Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat?

Vierailija
11.09.2020 |

Onko yleistä? Millä mielellä katsotte?

Kommentit (300)

Vierailija
261/300 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin illalla treeneistä ja muistin yhtäkkiä että olin jättänyt takapihalle puutarhatyökaluja jotka piti saada äkkiä pihavajaan ennen kuin äiti tajuaa että ne ruostuvat sateessa.

Siskon huone oli takapihan puolella jossa ei ollut naapureita eikä meilläkään mitään asiaa enää pilkkopimeässä marraskuun räntäsateessa.

Siskon huoneessa oli kirkkaat valot päällä mutta valkoinen harsomainen verho tiukasti ikkunan eteen vedettynä. Ulkoa näki sisälle kirkkaaseen huoneeseen kuin verhoja ei olisi ollut lainkaan mutta sisältä ei nähnyt mitään ellei ihan kirjaimellisesti liimannut nenäänsä lasiin.

Siskon sänky oli ikkunan edessä ja katselin leuka loksahtaneena puolen metrin päästä miten se ratsasti poikaystävänsän ison kalun päällä pojan hieroessa rintoja ja kumartui lopuksi ottamaan lastit pillustaan ulos plopsahtaneesta kalusta.

Sisko oli monta päivää huolissaan siitä mitä minulle on tapahtunut kun olin ihan kummallinen ja välttelin sitä.

Vierailija
262/300 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä kotibileissä muutama vuosi sitten opiskeluaikoina oli pariskunta, jotka nuolivat toisiaan koko ajan. Siis jatkuvaa suutelua, näykkimistä, naruolkaintopissa olleen tytön olkapäiden puremista, olkainten pudottelua, alavartalon hieromista tytön vartaloa vasten. Sohvalla ei ollutkaan sitten muille tilaa. Olivat välillä päällekkäin ja tytön jalat tuntuivat levittyvän kovin helposti. Sitä ei kerta kaikkiaan voinut olla huomaamatta. Pojan etumus pullotti ja hän käytti sormiaan tytön lyhyen hameen alla.

Pari opiskeli muualla ja heidän opiskelukavereidensa mukaan tuo käytös oli heille tuttua.

Kävin hakemassa lisää juomista ja sillä välin he olivat kadonneet. Jonkin ajan päästä olin menossa yläkerran vessaan, jossa oli myös kylppäri. Ovi aukesi kahvasta ja näin raosta sen pariskunnan suihkussa. Suihkuverho oli puoliksi auki ja ison banaanin kokoinen penis sojotti kohti kattoa. Välillä se sujahti tytön sisään pojan koukistaessa polviaan, mutta tyttö työnsi joka kerta pojan pois. Lopulta se jätkä kyllästyi yrittämään ja alkoi hitaasti hieroa kädellä jättikulliaan. Siinä vaiheessa olin jo sulkemassa ovea jalat hinkaten yhdessä kauheassa pissahädässä.

Tavallaan mun kävi sitä poikaa vähän sääliksi, kun se kulli oli niin komea ja kova ja hän oli päässyt jo noinkin pitkälle, eikä sitten lopulta saanutkaan kunnolla tyttiksensä pimpsaa. Ihme cocktease menoa? Ei silti, on toi nyt aika paksua panna toisten kylppärissä. Myönnän, oli siitä huolimatta pakko katsella. Kiihottikin nähdä sitä dippausta. Alkoholilla oli osuutta asiaan, vaikka konttauskännejä ei vedetty sinä iltana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/300 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksissä kotibileissä muutama vuosi sitten opiskeluaikoina oli pariskunta, jotka nuolivat toisiaan koko ajan. Siis jatkuvaa suutelua, näykkimistä, naruolkaintopissa olleen tytön olkapäiden puremista, olkainten pudottelua, alavartalon hieromista tytön vartaloa vasten. Sohvalla ei ollutkaan sitten muille tilaa. Olivat välillä päällekkäin ja tytön jalat tuntuivat levittyvän kovin helposti. Sitä ei kerta kaikkiaan voinut olla huomaamatta. Pojan etumus pullotti ja hän käytti sormiaan tytön lyhyen hameen alla.

Pari opiskeli muualla ja heidän opiskelukavereidensa mukaan tuo käytös oli heille tuttua.

Kävin hakemassa lisää juomista ja sillä välin he olivat kadonneet. Jonkin ajan päästä olin menossa yläkerran vessaan, jossa oli myös kylppäri. Ovi aukesi kahvasta ja näin raosta sen pariskunnan suihkussa. Suihkuverho oli puoliksi auki ja ison banaanin kokoinen penis sojotti kohti kattoa. Välillä se sujahti tytön sisään pojan koukistaessa

Olisko ollut kortsun (tai muun ehkäisyn) puuttumisen takia ettei tyttö antanut nussia?

Vierailija
264/300 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoani on muutaman kerran vieras nussinut ja minä katsonut panemista on kyllä kiihottavaa kun vaimo saa vierasta kullia ja naitiin siitä , itse monesti panen sitten kun vaimolla on vierasta spermaa pillussa .

Vierailija
265/300 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran näin kun lempivä pari ei tiennyt että olin vintillä, heräsin enkä keskeyttänyt

Vierailija
266/300 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinvaihtoillossa, kyllä.

Tulisin yksin ja osallistuisin. Pääsenkö?

Vierailija
267/300 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana näin oven raosta kun äitini harrasti seksiä. Muistan kun katselin hetken kun äitini oli ratsailla ja miehen kulli upposi äitiini. Oli pakko mennä runkkailemaan omaan huoneeseen. Silloin tällöin tälle näylle tulee vieläkin runkkailtua

Vierailija
268/300 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana näin oven raosta kun äitini harrasti seksiä. Muistan kun katselin hetken kun äitini oli ratsailla ja miehen kulli upposi äitiini. Oli pakko mennä runkkailemaan omaan huoneeseen. Silloin tällöin tälle näylle tulee vieläkin runkkailtua

Itse olen nykyisin 20v. mies ja asun omillani. Mutta yli 16 vuotiaana, kun asuin äitini kanssa kahdestaan, oli meidän asuminen enemmänkin kaverillista. Muistan kun ekan kerran näin hänet harrastamassa seksiä miehen kanssa. Hän istui miehen sylissä ja kasvot oli kohti ovea. Heillä oli ovi raollaan ja hän näki minun katsovan siitä. Äiti näkyi nauttivan oikein kunnolla ja näytti minulle peukkua.  Minäkin menin kiireesti masturboimaan omaan huoneeseeni. Sen jälkeen emme häpeilleet toisiamme. Joskus saatettiin todeta toisillemme, että mulle tulee hänään vieras. Tiedettiin, että emme silloin häirinneet toinen toisiamme. Joskus juttelimme jotain asiaan liittyvää, kun toisen kaveri oli poistunut

Vierailija
269/300 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinvaihtoillossa, kyllä.

Mitään parinvaihtoa ei oikeasti ole.

Vierailija
270/300 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jotain parin metrin päästä mutta sitten vaimo heitti peiton koirahäkin päälle.

Vierailija
271/300 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan 18-kesäisinä myöhästyttiin bileillan jälkeen yöjunasta ja jäätiin kaupunkiin ilman yöpaikkaa. Sitten eräs mies tarjosi yöpaikan ja teki meille petit isoon yhden hengen huoneseensa. Minkäänlaista romanttista ei ollut hänen ja meidän välillä.

Aamulla heräsin suukottelujen ja kiehnäysten ääniin. Leikin nukkuvaa ja kurkin peiton raoasta, kun toisella puolella huonetta kaverini alkoi ratsastamaan miehellä. Oli kiihottavaa katsoa ja kuunnella, kun paksu muna upposi ja ystäväni vikisi hiljaa. Kyllä siinä oma käsi meni pikkareiden sisälle. Muutaman minuutin päästä mies laukesi urahtaen ja puristi voimakkaasti ystävättäreni pakaroista.

Olen sormettanut tuolle näylle vielä vuosikymmeniä myöhemmin. Ystävälleni en paljastanut nähneeni ja kuulleeni mitään. Sanoi kyllä miehen puhuttaneen hänet seksiin.

Vierailija
272/300 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vuosikymmeniä sitten, kun isosiskoa naitiin laivan hytissä, kun oltiin menossa kahdestaan Ruotsiin sukuloimaan. Minä noin kuudentoista ja sisko juuri täysi-ikäinen. Hän käväisi yöllä baarissa pienissä vetimissään ja toi pikkuhuppelissa ruotsalaisen miehen aamuyöstä hyttiin jatkoille.

Oli aika kuumeista kuunnella pussailun ja naimisen ääniä ja kurkkia peilin kautta alapunkkaan:)

Vierailija
273/300 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut kun vaimo on naitavana muutamia kertoja, kaksi eri kundia on ollut naimassa. Eka kerta oli niin tunteikas että sain hyperventilaation. 

Vierailija
274/300 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä sitten olin nuorena toimistoharjoittelijana pienessä yksityisessä tehtaassa. Eräänä viikonloppuna oli koko henkilökunnalle vuokrattu iso mökki-jossa mahdollisuus tarvittaessa yöpyä. Meitä henkilökuntaa oli ehkä 14. 6 naista ja loput miehiä / poikia ja kaksi pomoa. Ruokailu oli järjestetty paikallisen pitopalvelun kautta ja se oli tosi hyvä, juomaa oli myös vaikka kuinka. Illan mittaan pomo piti puheen ja sanoi ettäpitopalvelun emäntäkin jää juhlimaan meidän kaikkien kanssa ja että palvelu on kaiken kattava. En tajunnut yhtään mitä se tarkoitti, ennenkun avasin yhden huoneen oven! Siellä se oli pitoemäntä sängyssä jalat levällään työkaverin alla ja ulisi kun sika. Katosin siitä vähin äänin. Sitten tää työkaveri tuli takas ja sano et nyt olis Batbara vapaana. Ovi kävi tiuhaan tahtiin, välillä oli ovi auki ha kaikki näki kenen vuoro oli ja missä asennossa siellä peuhattiin! Häivyin parin työkaverin kanssa paikalta, vaikka olihan se toisaalta niin rivoa-niinnrivoa ja hyvin hämmentävää. Jälkeen kuulin että siellä oli pitoemäntää naitu ihan koko viikonloppu ja että tuo pitoemäntä oli ihan vallan käyny puristelemassa miehiä haarovälistä että josko kiinnostaisi ! Oli se hurjaa aikaa 80-90 luku, et mitään käytöstä. Silloin ainakin tuntui että rahalla sai! Onks kukaan kokenu näin hullua porukkaa?

Vierailija
275/300 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vuosikymmeniä sitten, kun isosiskoa naitiin laivan hytissä, kun oltiin menossa kahdestaan Ruotsiin sukuloimaan. Minä noin kuudentoista ja sisko juuri täysi-ikäinen. Hän käväisi yöllä baarissa pienissä vetimissään ja toi pikkuhuppelissa ruotsalaisen miehen aamuyöstä hyttiin jatkoille.

Oli aika kuumeista kuunnella pussailun ja naimisen ääniä ja kurkkia peilin kautta alapunkkaan:)

Sormetitko?

Vierailija
276/300 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä sitten olin nuorena toimistoharjoittelijana pienessä yksityisessä tehtaassa. Eräänä viikonloppuna oli koko henkilökunnalle vuokrattu iso mökki-jossa mahdollisuus tarvittaessa yöpyä. Meitä henkilökuntaa oli ehkä 14. 6 naista ja loput miehiä / poikia ja kaksi pomoa. Ruokailu oli järjestetty paikallisen pitopalvelun kautta ja se oli tosi hyvä, juomaa oli myös vaikka kuinka. Illan mittaan pomo piti puheen ja sanoi ettäpitopalvelun emäntäkin jää juhlimaan meidän kaikkien kanssa ja että palvelu on kaiken kattava. En tajunnut yhtään mitä se tarkoitti, ennenkun avasin yhden huoneen oven! Siellä se oli pitoemäntä sängyssä jalat levällään työkaverin alla ja ulisi kun sika. Katosin siitä vähin äänin. Sitten tää työkaveri tuli takas ja sano et nyt olis Barbara  vapaana. Ovi kävi tiuhaan tahtiin, välillä oli ovi auki ha kaikki näki kenen vuoro oli ja missä asennossa siellä peuhattiin! Häivyin parin työkaverin kanssa paikalta, vaikka olihan se toisaalta niin rivoa-niinnrivoa ja hyvin hämmentävää. Jälkeen kuulin että siellä oli pitoemäntää naitu ihan koko viikonloppu ja että tuo pitoemäntä oli ihan vallan käyny puristelemassa miehiä haarovälistä että josko kiinnostaisi ! Oli se hurjaa aikaa 80-90 luku, et mitään käytöstä. Silloin ainakin tuntui että rahalla sai! Onks kukaan kokenu näin hullua porukkaa?

Vierailija
277/300 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea tämä tapahtui? Pelkään olleeni mukana tapahtumassa 😉

Vierailija
278/300 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin etsitään netistä joku kiva nainen joka harrastaa seksiä minun kansssa . Vaimo on tällöin aina sidottuna tuoliin joka selin sänkyyn tai silmät peitettynä jotta ei nä meitä tapahtuu. Vaimo kiihotuu tästä niin paljon että pikkarit vain valuvat. Toisinaan saa seurat ihan vapaasti ja käydään myös kiusoitelemassa häntä. =)

Mies 41

Vierailija
279/300 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin etsitään netistä joku kiva nainen joka harrastaa seksiä minun kansssa . Vaimo on tällöin aina sidottuna tuoliin joka selin sänkyyn tai silmät peitettynä jotta ei nä meitä tapahtuu. Vaimo kiihotuu tästä niin paljon että pikkarit vain valuvat. Toisinaan saa seurat ihan vapaasti ja käydään myös kiusoitelemassa häntä. =)

Mies 41

Mistä löytää tuollaiset valuvat pikkarit! Niillä on helppo kusettaa mies luulemaan,  että pillusta valuu jotain ylimääräistä

Vierailija
280/300 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä