Millainen ihminen on aina yksin?
Kommentit (35)
Lyhyet ja rumat miehet. Naiset haluaa vain komean pitkän lihaksikkaan urheilijamiehen.
Tuo kukan hiisaaja trolli ainakin..
Lapseton sinkku jolla ei ole sisaruksia ja sukua, ja työ on yksinäistä tai on työtön.
Jos ei käytä runsaasti alkoholia, enemmän kuin 2 lasia illanvieton aikana.
Vedän kehoni auki tässsä joku päivä ja laitan sinne titaania vähän luiden sekaan. Sen jälkeen voi lähteä vähä jo uloskin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina yksin, koska väsyn nopeasti ihmisten seurassa. Lisäksi vaikka miten hyvin menisi jutustelut ihmisten kanssa, tulee jonkinlainen "morkkis" että tein itsestäni tavalla tai toisella typerän kaikkien silmissä. Yksin on helpompaa, mutta välillä sitä katselee televisiosta ja netistä vähän haikeana miten muilla on kivaa toistensa seurassa.
Mene psykologille juttelemaan. Saat näkökulmia. Sinulla on jotakin lapsuudessa, josta kannat häpeää. Asioista, joihin et ole syypää vaan asioista, jotka ovat vaikuttaneet sinuun.
Olen jäänyt leskeksi ja sen myötä erakoitunut. Miehen äkillinen vakava sairastuminen ja kuolema karkoitti tehokkaasti ne niin kutsutut ystävät.
Nykyisin jo ihan tyytyväinen olooni näin.
Vielä nykyäänkin päiväkodeissa rangaistaan yksinololla. Jos et nyt ole hiljaa, joudut yksin tuonne huoneeseen.
Minä. En ole yksinäinen eikä tässä oikeastaan ole mitään muuta ongelmaa kuin se että joitakin asioita on hieman outo tehdä yksin (esim. käydä rannalla, elokuvissa, ulkona syömässä). Samoin hävettää että tulevaisuudessa hautajaisiini tulee sitten vain tyyliin kaksi sukulaistani... mikäli he eivät satu kuolemaan ennen minua.
Yksinäisyys on just parasta. Se että saisi olla totaalisen rauhassa erakoitunut olisi jo luksusta!
Minä. Vihaan kaikkia. En halua kenellekään mitään hyvää. Haluan että kaikki kärsii elämästään psyykkisesti ja fyysisesti mahdollisimman paljon.
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/