Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä en saanut harrastaa lapsena mitään.

11.09.2020 |

Seuroissa aina oli joku jolle sossu maksoi kaiken harrastamiseen liittyvän. Minä jouduin maksamaan itse enkä näin ollen saanut harrastaa niin pitkälle kuin olisin tahtonut.

Kommentit (9)

2/9 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että eoäi pysty perustelemaan miksi jotkut saa harrastaa ilmaiseksi ja jotkut maksaa. 🥴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle - suurinpaa osaa harrastuksista voi harrastaa harrastajatasolla ja saada yhteiskunnan tms , kilpaurheiluun sitten vaaditaan jo enemmän rahaa. Aivan huipuille (SM-tasolle tai vastaavaan) voi  saada stipendejä. Sinä ilmeisesti kuuluit tuohon väliinputoajiin.

4/9 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut lahjakas. Olisin halunnut harrastaa näyttelemistä ja ratsastamista pitempään mutta sossunelätit tuli porukkaan ja niiden ei tarvinnut maksaa mitään mutta mun tarvitsi. Siihen loppui harrastaminen. Sisko harrasti toisessa porukassa näyttelemistä ja sinne ei sossuja huolittu. Siskosta tuli ammattinäyttelijä.

5/9 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole olemassa perusteita sille miksi jotkut saa harrastaa ilmaiseksi.

Vierailija
6/9 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mammat tulkaa kattoon, se alkaa taas!

Vierailija
7/9 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Jännä että eoäi pysty perustelemaan miksi jotkut saa harrastaa ilmaiseksi ja jotkut maksaa. 🥴

Oman kuntasi sossun säännöt voit tarkistaa kunnan sosiaalitoimesta. Yksittäisiä tapauksia he eivät kommentoi mutta jokin ohje sieltä varmaan löytyy.

8/9 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Oman kuntasi sossun säännöt voit tarkistaa kunnan sosiaalitoimesta. Yksittäisiä tapauksia he eivät kommentoi mutta jokin ohje sieltä varmaan löytyy.

Mun harrastus ajoista on 20-15v aikaa. Enkä myöskään asu lapsuuteni kotikunnassa.

Vierailija
9/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden traumat pukkaa päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi