Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1281/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kovasti,kun erään miekkosen luota löytyi kaksi paria kaikkea tarpeellista eikä mitään muuta siis sillä oli 2 pyyhettä ,2 vaatekertaa,2 lusikkaa/haarukkaa/veistä eli siis kaikkea "pakollista" oli kaksi ja muuten ei mitään ,ei yhtään mitään. Hammasharjoja tosin oli vain yksi. Vaatekaapissakin oli yksi talvitakki ja yksi kesätakki ja thats it samoin kenkiä lenkkarit ja talvikengät. Ei tietääkseni ollut koskaan ollut naimisissa eikä edes reissannut ,että olisi voinut epäillä olevan vaan joku pako kämppä.

Oli kyllä muutenkin niin ihme tyyppi ja tuli niin creepy viba ,että häivyin aika nopeasti.

Autisminkirjolla? Esim. asperger? Heillä on jähmeitä ajatusmalleja, jotka ulkopuolisesta saattavat tuntua hyvin oudoilta, jopa epämiellyttäviltä, joten voisikohan liittyä asiaan.

Vierailija
1282/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ("puhtaissakin") pyyhkeissä ja liinavaatteissa sellanen rasvamainen pinta, kun toistuvasti pessyt pyykin liian säästeliäästi; liian kylmät ja lyhyet ohjelmat ja liian vähän pesuainetta.

Olet siis töissä pesulassa? Itse olen pyrkinyt tuhoamaan kaikki kodintekstiilini pesemällä ne pitkillä ohjelmilla ja liian korkeissa lämpötiloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kertoi tavanneensa uuden miehen ja kaikki oli kuulemma muuten ok mutta mies nukkui lasten jatkettavassa sängyssä. En alkuun uskonut tätä mutta näin itse kyseisen sängyn kun olin ystävälle ja tälle miehelle kuskina ja hain heidät miehen kotoa. Asunto oli yksiö ja sänky näinollen olohuoneessa. Tällä miehellä ei ollut lapsia vaan oikeasti nukkui unipuun jatkopuu sängyssä ja ikää miehellä hieman päälle 30.

Vierailija
1284/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä kertoi tavanneensa uuden miehen ja kaikki oli kuulemma muuten ok mutta mies nukkui lasten jatkettavassa sängyssä. En alkuun uskonut tätä mutta näin itse kyseisen sängyn kun olin ystävälle ja tälle miehelle kuskina ja hain heidät miehen kotoa. Asunto oli yksiö ja sänky näinollen olohuoneessa. Tällä miehellä ei ollut lapsia vaan oikeasti nukkui unipuun jatkopuu sängyssä ja ikää miehellä hieman päälle 30.

Tämähän kuulosti söpöltä. :D

Vierailija
1285/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oliko siinä Unipuun jatkopuusängyssä se turvalaita ylhäällä?

Vierailija
1286/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi minut varta vasten ekaa kertaan kotiinsa käymään, niin luulisi, että olisi edes hieman siivonnut, mutta ei! Käytetyt kondomit lojui siellä täällä wc:n lattialla 🤮

Vierailija
1287/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin silloin Helsingissä ja miehen poikamiesboxi oli Espoon perällä.

Mulla viihtyisä kaksio, miehellä yksiö.

Olin kotini vieressä töissä, sinne Espooseen ei ollut ikinä asiaa.

Olimme jo ns tosissaan -asteella, kun poikettiin.

Asunto oli n 35 neliötä.

Hyvin askeettinen. Sänky, yöpöytä, sohva, telkkari, pieni ruokapöytä, 2 tuolia, vaatteet pienessä komerossa.

Ei nyt ollut varsinainen turn off, mutta ihmettelen, mies tykkää sisustaa

Vierailija
1288/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin silloin Helsingissä ja miehen poikamiesboxi oli Espoon perällä.

Mulla viihtyisä kaksio, miehellä yksiö.

Olin kotini vieressä töissä, sinne Espooseen ei ollut ikinä asiaa.

Olimme jo ns tosissaan -asteella, kun poikettiin.

Asunto oli n 35 neliötä.

Hyvin askeettinen. Sänky, yöpöytä, sohva, telkkari, pieni ruokapöytä, 2 tuolia, vaatteet pienessä komerossa.

Ei nyt ollut varsinainen turn off, mutta ihmettelen, mies tykkää sisustaa

Itselläni ei ole juuri se enempää. Tarvitseeko sinkkumies jotain muuta?

Vierailija
1289/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko siinä Unipuun jatkopuusängyssä se turvalaita ylhäällä?

Mikä on Unipuu?

Vierailija
1290/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen asunnossa oli pari juttua jotka oli aika turn off. Vessa oli täynnä wc-paperien hylsyjä. Niitä oli pitkin poikin. Ja toinen oli se, että peitossa ei ollut lainkaan pussilakanaa. Yöksi jäätyäni ällötti nukkaantunut ja nuhjuinen peitto ihoani vasten.

Mutta mies oli silloin muuten kyllä ihana ja huomaavainen. Ei vain ollut saanut kotoaan kunnon kasvatusta arkisiin asioihin. Olimme silloin 20-vuotiaita.

Minulla on kaksi 180 cm leveää peittoa. Niihin ei löydy sopivia pussilakanoita. Siksi olen ollut ilman, mutta seuraavaksi ostan ihan tavallisen 150-senttisen, johon löytyy jopa sopivia (eikä liian isoja) pussilakanoita. Minulla on 180-senttinen sänky, mutta tuplapeittoa en hommaa siksi, että se ei mahdu pesukoneeseen.

Että kyllä minuakin ällöttää olla ilman pussilakanaa, mutta sellaista se nyt on toistaiseksi.

Miten niin ei löydy lakanoita? Mulla on myös tuplatäkki ja siihen on ostettu lakanoita ainakin HemTexistä, Anttilasta (joo, tiedän, myöhäistä), Prisma, Citymarket.

Vierailija
1291/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen asunnossa oli pari juttua jotka oli aika turn off. Vessa oli täynnä wc-paperien hylsyjä. Niitä oli pitkin poikin. Ja toinen oli se, että peitossa ei ollut lainkaan pussilakanaa. Yöksi jäätyäni ällötti nukkaantunut ja nuhjuinen peitto ihoani vasten.

Mutta mies oli silloin muuten kyllä ihana ja huomaavainen. Ei vain ollut saanut kotoaan kunnon kasvatusta arkisiin asioihin. Olimme silloin 20-vuotiaita.

Minulla on kaksi 180 cm leveää peittoa. Niihin ei löydy sopivia pussilakanoita. Siksi olen ollut ilman, mutta seuraavaksi ostan ihan tavallisen 150-senttisen, johon löytyy jopa sopivia (eikä liian isoja) pussilakanoita. Minulla on 180-senttinen sänky, mutta tuplapeittoa en hommaa siksi, että se ei mahdu pesukoneeseen.

Että kyllä minuakin ällöttää olla ilman pussilakanaa, mutta sellaista se nyt on toistaiseksi.

Miten niin ei löydy lakanoita? Mulla on myös tuplatäkki ja siihen on ostettu lakanoita ainakin HemTexistä, Anttilasta (joo, tiedän, myöhäistä), Prisma, Citymarket.

Tuplapussilakanat ovat hiukan liian suuria tuohon 180-senttiseen peittoon. Mutta silti, käyttäisin edes tavallista lakanaa jos pussilakana ei käy.

Vierailija
1292/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja luettuani alkoi tuntua siltä, etten kutsu enää koskaan ketään kotiini. Oman kotini tarkoitus on miellyttää vain minua niin kauan kuin yksin asun. Kompromissit tehdään sitten, kun muutetaan yhteen.

Jep.

Tämä ketju osoittaa että naiset mittaavat miestä sillä perusteella onko tämä jo sinkkuna tehnyt kompromisseja naista miellyttääkseen. Ketjuhan osoittaa sekin että naiset ovat näissä(kin) asioissa pitkälti laumaeläimiä.

Pitää olla vaaleat värit, sävy sävyyn-sisustus, leveä parisänky, naista varten kaikki valmiina. Oikeastihan kämppä ei silti kelpaisi, vaan yhteen muutettaessa kaikki päätyisi kiertoon.

Mutta tuolla selvitetään hyväksyisikö mies että koti on sitten naisen valtakunta.

Ei tarvitse olla kaikkea tuota. Puhdas ja siisti pitää olla, siitä en tingi. Ai niin, saman katon alle en ota enää ketään.

Vierailija
1293/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin turn-off on ehdottomasti ollut toisen naisen tavarat tai vielä pahempaa, toisen naisen irtohiukset sängyssä. Koittakaa siis nähdä edes sen verran vaivaa, että vaihdatte lakanat kun tuotte naisen kotiinne.

Vierailija
1294/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin asuntoon ja siellä oli miehen äiti leipomassa karjalan piirakoita kansallispuku päällä. 

Vierailija
1295/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen asunto oli pelkkää valkoista. Itse selitti sen johtuvan työstä (joku hoitaja) ja tykkää pelkistetystä ympäristöstä. No ei jatkoon, ihan pöllö. Fanitti Maisaa 😂

Vierailija
1296/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä lähes kalustamaton kämppä. Tämä taitaa olla nuorilla sinkkumiehillä.valitettavan yleistä. Ei ole minkäänlaista kodikkuutta.

Toisella niin likainen wc-pönttö, että jotain vihreää levää jo heilui pöntön pohjalla veden tahdissa.

Yhdellä likaisia pyykkejä pitkin poikin lattioilla ja likaisia tiskejä allas täynnä. Olivat lilluneet siinä tovin, kun puulasta oli homeessa.

Vierailija
1297/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni melkein 30v keräilee LEGO rakennelmia (Lohikäärmeitä, Star wars juttuja). Mitä sillä väliä, jos mies tykkää sci-fi lautapeleistä kunhan se ei mene muun "pakollisen elämän" edelle eli töissä käynti sujuu ja tekee kotitöitä ja on mahtava partneri muuten. Harrastukset/mielenkiinnon kohteet meillä kaikilla on. 

Sen sijaan tinderistä poimittu mies (ennen nykyistä miestäni) kertoi siivonneensa 30m2 kämppänsä ennen kuin sinne mentiin. Lattialla homeista ruokaa. Tavaroita kaikkialla, just pääs kävelee eteepäi. Sotkunen matto heitetty jonneki nurkkaan. Tiskiallas täynnä homeisia tiskejä. Vessassa rikkinäinen pesukone, jossa märkiä vaatteita. 80cm levee sänky oli hajonnut ja yksi jalka vaan puuttui siitä. Petivaatteet hien hajuset ja ehkä 2 vuotta sitten vaihdettu.  Lisäksi tän "miehen" auto oli rikki, sekä roskia täynnä ja tahmanen joka ikisestä paikasta.

Mut viinapullot oli siististi lajiteltu kaappiin!

Vierailija
1298/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippi kirjoitti:

Pienessä yksiössä moottoripyörä puoliksi purettuna pitkin lattiaa...

Ymmärrän miekkosta täysin. Mihinkäs sen purkaa yksiössä jossei lattialle??

Vierailija
1299/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pursuavat pyykkikorit.

Vierailija
1300/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaikea edes hengittää sen luona. Kamala tunkkainen lian ja likapyykin haju miehen asunnossa, joka ei lähtenyt tuulettamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi