Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen tullut vanhaksi kun Postin uusi slangi "Oon sun postilaatikko" jne ei nappaa :(

Vierailija
11.09.2020 |

Ei saa*ana voi käydä niiden sivuilla enää ollenkaan. Piti asiakkaalleni etsiä tietoa netpostista ja tuohon kaatui.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin mainonta on ennenkin epäonnistunut aika täydellisesti. Me vanhemman ikäluokan mammat ja varsinkin mummot muistavat mainoksen "posti ei ole enää entisensä".

Ei ollut, ei! Ehkä mainoksen tekijä ei ollut tiennyt tuon sanonnan merkitystä, vaikka täytyy myöntää että kerrankin julkaistiin mainos, joka osoittautui todeksi.

Vierailija
2/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti:

Uudistuksen pihvi ei ole mä-sä, mie-sie tai sää-mää, vaan että me muututaan rohkeasti maailman mukana ja laitetaan kaikki paukut palveluiden parantamiseen. Iso kiitos palautteesta. Nyt jatketaan uudistumista yhtenä Merjana. Ihquu wiikkistä!

^ siis eihän tuo voi olla todellista? Posti ei enää edes peittele sitä, että niiden asiakaspalvelu on ihan vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää, että on päädytty käyttämään Helsinginmurretta. Postin mielestä Helsinginmurre on jotain yleiskieltä jota käytetään kaikkialla, no ei ole ei.

Vierailija
4/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti:

Uudistuksen pihvi ei ole mä-sä, mie-sie tai sää-mää, vaan että me muututaan rohkeasti maailman mukana ja laitetaan kaikki paukut palveluiden parantamiseen. Iso kiitos palautteesta. Nyt jatketaan uudistumista yhtenä Merjana. Ihquu wiikkistä!

^ siis eihän tuo voi olla todellista? Posti ei enää edes peittele sitä, että niiden asiakaspalvelu on ihan vitsi.

Eivät edes osaa luontevasti, vaan kuulostavat joltain keski-ikäisiltä pissiksiltä.

Vierailija
5/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihquu wiikkistä...ei kai siellä oikeasti lue noin? Jos lukee niin voi hyvä luoja...

Vierailija
6/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes sanoo "moikka moi"?

Tulee mieleen joku kasarin tamponimainos.

Vierailija
7/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postihan on suuri vitsi ja vielä huono sellainen. Itse saa kohta jakaa postinsa itselleen, ihan niin usein kuin haluaa. Postilla ei ole mitään sitä vastaan. Kannustavat kovasti ja ovat ystäviäsi, täysillä bonuksilla ainakin johdon puolella. Hyvää jatkoa toivottaa Postin tj, ja nauraa matkalla pankkiin.

Vierailija
8/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ollut palvelumuotoilijoilla työtä etsiessään sellaisia asiakkaita, joiden ensisijainen odotus on saada Postista oma kaveri ja vasta sen jälkeen mietitään, että miksi meillä koko laitosta on. Nähtävästi käyttivät apuna jotain yksinäisten mielenterveyskuntoutujien porukkaa, joka ensisijaisesti kaipaa tukea ja turvaa, ei niinkään kirjeitä tai paketteja. Ne voivat jäädä sinne "oon sun postilaatikko"osi, kunhan homma toimii sillai niinku kaveripohjalta.

Ei kyse ole mainonnasta tai sloganista, kyse on palvelumuotoilusta. Juuri noin käy, kun ei mietitä, mitä piti tehdä ja mikä on Postin tarkoitus. Mietitään vain, mitä joku asiakasporukka haluaa, vaikka 4990999 muuta suomalaista haluaisi vain kirjeet ja paketit perille ilman moikkailuja postiluukusta tai kurkkimista ikkunoista.

PS. odottakaapa vain, kun työkkäri uudistaa sivunsa, siellä ei sen jälkeen kysellä enää vain työllistymiseen liittyviä asioita vaan myös parisuhteen tilaa ja iloa tuottavia asioita. Koska palvelumuotoilu.

Vierailija
9/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti:

Tuo teksti siellä on postin twiitissä ja #jesuismerja

Vierailija
10/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jatkossa valita minkä tahansa muun paketinkuljettajan kuin Postin. Olen helsinkiläinen mutta tuo sä-tyyli ärsyttää Postin käyttämänä aivan suunnattomasti, ja asiakasjohtaja Kaisa Ilola vaikuttaa todella ylimieliseltä blogissaan. ''Tiesimme että uusi tyylimme jakaa mielipiteitä mutta tehtiin se silti koska uudistuminen blaa blaa blaa''. Uudistua voi myös hyvällä maulla vieraannuttamatta kolmasosaa asiakkaista, hyvä Kaisa.

Kannattaa käydä Twitteristä lukemassa Postin nykyistä viestintää, vaikka Twitteriä ei muuten käytäkään pystyy ketjut lukemaan, löytyy googlen kautta kun hakee posti twitter.

Vierailija
11/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku nolo äiti joka yrittää puhua kuin teinityttärensä mutta epäonnistuu pahasti.

Ihquu???

Vierailija
12/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihquu ymmärrän, mutta mitä helvettiä tarkottaa wiikkistä?

Vierailija
13/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä pisti täällä syvällä Pohjois-Karjalassa silmään mökkipaikkakunnan postin "palvelu"pisteellä kyltti

"Sä tilaat, mä tuon"

Mutta nuo twiitit on näköjään vielä paljon mauttomammat.

Vierailija
14/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti oikein googlata. Kai se on joku starilaisten tapa toivottaa hyvää viikkoa?

Vierailija
15/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton Merja???

Vierailija
16/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vahvistaa sitä kuvaa että Helsingissä eletään ihan jossain omassa kuplassa. Ei tarvitsisisi matkustaa kuin vaikka runsas 100 km niin sä-mä alkaa tuntua vieraalta.

Vierailija
17/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun piti oikein googlata. Kai se on joku starilaisten tapa toivottaa hyvää viikkoa?

Ikinä näin hkiläisenä kyllä kuullutkaan tuollaisesta sanonnasta :D Mutta ehkä olenkin vain liian vanha!

Vierailija
18/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ja papat on jo pankkipalveluiden ym somen ulottumattomissa, nyt meni postikin,

Vierailija
19/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä noissa mainoksissa niin ärsyttää.

Vierailija
20/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Posti kehtaa käyttää noin huonoa suomen kieltä!!!

"Sä tilaat, mä tuon - automaattiin, postiin tai suoraan sun kotiovelle."

Sun kotiovelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi