Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1924)
Vierailija kirjoitti:
Kehystetyt kuvat ns. paraatipakalla. Kuvissa Hitler, Kosola, Pinchet sekä Purra. Ja teloitusryhmä köyhiä lahtaamassa.
Eli ei ainakaan loisinut veronmaksajien kukkarolla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Höpsö. Itse vaan olisinkin innostunut lautapeleistä.
Ei ole ollut turnoffeja, mut en olekaan nirppanokka.
rouva
Hän oli sitä pilperiä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen asunto oli ihan hirveä läävä, mutta ei se mua haitannut, koska tykkäsin hänestä kovasti.
Ps. Mun mielestä tuo tapa käyttää englanninkielistä ilmaisua suomenkielisen sijaan kuulostaa aika typerältä.
Pps. Käyttämäsi ps ei myöskään ole suomenkieltä vaan latinaa ja kuulostaa typerältä haukkua muiden ei-suomalaisia sanavalintoja kun itsekin aloittaa lauseensa latinalla.
Mieluummin latinaa kuin enklantia.
Niin, PS.
Vierailija kirjoitti:
Kehystetyt kuvat ns. paraatipakalla. Kuvissa Hitler, Kosola, Pinchet sekä Marin. Ja teloitusryhmä köyhiä lahtaamassa.
Kehystetyt kuvat ns. paraatipakalla. Kuvissa Hitler, Kosola, Pinchet sekä Purra. Ja teloitusryhmä köyhiä lahtaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen pahoista kokemuksistani oli eron jälkeen. Olin tutustunut erääseen mieheen netin kautta. Oltiin käyty pubissa ja sillä tavalla tutustuttu lisää ja ilta päättyi suuteluun. Hän oli kertonut, että hänellä on myös toinen suhde, mutta heillä molemmilla on. Ja koska tämä hänen naisystävänsä asuu enimmäkseen oman naisystävänsä luona, hänellä on paljon yksinäisiä iltoja. Ajattelin, että ei tuo nyt kuulosta kovin pahalta. Hänellä on naisystävä, joka käytännössä asuu naisystävänsä luona (naispari). Minä en ollut eron jälkeen etsimässä mitään loppuelämän suhdetta, vaan ehkä kevyttä seurustelusuhdetta ilman mitään liiallisia sitoumuksia. Seuraavilla treffeillä mies vei minut valitsemaansa leffaan, käytiin syömässä, nukuttiin minun luona. Mitään suutelua ja hyväilyä kummempaa ei siinä tapahtunut, enkä yleensäkään hyppää heti tutustuttuani sänkyyn.
Seuraavalla treffikerralla minä sain valita tekemisen. Käytii
No mutaa, missääs tän musiiliminsällin kolome muuta jalakavaimoketaletta sitten luuhaavat - häh?
Vierailija kirjoitti:
Nastalla keskelle olohuoneen seinää kiinnitetty pehmo-banaani, chiquita. Joku matkamuisto.
Oliko hän se kuuluisa nykytaiteilija ja kyseessä oli vain luonnos varsinaisesta miljoonateoksesta?
Olin tapaillut julkisilla paikoilla pari kertaa ihan mukavan oloista miestä. Perushabitukseltaan oli ihan normaalin oloinen ja siisti. Mies sitten pyysi minua kolmansien treffien jälkeen hänen luoksensa. Epäilin vähän lähteä, koska miehen jutut oli ollut eriskummallisia näiden treffien aikana muutenkin. Näillä treffeillä mies alkoi puhumaan kuinka hånen ystävänsä olivat suunnitelleet meille kesähäitä. Puhui niin tosissaan että jutuissa oli pakko olla jotain perää. Lähdin kuitenkin hänen luokseen.
Mies ei omistanut lemmikkieläimiä, mutta kun hänen luokseen menin ja olin pistämässä päätä sisälle, tuli ovella vastaan aivan karmea kissankusen haju. Muutenkin ilma oli tunkkainen ja pistävä. Kirjaimellisesti tuli fyysisesti paha olo. Asunnossa oli pelkkä (ruskea ja tunkkainen) patja lattialla nukkumiseen joka oli kuorrutettu vilttimytyillä. Tiskejä ja roskia ympäriinsä. Tietokoneeseen ja näihin apnkin mainitsemiin pikku fantasiaukkoihin oli sen sijaan panostettu. Istuin varovasti jonkun keikkuvan jakkaran päälle kun pelkäsin että saan asunnosta vähintäänkin luteita ja täitä. En yksinkertaisesti voinut olla asunnossa viittä minuuttia pidempään. Osittain järkytyksen, mutta enemmänkin asunnon hajun ja tunkkaisuuden takia mikä sai yökkimään. Lähdin jollain tekosyyllä ja ghostasin miehen.
Alkuun isoin "turn off" oli, että hänellä oli kotona vaimo ja lapset.
Asia oli lopulta nopeasti hoidettu. Nyt 8 vuotta seurusteltu.
Hmm.
Jos on parisänky, niin nainen haluaa sen vaihtoon, kun siinä on joku muu nainen ollut ehkä aiemmin.
Jos on sinkulla sinkkusänky, niin ekana yönähän voi olla päällekkäin ja jos sitten toinen muuttaa yhteen sinne miehen kämpään, niin voi sitten ostaa parisängyn esim.
Eli naisille kelpaisi lähinnä, että miehellä on 80 cm sänky, jossa hän sinkkuna nukkuu ja naista varten varattu vielä käyttämätön (muovit vielä päällä) parisänky, jonka voi sitten ensimmäisenä tapailuönä unboxata?
VIIDEN VUODEN VÄLEIN? Minä ostan uudet tyynyt korkeintaan vuoden välein.... Ja olen yksin asuva mies. Yleensä haen 500€ edestä vuodevaatteita ja tyynyjä Jyskin Black Friday alesta. Ostan vain hyviä untuvatyynyjä. Pesen niitä käytön aikana pari kertaa, ja vuoden jälkeen heitän pois.
En tapailisi naista, joka pitää samoja tyynyjä 5 vuotta.
---
Kerro minulle, että olet ikuinen vanhapoika kertomatta minulle, että olet ikuinen vanhapoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
Ennen tämän palstan lukemista en olisi tajunnut että sängyn kapeus sinkkumiehellä on ihan oikeasti turn-off.
Kaippa se on sitten osoitus siitä ettei mies raahaa jatkuvasti panoseuraa kotiinsa = pakko olla luuseri.
Fakta on että jos mun pitää yrittää nukkua miehen kanssa 80 cm sängyssä yö niin en nuku silmällistäkään. Jo 160 cm on hankalaa.
Varmaan jos on hyvin kookkaita ihmisiä, 160 cm kahdelle on hankala. Minä ja mieheni ollaan ihan normaalin kokoisia ihmisiä ja meille 160 cm Tempur-sänky riittää mainiosti. Ei tod
Olen pienehkö nainen ja minulla on aina ollut 180 cm sänky. Sinkkuaikoina siinä nukkuu vain minä ja koira. Joskus on nukkunut seurustelukumppani, mutta mieluummi nukun siinä yksin (tai siis koiran kanssa), eikä ole yhtään liikaa tilaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehystetyt kuvat ns. paraatipakalla. Kuvissa Hitler, Kosola, Pinchet sekä Marin. Ja teloitusryhmä köyhiä lahtaamassa.
Ilmoitithan Supolle?
Vierailija kirjoitti:
Kun menin ekaa kertaa tulevan mieheni luokse yli 22 vuotta sitten, miehen kämppä oli ihan järkyttävä poikamiesboxi. Äidiltä saadut kukkaverhot, tekonahkaiset, kissan raapimat sohvakalusto, vanha, haiseva, sairas kissa joka oksenteli aina syötyään kun oli joku munuaisongelma, ikkunoita ei varmaan oltu ikinä pesty ja kaikki pinnat oli likaiset. Astiasto oli haalittu jostain baarin oluttuoreista ja eriparisista kahvimukeista, oikeastaan kaikki kunnon ruokailu astiat puuttui, ja samoin ruoanlaitto astiat kuten hyvälaatuinen paistinpannut, kokkiveitset ja padat ym.
Olohuone oli täynnä VHS videoita ja huonetta hallitsi jättisuuret stereolaitteet.
Sanoin miehelle suoraan että sen kämppä on ihan järkyttävä poikamiesläävä. Ja kissa muuttaa miehen äidille joka asui naapurissa, paritalon toisella puolella.
Kun muutin miehen luokse, sisustan koko talon uudestaan ja siivosin kämpän lattiasta kattoon. Samalla ostin ekan seurusteluv
Miehellä oli siis vanha sairas kissa, jonka pistit muuttamaan vanhoilla päivillään eri kotiin. Se olisi pitänyt huolehtia eläinlääkärille eikä heittää pois tutusta kodista. Ärsyttää ihan hitosti tuollainen mies, joka äitihahmon ja helpon pillun toiveessa suostuu heittämään vanhan lemmikkinsä pois. Ja sinä taas leikit sitä äitihahmoa ja sait itsellesi projektin mieslapsesta. Melkoista ylikävelyä, missä lentää pihalle lemmikit, huonekalut, vaatteet ja varmaan olisi lentäneet lapsetkin. Hieno pari olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kivet ja kristallit ovat niin monen miehen mielestä vastenmielisiä? Olen kerännyt niitä lapsesta saakka, minusta ne ovat kauniita ja kiehtovia. Jos satun ajelemaan oikealla suunnalla, käyn kiertämässä kaivoksia tai muita osuvia kohteita. Minulla on mm. Ylämaan spektroliittia ja Lampivaaralta ametisti.
Ehkä niitä kiviä ei monet tavan ihmiset halua sisätiloihin muutenkaan. Kuvittelisin kuitenkin, että ensisijaisesti pelätään kivien liittyvän henkiseen horoskooppisekoiluun, uskomushoitoihin, homeopatiaan ym.
No jos tapailukumppani vauhkoontuu jostain kivistä toisen kotona, niin eiköhän se ongelma ole siinä vauhkoontujassa. Se on mielenterveiden ongelma, jos alkaa koriste-esineistä vetämään jotain olettamuksia.
Mies tuli ensivisiitille mun luokse, ja esittelin kämppäkaverini kissan, 15v, ja kerroin että ensi viikolla mennään eläinlääkäriin senioritarkastukseen.
Äijä totesi että lopettaahan tuon ikäinen jo pitää, ja tarjoutui miehekkäästi tekemään sen omin karvaisin kätösinsä ettei mokomaan rahaa kuluisi.
En olisi uskonut miten nopeasti ja täydellisesti voikin kadota ihastus, kiinnostus sun muut myönteiset tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitithan Supolle?
Sinä pieni itäsaksan kansalaispoliisi:)
Esa Saarinen: https://www.finlandiakirja.fi/fi/esa-saarinen-erektio-albertinkadulla-0…