanoi että menepä kurkkaamaan tuonne uimakoppiin. Menin ja näin tällaisen näyn: tyttö, johon oli ihastunut, mutta jolle en koskaan ollut uskaltanut sanoa mitään otti suihin koulukiusaajaltani, joka istui haarat levällään houstu kintussa ja sen muna oli iso.
Lähdin vetämään siitä paikasta pois. Ja saatte epäillä, mutta tämä juttu on tosi.
Ammattikoulussa muutama vuosi sitten olin raksa-alalla. Siellä ne kaks 18v jätkää kerran nussi toisiaan pukuhuoneessa, pakko oli jäädä seuraamaan sinne sivummalle. Molemmilla oli kivan tiukka ja lihaksikas vartalo. Olihan sitä kiihottava seurata kun nuoret jätkät antaa toisilleen ja voihkii nautinnosta. Luulivat varmaan ettei siellä liikkuisi enää muita siihen aikaan. Sen verran sujuvalta se puuhastelu näytti ettei eka kerta tainnu olla menossa.
Kun olin nuorikolli niin isäni toi hoitojaan kotiin kun äiti oli yövorossa. Pani niitä itseni ikäisiä poikia ihan estoitta ympäri taloa. Oli se vähän häiritsevää kun kokeili katsoa Top Gunia ja vieressä isukki panee menemään.
-Mestari