Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen tullut vanhaksi kun Postin uusi slangi "Oon sun postilaatikko" jne ei nappaa :(

Vierailija
11.09.2020 |

Ei saa*ana voi käydä niiden sivuilla enää ollenkaan. Piti asiakkaalleni etsiä tietoa netpostista ja tuohon kaatui.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska Posti. Ainakin meidän paikkakunnalla on ollut huonoa palvelua Postin tiskillä. Mm. vartija-asuun pukeutunut tyttö ei tiedä miten toimitaan lauantai jakelun kanssa ja rupeaa räkyttämään.

Vierailija
62/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vahvistaa sitä kuvaa että Helsingissä eletään ihan jossain omassa kuplassa. Ei tarvitsisisi matkustaa kuin vaikka runsas 100 km niin sä-mä alkaa tuntua vieraalta.

Mä ja sä on tuttua esim. Savossa.

Täällä syvällä Savossa sanotaan minä ja sinä. Toki tiedetään, mitä mä ja sä tarkoittavat, muttei kukaan muu kuin jotkut pellet käytä niitä.

Aidot savolaiset välttävät minän sanomista kokonaan. Ensisijainen vaihtoehto on ite tms. Olen muuten Savosta kotoisin ja sanottiin koulussa mää ja sää :))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän huonoa tilannetajua. Mainostoimistolla on keulinut nyt vähän enemmän kuin yli. En voi uskoa, että aikuiset ihmiset olisivat voineet hyväksyä tällaisen imagomuutoksen.

Todellakaan emme kaipaa mitään noloa yritystä olla kaveri jollain pissistyylillä, ihan riittäisi jos postin palvelut toimisivat ja olisivat saatavilla kohtuuetäisyydellä.

Yrittäkää nyt vain ymmärtää, mikä on perustoimintanne.

Annatte nyt itsestänne täysin naurettavan kuvan, viimeinenkin luottamus on nyt mennyttä.

Vierailija
64/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jujuna näissä on se, että käytetään eri kanavissa niiden kanavien valtakohderyhmän tyyliä, ei samaa kaikille.

Vierailija
65/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mikä noissa mainoksissa niin ärsyttää.

Lauseesi ensimmäinen sana ehkä kertoo miksi et ymmärrä.

Vierailija
66/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallisgalleria otti Twitterissä mallia Postista :D :D

Moikka moi! Sä haluut tsiigaa nättei taului, meillon nättei taului... Sä haluut villei taului, meillon villei taului... Joku 9000 kpl taului digisti.

Eikä tällainen revittely haittaa, Postilla on vaan niin huono imago jo valmiiksi, että ei siinä auta se että aletaan lässyttämään somessa asiakkaille. Postin sometiimin kommentit Twitterissä aiheuttaa järkyttävää myötähäpeää.

Vierailija
67/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ostat tuotteit netist - me hävitetään ne 🤣

Vierailija
68/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä lähetät kirjeen 👍👍 meil se hävii 😂

🤣🤣🤣/Merja