Passiiviset nettideittimiehet
Miksi miehet on kamalan passiivisia minua kohtaan netissä? En ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta aina on livenä löytynyt mies. Päätin kokeilla myös netissä nyt kun koronan takia ei oikein pääse livenä liikaa ihmisiä tapaamaan. Pari olen tavannut omasta aloitteestani, pidin yllä keskustelua (tiesivät miltä näytän ennen tapaamista), vastataan kyllä viesteihin jos lähetän, mutta eivät omatoimisesti kysele minusta tai muuten viestittele aktiivisesti. Lähinnä tuntuvat lähettävän omia juttujani papukaijana takaisin. Jos sanon olipas ulkona kaunis sää niin mies voi vastata ulkona on kyllä kaunis sää, ja siihen loppuu hänen panostuksensa. Ärsyttää tälläinen. Miksi miehet vaikuttavat siltä ettei heillä ole lainkaan omintakeista ajatusta päässään. Ärsyttää. En tiedä mitä tällä avauksella hain, halusin vaan purkaa ärsytystä.
N25
Kommentit (69)
Eilen taas uusi Tindermatch ja naiselta tulee heti viesti: "Moikka! Mitä teet työksesi?". Jätin vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Eilen taas uusi Tindermatch ja naiselta tulee heti viesti: "Moikka! Mitä teet työksesi?". Jätin vastaamatta.
Yllättävän paljon myös miehet kysyy tätä! Kiusallani vastaan olevani terveysalalla (varmaan kaikki aattelee että oon lähäri, joka en kyllä ole) vaikka teoriassa samalla infolla voisin olla vaikka neurokirurgi (en kyllä ole). Kai ne vaan haluaa nähdä onko töissä ylipäänsä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Jos nainen yrittää nopeasti kääntää keskustelun työhön niin joskus lopetan keskustelun heti siihen koska siitä tulee vaikutelma että nainen pitää miehen työtä kynnyskysymyksenä jatkoa ajatellen.
Vain harvoin ammatin kysyminen on vain viatonta small talkia.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, että en ole itse saanut vielä tuollaista keskustelunavausta Tinderissä 😄 Johtuisikohan siitä, että vaikutan profiilini perusteella pahalta pojalta (pari naista on siitä joskus sanonut). 🤔
M31
Vierailija kirjoitti:
Ja välillä tulee näitä, jotka yhden illan juttelevat tosi aktiivisesti, itellä tulee hyvä fiilis, kyselen myös heiltä eli eivät joudu hoitamaan kaikkea viestittelyä itse, saatan seuraavana päivänä toivotella huomenet ja kysellä päivän suunnitelmia tai muuta vastaavaa, eikä heistä enää ikinä kuulu.
Ap
Tissuttelijoita. Tissuttelevat koneella ja lennokasta juttua riittää nousuhumalassa. Seuraavana päivänä ei enää kiinnosta.
Nettideittailun ongelma on, että kontaktin saaminen on niin helppoa. Kuinka usein jaksat sitten käydä samoja "Mitä teet työksesi?", "Millainen leffamaku sinulla on?" tyyppisiä kysymyksiä uudestaan ja uudestaan? Kun löytyy muutakin tekemistä, niin ei ehdi/jaksa/viitsi roikkua luurissa pitkiä jaksoja ja jollei keskustelu herätä kiinnostusta, niin pakkopullaksihan homma menee.
Turhauttavaa vaan, kun vähän innostui jostakusta ja sit vaan katoaa ku pieru saharaan.
Ap
Faktahan on se, että miehillä on netissä suuri pula keskustelevista/kiinnostuneista naisista joten jos AP väittää, että tilanne on päinvastainen niin mitään muuta selitystä ei ole kuin, että AP:n ulkonäkö on heikko ja hän kuitenkin yrittää vain itseään tasokkaampia miehiä.