Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passiiviset nettideittimiehet

Vierailija
11.09.2020 |

Miksi miehet on kamalan passiivisia minua kohtaan netissä? En ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta aina on livenä löytynyt mies. Päätin kokeilla myös netissä nyt kun koronan takia ei oikein pääse livenä liikaa ihmisiä tapaamaan. Pari olen tavannut omasta aloitteestani, pidin yllä keskustelua (tiesivät miltä näytän ennen tapaamista), vastataan kyllä viesteihin jos lähetän, mutta eivät omatoimisesti kysele minusta tai muuten viestittele aktiivisesti. Lähinnä tuntuvat lähettävän omia juttujani papukaijana takaisin. Jos sanon olipas ulkona kaunis sää niin mies voi vastata ulkona on kyllä kaunis sää, ja siihen loppuu hänen panostuksensa. Ärsyttää tälläinen. Miksi miehet vaikuttavat siltä ettei heillä ole lainkaan omintakeista ajatusta päässään. Ärsyttää. En tiedä mitä tällä avauksella hain, halusin vaan purkaa ärsytystä.

N25

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ikähaarukka sinulla on?

30-39 tähän mennessä olleet miehet joille oon jutellu.

Ap

Miksi noin nuori nainen on laittanut ikähaarukan noin ylös?

Mulla on vastaava ongelma oman ikäisten naisten kanssa. Ei oikein tunnu kiinnostavan.

M37

Oletko kokeillut säätää ikähaarukkaa alemmas?

En oikein jaksa uskoa, että montaa vuotta nuorempien kanssa olisi jotenkin parempi tilanne.

M37

Tuo nykyinen lähestymistapasi ei tunnu toimivan ollenkaan, joten kokeilisin välillä muuttaa sitä. Sinuna kokeilisin sellaisiakin ideoita, jotka eivät käy välittömästi järkeen. Et häviä siinä mitään.

Vierailija
42/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla on vastaava ongelma oman ikäisten naisten kanssa. Ei oikein tunnu kiinnostavan.

M37

En oikein jaksa uskoa, että montaa vuotta nuorempien kanssa olisi jotenkin parempi tilanne.

M37

Tuo nykyinen lähestymistapasi ei tunnu toimivan ollenkaan, joten kokeilisin välillä muuttaa sitä. Sinuna kokeilisin sellaisiakin ideoita, jotka eivät käy välittömästi järkeen. Et häviä siinä mitään.

Eikö täällä yleensä sanota, että miehet yrittää liian nuoria? Nytkö se ei olekkaan niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

M37

M37

Ei se noinkaan ole. Itsellä miehenä ollut 10 vuotta nuorempia naisia ja 5 vuotta vanhempia. Kaikista olen tykännyt. Parhaan kaverini ukilla ja mummolla on ikäeroa 24 vuotta. Menivät naimisiin kun nainen oli 20 ja ovat yhdessä edelleenkin. Rakkaus ei katso ikää.

Sulla nyt kuulostaa muutenkin sitä vientiä olevan.

M37

Vierailija
44/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

M37

M37

Eikö täällä yleensä sanota, että miehet yrittää liian nuoria? Nytkö se ei olekkaan niin?

Naiset ehkä sanovat. Minä olen mies.

Vierailija
45/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

M37

M37

Ei se noinkaan ole. Itsellä miehenä ollut 10 vuotta nuorempia naisia ja 5 vuotta vanhempia. Kaikista olen tykännyt. Parhaan kaverini ukilla ja mummolla on ikäeroa 24 vuotta. Menivät naimisiin kun nainen oli 20 ja ovat yhdessä edelleenkin. Rakkaus ei katso ikää.

Sulla nyt kuulostaa muutenkin sitä vientiä olevan.

M37

Joskus oli kun tein sen eteen jotain.

Ei tarkoita että nykyään on, en tosin ole yrittänytkään pitkään aikaan. Halusin vain mainita, ettei se rakkaus ikää katso. En tahdo loukata sinua enkä ketään muutakaan.

Vierailija
46/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hassu juttu. Olen myös kokenut samaa, että kukaan ei edes vastaa viesteihin, vaikka ne ovat lämpimiä mutta asiallisia. En voisi kuvitella puhuvani seksistä ennen kuin tunnetaan toisemme hyvin.

M28

Vierailija
47/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tässä mieleeni, että eivätkö ap ja M37 voisi vaikka vaihtaa sähköpostiosoitteita keskenään? M37 sopii ap:n ikähaarukkaan ja M37 tuskin torjuisi ap:n, vaikka hän onkin paljon nuorempi.

Vierailija
48/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin M37 pyörii? Etäsuhde ei ole hakusessa. Enkä ehkä haluaisi selittää kenellekään missä tapasin mieheni, jos se olisi vauvapalstalla! 😱

Ap

Vierailija
49/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin M37 pyörii? Etäsuhde ei ole hakusessa. Enkä ehkä haluaisi selittää kenellekään missä tapasin mieheni, jos se olisi vauvapalstalla! 😱

Ap

Sivusta. Tuskin av sanoisitte vaan netissä (kuten suurinosa suhteista nykyään alkaa). 😂

Vierailija
50/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopella oli sketsi tuollaisesta keskustelusta. Ei liity deittailuun kylläkään.

Juuri tuollaista miesten kanssa keskustelu on Tindereissä ym. nettitreffipalstoilla. Eihän näillä palstoilla ole juurikaan fiksuja miehiä.

Vierailija
51/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAIHDUTA

Vierailija
52/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oulun seudulta.

M37

Vierailija
53/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAIHDUTA

Olen laihduttanut 10kg. Nyt junnaa. Tavoite saada vielä 5kg pois, olen aika lyhyt niin kyllä sen huomaa.

Ap

Vierailija
54/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHAHHHAAHAA, just tälläistä on keskustelu osan miehistä kanssa tinderissä. 

Vierailija
55/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kävi aluksi päinvastoin niin, että haaviin tarttui nämä mahtavat kirjoittelijat ja tuli sitten tapailujuttuja, mutta mikään ei koskaan jatkunut mihinkään syvempään tai vakavempaan. En tajunnut mitä tein väärin kun homma vaan junnasi siinä kevyessä säätämisessä... Kunnes tajusin, että ovat just näitä sarjadeittailijoita ja tottuneet kirjoittelemaan mukavia, pitämään hyvin yhteyttä, ovat kyllä sinänsä viihdyttävää seuraa myös livenä, mutta eipä näistä mitään luotettavaa elämänkumppania saa. Eikä nämä mitään erikoisen mahtavia yksilöitä ois ollu millään asteikolla, mutta naisia tottuneet käsittelemään. Siis kevyellä tasolla, ei parisuhteessa. Toki vastaan tuli niitä, joista tuli fiilis, että heippa kivireki, mutta näitten kanssa lopetin keskustelut samantien. Aivan täydellistä ajanhukkaa. Mutta joku hyöty näistä sarjatapailijoista oli, että nyt olen osannut vähän paremmin kirjoitella kunnollisen potentiaalisen kumppaniehdokkaan kanssa, aiemmin en oikein tykännyt edes viestitellä :)

Vierailija
56/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joku hyöty näistä sarjatapailijoista oli, että nyt olen osannut vähän paremmin kirjoitella kunnollisen potentiaalisen kumppaniehdokkaan kanssa, aiemmin en oikein tykännyt edes viestitellä :)

No tästäkö se sitten johtuu, ettei kenenkään naisen kanssa ota onnistuakseen. Kun eivät tykkää viestitellä edes kunnollisen potentiaalisen ehdokkaan kanssa! Joten kenen kanssa ne oikein viestitelee.

Vierailija
57/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AHAHHHAAHAA, just tälläistä on keskustelu osan miehistä kanssa tinderissä. 

Naisten vastaava: joo, ei, en tiiä, kyllä, ehkä

Vierailija
58/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa. Ei kysellä ja pahimmillaan jätetään vastaamatta. Joskus pari vuotta sitten ei ollu näin apaattinen meininki. 

Vierailija
59/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on trolli, jos nainen on vähänkään ihmisen näköinen ja normaalilla psyykkeellä varustettu niin seuraa riittää päivän jokaiselle minuutille Tinderissä ja muissakin palveluissa.

Vierailija
60/69 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on trolli, jos nainen on vähänkään ihmisen näköinen ja normaalilla psyykkeellä varustettu niin seuraa riittää päivän jokaiselle minuutille Tinderissä ja muissakin palveluissa.

No niinhän sitä luulisi. Yhden kanssa juttelu sujuu täysin ongelmitta, jutellaan paljon, on samanlainen huumorintaju yms ja viestejä lentää puolin ja toisin, kunnes selvisi että mies on varattu. Jutellaan edelleen kavereina mutta eihän siitä koskaan mitään tuu. Ja muut potentiaalisilta vaikuttavat taas on näitä jotka vastaa kun vastaa, jos vastaa. Ja usein pelkällä hymiöllä tai parilla sanalla. En usko, että yksi keskustelukumppanini on koskaan kysynyt minulta mitään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi