Saa kommentoida *kuva takista*
Kommentit (38)
Itse en tykkää. Ei yhtään minun tyyliseni :)
Mutta hyvin tehty kuitenkin :)
Minusta taas tuo ei näytä lapsen takille. Toki voihan se niillä näyttää jotka antaa lastensa pukeutua minihameisiin ja napapaitoihin.
Ihan kiva takki, sopii hoikalle. Semmoinen söpöstelytakki jota en itse paljon käyttäisi, mutta kuka nyt gorekalvollisia ulkoilutakkeja itse ompeleekaan, saumojen teippaukset ym. ei niin helppoja toteuttaa.
Takin malli ja väri on oikein kauniita. Vyö on jotenkin "halpis" tai ehkä
liian kapea mun makuun. Mutta kaikkiaan tosi kiva !
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 11:09"]
Takin malli ja väri on oikein kauniita. Vyö on jotenkin "halpis" tai ehkä
liian kapea mun makuun. Mutta kaikkiaan tosi kiva !
[/quote]
Jos on kovin pieni nainen niin leveä vyö voi näyttää aika kamalalle.
Ei ollenkaan tyyliseni, mutta sopii varmasti jollekin muulle. Aika arka väri. Ohut, jos on talvitakiksi ajateltu?
Itselleni en tykkäisi. Liian pliisu väri. Nuo hihansuut on varmaan sellaiset pussittavat. Helma näytti liian leveältä. Itselleni tuo takki on liian söpösöpön ja romanttisen näköinen. Ja malli näyttäisi mun päällä varmaan kamalalta.
Mutta kenen vartalolle ja tyyliin tuo sopii, voi olla kivakin, välikausitakiksi.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:43"]
On itse tehty, ei ole talvitakki, kokoa 36[/quote]
Oliko tää ap vai jonkun toisen veikkaus?
Varmaan itsetehty, kun ei oo lappua niskassa? Vai mistä numero 5 on ostanut moisen?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:44"]
Itselleni en tykkäisi. Liian pliisu väri. Nuo hihansuut on varmaan sellaiset pussittavat. Helma näytti liian leveältä. Itselleni tuo takki on liian söpösöpön ja romanttisen näköinen. Ja malli näyttäisi mun päällä varmaan kamalalta.
Mutta kenen vartalolle ja tyyliin tuo sopii, voi olla kivakin, välikausitakiksi.
[/quote]
ap siis
Vastaan ihan väärin. Siis on itse tehty takki, ei talveksi ja koko on 36. Hihat menee pussiksi ja ovat levenevät kuten helmakin on. Halusin kokoeilla jotain toisenlaista mitä yleensä olen tehnyt tai ostanut.
ap
En kyllä ymmärrä miten joku saa tuosta lasten takin.