Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1924)
Testasi paskalla volvolla oletko gold digger.Sitten haki hienolla autolla kartanoon jossa on palvelijakin.Rahamies.Mokasit.Nyt se hakee sitte jostain ulkomailta älykkäämpää seuraa.
Mitä mokaamista tuossa oli? Mies ärähti naiselle pahasti. Minulle tuo olisi myös riittänyt mielenkiinnon loppumiseen. Taidat itse olla rahan perään niin kovasti, että siedät millaista kohtelua tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa tämä aloitus. Meillä on iso kaveriporukka warhammerissa. Pari kertaa vuodessa kokoonnutaan mökille pelaamaan. Kaikilla paitsi yhdellä on vaimot ja lapset. Ihan normaaleita 30-40v perheenisiä ollaan.
Juu samanlaista warhammer perheeniskää täällä, mutta täytyy kyllä sanoa että ei noita pelivehkeitä ja figuja nyt olohuoneessa pidetä näytillä. Kun poika kasvaa vähän niin voisin ottaa jotain esille lastenhuoneeseen.
Tää tuntuu olevan aika yleistä, vaikken itse harrastakaan niin jo työpaikan tiimistä löytyy useampi harrastaja ja puhutaan melkeen 50v perheellisistä kavereista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likaiset lakanat eivät houkuttele peuhaamaan.
Eli nyt kaikki radalle lähtevät miekkoset, jotka toiveikkaasti ajattelevat, että pesääkin pitäisi tänään saada: vaihtakaa ne lakanat!
Eikä puhtaita pyyhkeitä (huom. useita) ja kylppärissä puhtaat matot.
Matot kylppärissä ? ?
Vierailija kirjoitti:
Jotain seksikirjallisuutta jätetty esiin näkyvälle paikalle.
Käyttö ohjekirjoja!
Nastalla keskelle olohuoneen seinää kiinnitetty pehmo-banaani, chiquita. Joku matkamuisto.
Vaatteet, likaiset ja puhtaat ympäri huushollia. Muovikasseissa, mytyssä lattialla, tuolin päällä, pöydällä. Vaatekaappi melkein tyhjä.
Minulla on 2 todella pahaa kokemusta.
Ensimmäinen oli, kun olin 18-vuotias, täyttämässä juuri 19. Minä en ollut tajunnut, että tapaamani mies 21 v. asui isänsä ja äitipuolensa yläkerrassa. Minulle selvisi siellä kylässä käydessäni perjantai-iltana, että heillä on yhteinen keittiö alakerrassa, ja käytännössä tämä mies siis asui isänsä luona. Olin toivonut romanttista iltaa ja jouduinkin alakertaan ruokapöytään, jossa oli tämän miehen isä, äitipuoli ja minua vuoden nuorempi siskopuoli. Kun oltiin syöty, pelattiin siellä pöydän ääressä jotain lautapelejä. En muista, mitä peliä, mitta noppia heitettiin ja nappulat liikkui laudalla. Pelien jälkeen minulle sanottiin, että heillä on saunailta, kai minäkin käyn saunassa. No en todellakaan. Minä olin odottanut, että vietetään treffi-iltaa romanttisissa merkeissä tämän miehen kanssa, mutta hän ei tehnyt elettäkään, että olisi siirrytty sinne yläkertaan ruokailujen ja lautapelien jälkeen vaan päin vastoin antoi olettaa, että aikoo mennä isänsä seurassa saunaan. Valehtelin kai, että aamulla on aikainen herätys, saisinko kyydin keskustaan kotiin. Kyllä hän lähti viemään. Se oli yllätys, että saman viikonlopun aikana tuli tekstari, onko minulla mitään erityistä tekemistä, haluaisinko tulla heille. Siis nimenomaan heille, ei hänen luo. Uuuh, olipa houkutteleva pyyntö, mutta jotenkin kummallisesti taisi olla muuta puuhaa.
Joka paikkaan pinttynyt vanha röökin haju
Se, että hän asui naisen kanssa. Kuulemma kämppis. Omat makkarit.
Paljon myöhemmin kuulin, että ko. nainen on miehen parhaan kaverin tyttöystävä.
Likaiset tennissukat kirjahyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.
Mitä vikaa niissä on? Ei ole kovin ekologista ostaa jatkuvasti uusia.
Kyllä 15 vuotta on liian pitkä väli etenkin tyynyjen uusimiselle, sillä siinä vaiheessa tyynyn painosta on varmaan 2/3 pään eritteitä. Pelkkä pesu ei riitä. Onko liikaa vaadittu, että peitot ja tyynyt vaihdetaan 5 vuoden välein?
Mulla nimittäin vaihtuu myös aina, jos kumppani vaihtuu.
VIIDEN VUODEN VÄLEIN? Minä ostan uudet tyynyt korkeintaan vuoden välein.... Ja olen yksin asuva mies. Yleensä haen 500€ edestä vuodevaatteita ja tyynyjä Jyskin Black Friday alesta. Ostan vain hyviä untuvatyynyjä. Pesen niitä käytön aikana pari kertaa, ja vuoden jälkeen heitän pois.
En tapailisi naista, joka pitää samoja tyynyjä 5 vuotta.
Toinen pahoista kokemuksistani oli eron jälkeen. Olin tutustunut erääseen mieheen netin kautta. Oltiin käyty pubissa ja sillä tavalla tutustuttu lisää ja ilta päättyi suuteluun. Hän oli kertonut, että hänellä on myös toinen suhde, mutta heillä molemmilla on. Ja koska tämä hänen naisystävänsä asuu enimmäkseen oman naisystävänsä luona, hänellä on paljon yksinäisiä iltoja. Ajattelin, että ei tuo nyt kuulosta kovin pahalta. Hänellä on naisystävä, joka käytännössä asuu naisystävänsä luona (naispari). Minä en ollut eron jälkeen etsimässä mitään loppuelämän suhdetta, vaan ehkä kevyttä seurustelusuhdetta ilman mitään liiallisia sitoumuksia. Seuraavilla treffeillä mies vei minut valitsemaansa leffaan, käytiin syömässä, nukuttiin minun luona. Mitään suutelua ja hyväilyä kummempaa ei siinä tapahtunut, enkä yleensäkään hyppää heti tutustuttuani sänkyyn.
Seuraavalla treffikerralla minä sain valita tekemisen. Käytiin kuuntelemassa yhden bändin keikkaa ja lähdettiin sieltä hänen luo. Siis apua, siellä oli heti ovella vastassa sellainen mallin näköinen ruskeahiuksinen, pitkä nainen. Hän tervehti oikein iloisesti, että moi, tervetuloa. Ja esittäytyi tietysti. Olin ihan vaikeana ja sanoin, etten tiennyt täällä olevan muitakin. Tämä kaunis nainen sanoi, että hän asuu täällä virallisesti, mutta jos me halutaan omaa rauhaa, niin hän voi lähteä x:n luo (sanoi siis sen naisystävänsä nimen). Sanoin, että ei kun mä olen vaan hetken ja ihan omaan kotiin ajattelin lähteä yöksi. Tämä mies alkoi kinuta, että jää nyt yöksi, miksi sä näin myöhään lähdet minnekään. En todellakaan jäänyt! Alkoi tuntua liian oudolta, että siellä on käytännössä avovaimo paikalla kotona ja miten ne nukkumiskuviotkin. Siis minäkö olisin nukkunut sen sängyssä? Enkä minä halua luoda mitään sellaisia suhteita, että ollaan kuin jokin yksi iso perhe, että naiset siellä vaihtuu, toinen jopa asuu siellä miehen kanssa samassa asunnossa ja on paikalla, kun minä tulen sinne. Ei sopivaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Toinen pahoista kokemuksistani oli eron jälkeen. Olin tutustunut erääseen mieheen netin kautta. Oltiin käyty pubissa ja sillä tavalla tutustuttu lisää ja ilta päättyi suuteluun. Hän oli kertonut, että hänellä on myös toinen suhde, mutta heillä molemmilla on. Ja koska tämä hänen naisystävänsä asuu enimmäkseen oman naisystävänsä luona, hänellä on paljon yksinäisiä iltoja. Ajattelin, että ei tuo nyt kuulosta kovin pahalta. Hänellä on naisystävä, joka käytännössä asuu naisystävänsä luona (naispari). Minä en ollut eron jälkeen etsimässä mitään loppuelämän suhdetta, vaan ehkä kevyttä seurustelusuhdetta ilman mitään liiallisia sitoumuksia. Seuraavilla treffeillä mies vei minut valitsemaansa leffaan, käytiin syömässä, nukuttiin minun luona. Mitään suutelua ja hyväilyä kummempaa ei siinä tapahtunut, enkä yleensäkään hyppää heti tutustuttuani sänkyyn.
Seuraavalla treffikerralla minä sain valita tekemisen. Käytii
Siis sulle oli täysin ok miehen suhdetilanne, eli että hänellä on toinenkin suhde, eli että hänellä on jo olemassa naisystävä, ja sulla ei ollut mitään sitä vastaan, mutta naisen tapaaminen oli liikaa? Vaikka et sänkyyn olisi miehen kanssa mennytkään?
Vierailija kirjoitti:
Pakko vielä lisätä tähän, että jatkoimme kyllä suhdetta, myöhemmin mentiin naimisiin ja edelleen ollaan yhdessä, eli ei nyt paha turn-off ollut tuo naisen kanssa asuminen, vaikka ihmetyttikin tovin 😂
Talossa ei mahtunut kävelemään astumatta jonkin päälle. Lattia oli siis roskien peitossa, erityispiirteenä kaikkialla osittain juotuja vichypulloja. Sadoittain niitä. Talon jokaisessa huoneessa. Ainoa toimiva vesipiste oli pieni saastainen lavuaari todella saastaisessa vessassa. En käsitä, miten ulkoisesti niin siistin ja fiksun oloinen mies saattoi asua niin.
Vierailija kirjoitti:
On minullakin ollut miespuolinen kämppis. Poikaystäväkin oli, mutta hän ei tuntenut kämppistä, tiesi kyllä hänestä.
Olen käynyt useissa naisten asunnoissa, jotka ovat olleet käsittämättömän epäsiistejä, haisevia ja roskaisia. Nykyään myös naisilla on enemmän elämänhallinta ongelmia. Eli ei enää ole edes sukupuolikysymys.Muutamia kertoja olen kääntynyt jo ovelta pois.
Ensin hieman säikähdin miehen asunnon äärimmäistä karuutta. Kävi sitten ilmi, että kyseessä oli pelkkä työntekoon tarkoitettu kaupunkiasunto, miehen varsinainen elämä oli kesämökillä. Joka siis oli kaikilla mukavuuksilla ja oikein hyvällä maulla sisustettu.
Ekan yhteisen "mökki"viikonlopun aikana katselin tosin lähinnä makuuhuoneen kattoa ja välillä sängyn päätyä ;-)
Vierailija kirjoitti:
Ensin hieman säikähdin miehen asunnon äärimmäistä karuutta. Kävi sitten ilmi, että kyseessä oli pelkkä työntekoon tarkoitettu kaupunkiasunto, miehen varsinainen elämä oli kesämökillä. Joka siis oli kaikilla mukavuuksilla ja oikein hyvällä maulla sisustettu.
Ekan yhteisen "mökki"viikonlopun aikana katselin tosin lähinnä makuuhuoneen kattoa ja välillä sängyn päätyä ;-)
Kuulostaa ihan mun taannoiselta treffikumppanilta.
Minäkin eksyin. Miehellä oli kova vauvakuume. Meni yli kun alkoi puhua vauvanäänellä.