Passiiviset nettideittimiehet
Miksi miehet on kamalan passiivisia minua kohtaan netissä? En ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta aina on livenä löytynyt mies. Päätin kokeilla myös netissä nyt kun koronan takia ei oikein pääse livenä liikaa ihmisiä tapaamaan. Pari olen tavannut omasta aloitteestani, pidin yllä keskustelua (tiesivät miltä näytän ennen tapaamista), vastataan kyllä viesteihin jos lähetän, mutta eivät omatoimisesti kysele minusta tai muuten viestittele aktiivisesti. Lähinnä tuntuvat lähettävän omia juttujani papukaijana takaisin. Jos sanon olipas ulkona kaunis sää niin mies voi vastata ulkona on kyllä kaunis sää, ja siihen loppuu hänen panostuksensa. Ärsyttää tälläinen. Miksi miehet vaikuttavat siltä ettei heillä ole lainkaan omintakeista ajatusta päässään. Ärsyttää. En tiedä mitä tällä avauksella hain, halusin vaan purkaa ärsytystä.
N25
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Missä palvelussa olet? Tinder miehet voisin kuvitella että noin käy niiden miesten kanssa joita sinulle näytetään. Muissa palveluissa tuo kuulostaisi oudolle.
On muu kuin tinder.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä palvelussa olet? Tinder miehet voisin kuvitella että noin käy niiden miesten kanssa joita sinulle näytetään. Muissa palveluissa tuo kuulostaisi oudolle.
On muu kuin tinder.
Ap
Todella oudon kuuloista! Itse kuulun sinun hakemaasi ikä haarukka ja koen samaa naisten puolelta (vanhempie kylläkin). Olen ajatellut että naisilla on vientiä niin paljon, että olen varasijalla jolloin eivät kysele vaan vastailevat vain. Mutta että joku mies tuolla tavalla muualla kuin tinderissä on uskomatonta. Löit halolla minua juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muu kuin tinder.
ApTodella oudon kuuloista! Itse kuulun sinun hakemaasi ikä haarukka ja koen samaa naisten puolelta (vanhempie kylläkin). Olen ajatellut että naisilla on vientiä niin paljon, että olen varasijalla jolloin eivät kysele vaan vastailevat vain. Mutta että joku mies tuolla tavalla muualla kuin tinderissä on uskomatonta. Löit halolla minua juuri.
Itsekin olen tästä yllättynyt. Toki on ollut muutamia puheliaampia, mutta usein menevät navanalusjuttuihin erittäin nopeasti mikä minulla taas aiheuttaa perääntymisen. Miksei voi vaan keskustella normaaleista asioista aktiivisesti ja ehkä vähän jotain flirttiä, muttei heti kolmannessa viestissä pidä tiedustella millon saa nuolla/tms.
Ap
Miten voi mennä näin ristiin kokemukset? Naiset valittaa miten miehet ei viestittele, itsellä taas pelkästään samoja kokemuksia naisista miehenä. Aivan kuin kumpikin sukupuoli yrittäisi deittailla vain tietynlaisia vastasukupuolen edustajia, mikähän niiden yhdistävä tekijä mahtaa olla tämän laiskan kirjoittelun lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi mennä näin ristiin kokemukset? Naiset valittaa miten miehet ei viestittele, itsellä taas pelkästään samoja kokemuksia naisista miehenä. Aivan kuin kumpikin sukupuoli yrittäisi deittailla vain tietynlaisia vastasukupuolen edustajia, mikähän niiden yhdistävä tekijä mahtaa olla tämän laiskan kirjoittelun lisäksi?
Niin, kuka tietää? Itse ainakin viestittelen aktiivisesti kaikille, mutta intoni loppuu melko pian jos tuntuu ettei miestä voisi vähempää kiinnostaa. Luulisi löytyvän joku joka haluaa jutella kanssani, alotetaan vuorotellen keskusteluja, molemmat kyselee toiselta asioita jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muu kuin tinder.
ApTodella oudon kuuloista! Itse kuulun sinun hakemaasi ikä haarukka ja koen samaa naisten puolelta (vanhempie kylläkin). Olen ajatellut että naisilla on vientiä niin paljon, että olen varasijalla jolloin eivät kysele vaan vastailevat vain. Mutta että joku mies tuolla tavalla muualla kuin tinderissä on uskomatonta. Löit halolla minua juuri.
Itsekin olen tästä yllättynyt. Toki on ollut muutamia puheliaampia, mutta usein menevät navanalusjuttuihin erittäin nopeasti mikä minulla taas aiheuttaa perääntymisen. Miksei voi vaan keskustella normaaleista asioista aktiivisesti ja ehkä vähän jotain flirttiä, muttei heti kolmannessa viestissä pidä tiedustella millon saa nuolla/tms.
Ap
En kyllä ymmärrä meitä miehiä kun aletaan heti puhumaan navan alle menevistä jutuista. Tai jotkut jopa laittaa niitä kuuluisia dickpics.
En itse ole puhunut kenenkään seksistä tai navan alapuolella olevista asioista chäteissä enkä edes ekoilla treffeillä. Yhden kanssa keskusteltiin tokalla tapaamisella mutta ei kyllä minun aloitteesta. Ehkä olen "poikkeuksellinen mies" kaipaan ensiksi henkistä yhteyttä ennen kuin se on ajankohtaista (saan enemmän irti silloin itse). Nyt kun mietin asiaa, ehkä minun syynä on se että minulla on ollut todella vilkas teini ikä..
Toivottavasti ap löydät jonkun joka kiinnostaa niin fyysisesti kuin "henkisesti". Melkein voisin ehdottaa että jos olet vain yhdessä palvelussa menet myös muutamaan muuhun.
Voisin kuvitella että OkCupid:n puolella voisi olla enemmän miehiä jotka arvostavat enemmän muita asioita kuin seksiä! Tietenkin olen todella puolueellinen kun itse kokenut sen palvelun olevan enemmän arvoihin perustuva kuin pinnallisuuteen! Itse olin joskus suomi24 puolella ja yhden kumppanin löysin sieltä, vaikka palvelu oli ihan ok. En voi sitä oikein suositella sen perusteella mitä ex-kumppani koki siellä (tässä yhteydessä). Itse en oikein voi sanoa muista palveluista kun kävin vain pyörähtämässä muissa toteamassa ettei ole minulle. Tinderissä pyörähdin pidempään ja otin jopa lopussa kuukaudeksi maksullisen. Ja sen osalta voin todeta että se on täysi huijaus palvelu, tarkoitus ei ole "pariuttaa käyttäjiä" vaan kerätä rahaa firmalle.
Veturina oleminen on kyllä turhauttavaa. Hämäävää myös, että treffeilläkin on käyty tällaisen kanssa. Eli jotain kiinnostusta on ollut. Treffeillä kyllä on osattu keskustella joskaan niiden kysymysten esittäminen ei edelleenkään ole oikein sujunut. Miehenä täytyy hiukan asennoitua, että on se aktiivisempi osapuoli, kun osa naisista saattaa testata miehen todellista kiinnostusta tällä eli heti ei ehkä kannata luovuttaa.
M37
Ainoa oikea syy on että ap nyt vaan valitsee just tasan sellaisia miehiä. Valitse paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ikähaarukka sinulla on?
30-39 tähän mennessä olleet miehet joille oon jutellu.
Ap
Miksi noin nuori nainen on laittanut ikähaarukan noin ylös?
Mulla on vastaava ongelma oman ikäisten naisten kanssa. Ei oikein tunnu kiinnostavan.
M37
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea syy on että ap nyt vaan valitsee just tasan sellaisia miehiä. Valitse paremmin.
Viestittelen kaikkien kanssa jotka ovat alle 40-vuotiaita, ovat kirjoittaneet järjellisen esittelytekstin profiiliinsa, merkinneet tietoihin etteivät tupakoi eivätkä ole ilmoittaneet hakevansa pelkkää sek*siä. Ja ovar tietysti osoittaneet jonkinlaista kiinnostusta omaa profiiliani kohtaan (eli tykänneet siitä). En oikein tiedä, pitäisikö sitten rueta pommittamaan miehiä jotka eivät olleet kiinnostuneita profiilistani?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi noin nuori nainen on laittanut ikähaarukan noin ylös?
Mulla on vastaava ongelma oman ikäisten naisten kanssa. Ei oikein tunnu kiinnostavan.
M37
Oletko kokeillut säätää ikähaarukkaa alemmas?
Ja välillä tulee näitä, jotka yhden illan juttelevat tosi aktiivisesti, itellä tulee hyvä fiilis, kyselen myös heiltä eli eivät joudu hoitamaan kaikkea viestittelyä itse, saatan seuraavana päivänä toivotella huomenet ja kysellä päivän suunnitelmia tai muuta vastaavaa, eikä heistä enää ikinä kuulu.
Ap
"Miehet vaikuttavat siltä, ettei heillä ole yhtään omintakeista ajatusta päässään".
Ap.
Kun me miehet joudumme kuulemaan haukkumistamme, me annamme samalla mitalla takaisin naisille. Jos miehen haluat niin anna hänen olla oma itsensä, mies. Eikä sellainen minkälaiseksi miehen haluaisit muuttuvan. Ole Ap itseksesi jos ei kelpaa tarjonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
No tämän ikäiset on vaikuttaneet riittävän älykkäiltä että kestän kuunnella niiden juttuja. Toki on ollut myös 21-28-vuotiaita mutta he vaikuttavat hakevan vain panoja. Tai kaveria jonka kanssa pettää naisiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
En oikein jaksa uskoa, että montaa vuotta nuorempien kanssa olisi jotenkin parempi tilanne.
M37
Vierailija kirjoitti:
"Miehet vaikuttavat siltä, ettei heillä ole yhtään omintakeista ajatusta päässään".
Ap.
Kun me miehet joudumme kuulemaan haukkumistamme, me annamme samalla mitalla takaisin naisille. Jos miehen haluat niin anna hänen olla oma itsensä, mies. Eikä sellainen minkälaiseksi miehen haluaisit muuttuvan. Ole Ap itseksesi jos ei kelpaa tarjonta.
No joo, mielummin olen kyllä yksin kuin sellaisen miehen kanssa kenellä ei ole mitään mielenkiintosita sanottavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis tuohan on nykyään aivan kauhean tavallista! Miehiltä saa lypsää vastauksia ja keskustelu on tyyliin "ei, jooo, ok". Sitten kun näihin hikeentyy ja on itse hiljaa pari pvää ja oottaa että mies kysyis jotain, ne on poistaneet jo mätseistään.
En tajua yhtään! Ennen vanhaan kirjoiteltiin kunnolla.
En tunnista kyllä itseäni, sen sijaan naiset ei kysele koskaan mitään ja minä yritän pitää sitä keskustelua yllä. Sitten se keskustelu loppuu kun selkeästi vastapuolella ei kiinnosta.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
En oikein jaksa uskoa, että montaa vuotta nuorempien kanssa olisi jotenkin parempi tilanne.
M37
Ei se noinkaan ole. Itsellä miehenä ollut 10 vuotta nuorempia naisia ja 5 vuotta vanhempia. Kaikista olen tykännyt. Parhaan kaverini ukilla ja mummolla on ikäeroa 24 vuotta. Menivät naimisiin kun nainen oli 20 ja ovat yhdessä edelleenkin. Rakkaus ei katso ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
No tämän ikäiset on vaikuttaneet riittävän älykkäiltä että kestän kuunnella niiden juttuja. Toki on ollut myös 21-28-vuotiaita mutta he vaikuttavat hakevan vain panoja. Tai kaveria jonka kanssa pettää naisiaan.
Ap
Kysymykseni oli suunnattu tuolle M37:lle.
Siis tuohan on nykyään aivan kauhean tavallista! Miehiltä saa lypsää vastauksia ja keskustelu on tyyliin "ei, jooo, ok". Sitten kun näihin hikeentyy ja on itse hiljaa pari pvää ja oottaa että mies kysyis jotain, ne on poistaneet jo mätseistään.
En tajua yhtään! Ennen vanhaan kirjoiteltiin kunnolla.