Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olen tullut vanhaksi kun Postin uusi slangi "Oon sun postilaatikko" jne ei nappaa :(

Vierailija
11.09.2020 |

Ei saa*ana voi käydä niiden sivuilla enää ollenkaan. Piti asiakkaalleni etsiä tietoa netpostista ja tuohon kaatui.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mikä noissa mainoksissa niin ärsyttää.

No SÄ et tietysti ymmärrä, kun nehän on vaan ihqui.

Vierailija
22/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oletkin Merja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää, että on päädytty käyttämään Helsinginmurretta. Postin mielestä Helsinginmurre on jotain yleiskieltä jota käytetään kaikkialla, no ei ole ei.

Onhan. Vain jotkut paviaanit puhuu jotain böndekieltä mutta tuskin niillä on varaa postimaksuihinkaan.

Vierailija
24/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No SÄ et tietysti ymmärrä, kun nehän on vaan ihqui.

En mä ihquista tiedä mutta ihan tavallisia mainoksia mielestäni.

Vierailija
25/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ei nyt ymmärrä, että postin palveluja käyttää pääasiassa vanhukset / "vanhempi väki", sekä virastot. Olisi kannattanut suunnitella markkinointistrategia näihin eikä kalastella olematonta nuorisoa.

Vierailija
26/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti ei nyt ymmärrä, että postin palveluja käyttää pääasiassa vanhukset / "vanhempi väki", sekä virastot. Olisi kannattanut suunnitella markkinointistrategia näihin eikä kalastella olematonta nuorisoa.

Vähän luulen että nettishoppailua harrastaa etupäässä nimenomaan nuorempi väestö.

Vierailija
27/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen että nettishoppailua harrastaa etupäässä nimenomaan nuorempi väestö.

Mutta nettishoppailija ei yleensä valitse sitä kuljettajaa, sen on valinnut se nettikauppa.

Vierailija
28/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä tilaat, mä tuon - automaattiin, postiin tai suoraan sun kotiovelle."

Eihän ne edes tuo sitä postia! Kirjeet menee naapureiden postilaatikkoon jatkuvasti ja itse saan naapureiden kirjeitä omaan postilaatikkooni. Kotiin tilattuja pakettitoimituksiani ei ole useaan kertaan tuotu kotiin vaan olen saanut saapumisilmoituksen ja kehotuksen hakea pakettini lähimmästä postin pisteestä. -Vaikka olen pävystänyt koko arvioidun saapumispäivän tiukasti kotona pakettia odottaen. Ainoa mikä on omalla kohdallani toiminut on pakettiautomaatit.

Veikkaan että joku törkykallis konsultti on myynyt postille Ikean markkinointiokonseptin, että ollaan asiakkaiden ja työtoveiden kesken ihan vaan kompisar. Vaan kun Posti ei myy asiakkailleen lopputuotteita, ainoastaan palveluita. En halua olla postinkantajan kompis, jos hän ei saa tuotua kirjeitäni ja pakettejani postilaatikkooni ja kotiovelleni.

Vierailija
29/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes sanoo "moikka moi"?

Tulee mieleen joku kasarin tamponimainos.

Elämä on yhtä hässäkkää...

Vierailija
30/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies yrittää jututtaa teinityttöjä -tyyli.

Vierailija
31/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori hei, mut me joudutaan ny alottaa yt:t. Tosi kurjaa antaa kenkää, mut hei, jokainen tsäänssi on mahdollisuus. Ihan mielettömän siistii ku olitte meil duunis, ollaan nii kiitollisii ku paiskoitte hommii minimilixalla.

Vierailija
32/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja alapeukuttelee kriittisiä kommentteja. Toivottavasti saat edes palkkaa tältä ajalta!

Vierailija
33/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muissa maissa posti pelleillyt tällä tavalla?

Ensin Itella, koska kansainvälisyys. Ei varmaan kellekään muulle kun postin johdolle auennut nimen tarkoitus.

Itella ei ollutkaan hyvä, takaisin Postiksi. Sehän tuli kalliiksi, pitää vähentää henkilöstöä. Ai kirjepostikin vähenee, no vähennetään taas henkilöstöä ja hei, täytyy keksiä uusia toimintatapoja.

Sitten keksitään nurmikonleikkaus, lumityöt ja talkkarihommat.

Mitäs niitä vielä olikaan..yöjakelijat halvemman tes:in piiriin, johtajan jättipalkka, lakko..

Hauskaa viihdettä tietysti, sääli Postin työntekijöitä.

Vierailija
34/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleenkään tuo p***alafka ei keksi keinoa, millä pystyvät hoitamaan jälkikäteen tilatun maksullisen kotiinkuljetuksen paketilleen, koska eivät koronapeloissaan pysty käsittelemään maksupäätettä, jolla asiakkaan pitäisi maksaa tilaamansa kuljetus kuskille. Tälle nykyaikaiselle yritykselle on aivan ennenkuulumatonta esim. se, että tilauksen voisi maksaa verkkopankissa samalla, kun tilaa palvelun. No mutta ei ei, mitä siitä nyt tulisi, jos ihmiset joutuisivat netissä jotain makselemaan. Ei, kyllä se on parempi, että pysytään viime vuosisadalla ja pistetään ko. palvelu kokonaan toistaiseksi pois käytöstä. Mutta hei, tehdään sen sijaan mainos, jossa kuitenkin kehutaan, kuinka helposti sä tilaat ja mä kuljetan. Hyvä luoja, että mä inhoan koko putiikkia.

Vierailija
35/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Posti kehtaa käyttää noin huonoa suomen kieltä!!!

Sun kotiovelle.

Posti teki tutkimuksen, työntekijöidensä joukossa, millaista on nykysuomi.

Tässä tulos.

Vierailija
36/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä trendikkäästi herätty valkoisten käyttämään kirjakieleen jota jo maailmalla paheksutaan?

Vierailija
37/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne edes tuo sitä postia! Kirjeet menee naapureiden postilaatikkoon jatkuvasti ja itse saan naapureiden kirjeitä omaan postilaatikkooni. Kotiin tilattuja pakettitoimituksiani ei ole useaan kertaan tuotu kotiin vaan olen saanut saapumisilmoituksen ja kehotuksen hakea pakettini lähimmästä postin pisteestä. -Vaikka olen pävystänyt koko arvioidun saapumispäivän tiukasti kotona pakettia odottaen. Ainoa mikä on omalla kohdallani toiminut on pakettiautomaatit.

Veikkaan että joku törkykallis konsultti on myynyt postille Ikean markkinointiokonseptin, että ollaan asiakkaiden ja työtoveiden kesken ihan vaan kompisar. Vaan kun Posti ei myy asiakkailleen lopputuotteita, ainoastaan palveluita. En halua olla postinkantajan kompis, jos hän ei saa tuotua kirjeitäni ja pakettejani postilaatikkooni ja kotiovelleni.

Tuo toimii Ikealla. Ikea myös on aina hallinnut markkinoinnin, niinkuin moni muukin ruotsalainen yritys.

Posti taas ei ikinä ole onnistunut, vaikka luulisi noin isossa lafkassa olevan kunnollinen markkinointiosasto.

Vierailija
38/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kotiovelle.

Tähän asti on saanut ärsyyntyä vain englantia käyttävistä firmoista, sitkeästi olenkäyttänytvitse suomea.

Ehkä seuraava askel on kieltäytyä ynmärtämästä asiakaspalvelua, josta puuttuvat possessiivisuffiksit. Ehkä lievempänä protestina voisi alkaa harkitsemaan yltiökorrektin kirjakielen käyttämistä: " Arvoisa vastaanottaja..."

Vierailija
39/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kotiovelle.

Tähän asti on saanut ärsyyntyä vain englantia käyttävistä firmoista, sitkeästi olenkäyttänytvitse suomea.

Ehkä seuraava askel on kieltäytyä ynmärtämästä asiakaspalvelua, josta puuttuvat possessiivisuffiksit. Ehkä lievempänä protestina voisi alkaa harkitsemaan yltiökorrektin kirjakielen käyttämistä: " Arvoisa vastaanottaja..."

Ja sitten en edes osaa kirjoittaa. Hyvin mä vedän!

t. Edellinen

Vierailija
40/69 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tilaat, mä tuon... joskus, jos tuon. -Sä kuitenkin maksat, witun luuseri! Lots of lovee, Merja eli sulle Meikkuli vaan <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan