Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1841/1842 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen asunto oli ihan hirveä läävä, mutta ei se mua haitannut, koska tykkäsin hänestä kovasti.

Ps. Mun mielestä tuo tapa käyttää englanninkielistä ilmaisua suomenkielisen sijaan kuulostaa aika typerältä.

Pps. Käyttämäsi ps ei myöskään ole suomenkieltä vaan latinaa ja kuulostaa typerältä haukkua muiden ei-suomalaisia sanavalintoja kun itsekin aloittaa lauseensa latinalla.

Mieluummin latinaa kuin enklantia.

Vierailija
1842/1842 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin huomasin parikymppisenä, että suurimmaksi osaksi kaveripoikien kämpässä toistui sama teema - ei verhoja tai mattoja, hyvin askeettista ja minimalistista elämää. Roskia, tölkkejä ja pesemättömät lakanat. Wc oli hirveässä kunnossa ja paperi aina loppu, tämän johdosta opin kyllä aina pitämään nenäliinapakettia mukana ja se tapa on kulkenut myös festareille, mökeille jne. Jälkikäteen mietin tuota, miten pystyy olemaan ilman paperia, pyyhitäänkö sitten sukkiin vai ei ollenkaan? 

Mies, joka ei osaa tai halua siivota on kyllä totaalinen turnoff. Itsekään en siitä pidä, mutta huomaan, että kun ympäristö on sekaisin niin mulla menee pää jumiin. Ja syntyneet sotkut kun siivoaa heti, niin ei tarvitse joka viikko hiki hatussa puunata lattiasta kattoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi