Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1241/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella likainen asunto, keittiö saastan peitossa, roskapusseja, parvekkeella täysinäisiä tuhkakuppeja, lakanat likaiset, vessa jotain aivan käsittämätöntä. Muuten kiva ja komea tyyppi mutta tapailut jätin siihen. 

Vierailija
1242/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan mukava ja ulkoisesti siisti mies, jonka kanssa kävin kaupungilla ennen kun siirryttiin hänen luokseen. Miehellä oli pieni 20 neliöinen asunto, jota mies oli yrittänyt siivota ennen treffejä. Siivous oli kuitenkin jäänyt kesken, koska kun mentiin asunnolle niin imuri oli edelleen lattialla ja imurointi selvästi vielä aloittamatta. Mies selitteli jotain kiireellä ja olisin vielä jotenkin sietänyt vähän pölyisen kämpän, mutta pahin oli tupakan haju. Tiesin, että mies oli sanonut lopettaneensa tupakoinnin joitain kuukausia sitten, mutta se haju oli vaan pinttynyt vuodevaatteisiin ja pyyhkeisiin niin, että haisin itsekin seuraavana päivänä röökiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asunnossa oli pari juttua jotka oli aika turn off. Vessa oli täynnä wc-paperien hylsyjä. Niitä oli pitkin poikin. Ja toinen oli se, että peitossa ei ollut lainkaan pussilakanaa. Yöksi jäätyäni ällötti nukkaantunut ja nuhjuinen peitto ihoani vasten.

Mutta mies oli silloin muuten kyllä ihana ja huomaavainen. Ei vain ollut saanut kotoaan kunnon kasvatusta arkisiin asioihin. Olimme silloin 20-vuotiaita.

Vierailija
1244/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen asunnossa oli pari juttua jotka oli aika turn off. Vessa oli täynnä wc-paperien hylsyjä. Niitä oli pitkin poikin. Ja toinen oli se, että peitossa ei ollut lainkaan pussilakanaa. Yöksi jäätyäni ällötti nukkaantunut ja nuhjuinen peitto ihoani vasten.

Mutta mies oli silloin muuten kyllä ihana ja huomaavainen. Ei vain ollut saanut kotoaan kunnon kasvatusta arkisiin asioihin. Olimme silloin 20-vuotiaita.

Minulla on kaksi 180 cm leveää peittoa. Niihin ei löydy sopivia pussilakanoita. Siksi olen ollut ilman, mutta seuraavaksi ostan ihan tavallisen 150-senttisen, johon löytyy jopa sopivia (eikä liian isoja) pussilakanoita. Minulla on 180-senttinen sänky, mutta tuplapeittoa en hommaa siksi, että se ei mahdu pesukoneeseen.

Että kyllä minuakin ällöttää olla ilman pussilakanaa, mutta sellaista se nyt on toistaiseksi.

Vierailija
1245/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi 180 cm leveää peittoa. Niihin ei löydy sopivia pussilakanoita. Siksi olen ollut ilman, mutta seuraavaksi ostan ihan tavallisen 150-senttisen, johon löytyy jopa sopivia (eikä liian isoja) pussilakanoita. Minulla on 180-senttinen sänky, mutta tuplapeittoa en hommaa siksi, että se ei mahdu pesukoneeseen.

Että kyllä minuakin ällöttää olla ilman pussilakanaa, mutta sellaista se nyt on toistaiseksi.

Minua taas ällöttäisi tuollainen saamattomuus. Jos pussilakanoita ei kaupasta löydy, niin tilaa netistä. Tai sitten osta se peitto. En ymmärrä ratkaisua nukkua epähygieenisesti vain siksi, ettei jaksa raahautua kauppaan ostamaan peittoa. Mutta toki meitä on moniin juniin.

Vierailija
1246/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja luettuani alkoi tuntua siltä, etten kutsu enää koskaan ketään kotiini. Oman kotini tarkoitus on miellyttää vain minua niin kauan kuin yksin asun. Kompromissit tehdään sitten, kun muutetaan yhteen.

Tai sitten kutsut heti ekoilla treffeillä kylään, niin pääset niuhoista.

Vierailija
1247/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu avaa oven.

Vierailija
1248/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitus oli kyllä että morjens. Sanonpahan vain, että tuo mies taisi väistää luodin. Hyvä hänelle. 

Itselleni on vain plussaa jos miehellä olisi tuollaisia lautapelijuttuja. Hyvä kun on harrastuksia. Sitäpaitsi itsekin olen yli 30v nainen ja vastaavia pelannut porukalla. Olemme kaikki ihan "normaaleja" ihmisiä, joillakin näistä on lapsetkin ja kaikki, parisuhde oikein hyvällä tolalla. Ovat nuo pelit oikein hauskoja ja pistävät aivonystyrät liikkeelle. Taisi aloittaja taas olla jotain tällaisia nirppanokkia, jotka eivät mistään mitään tajua ja tuomitsevat sterotyyppien voimalla kaiken, jossa on jotain "nörtähtävää".

Sanonpahan uudestaan, onnekas mies kun väisti luodin. 

Vierailija
1249/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

80 senttiähän normaali patjan leveys. Joku 60 cm patja tai retkipatja alkaa olla kapea. Eikä se patjan kapeus haittaa nukkumista millään lailla. Miksi yksin asuvalla olisi joku parisänky?

Samaa mieltä. Minusta parisänky sinkulla on pikemminkin turn off, tulee sellainen fiilis että siellä on joka viikonloppu eri hoito höylättävänä. Eri juttu jos sängylle on ns. hyvä selitys esim. jäänyt erossa. Mutta jos sinkku on nimenomaan ostanut itselleen parisängyn, niin kyllä siinä tulee fiilis että makkarissa taitaa käydä vähän turhan kova trafiikki omaan makuun.

Kertoo kyllä enemmän sinusta kuin ko sinkuista tuo ajatuksesi. Miksi joku ei saisi ihan yksin nauttia leveästä ja tilavasta sängystä jossa mahtuu kääntymään ja olemaan miten päin vaan? Ilman että heti leimataan seksihulluksi jolle kelpaa miltei kuka vaan.

Vierailija
1250/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ehdi sisustuksia tutkiskelemaan :) Ensimmäisen miesystävän pienessä alivuokralaishuoneessa oli seinänaapuri ja hyvin ohuet seinät. Jossain vaiheessa mietin, että varmaankin ihan kaikki kuuluu seinän taakse. Se naapuri katteli minua joskus vähän oudosti. Olin usein yötä, koska itsellä vain soluasunnon jaettu huone .

Exän asunnossa epäilin ensin, että äitinsä siivoaa, oli niin täydellisen järjestyksessä kaikki. Väärä päätelmä, oli melkein neuroottinen järjestyksen suhteen oikeasti. Jos tiskipöydällä oli likainen haarukka, se oli ainakin suorassa kulmassa tai muuten vaan hienosti järjestyksessä.

Vierailija
1251/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvisenlikka kirjoitti:

Yksi mies vei minut ihan siistiin ja tyylikkääseen kotiinsa. Kiehnättiin, suudeltiin, hyväiltiin ja juteltiin koko päivä ja kivaa tuntui olevan molemmilla. Illalla hän petasi mulle sängyn vierashuoneeseen, koska ei osaa nukkua toisen ihmisen kanssa. Ja seuraavana päivänä ei olisi ollut mitään aikaista herätystä tms. minkä olisi voinut jotenkin ymmärtää.

Toinen mies, hänen kotonaan keittiöstä oli revennyt kaapinovia irti ja makuuhuoneen vaatekaapin ovessa oli iso reikä. Oli kuulemma suutuspäissään reuhtonut ovia ja potkaissut läpi kaapinovesta. Lähdin heti kun uskalsin enkä mennyt toiste, en halunnut joutua joskus vielä todistamaan tälläistä suuttumista.

Millä lailla tuo eka nyt oli turnoff? Eivät kaikki kykene nukkumaan jonkun kanssa, varsinkaan vieraamman ihmisen. Olisiko ollut parempi vaihtoehto, että mies valvoo koko yön vieressäsi, kun ei saa unta kun piti väkipakolla nukkua yhdessä? Itsekin olen samaa sorttia ja siksi kyselen. 

Vierailija
1252/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja luettuani alkoi tuntua siltä, etten kutsu enää koskaan ketään kotiini. Oman kotini tarkoitus on miellyttää vain minua niin kauan kuin yksin asun. Kompromissit tehdään sitten, kun muutetaan yhteen.

Samaa mieltä. Ihme hikisiä nipottajia, jotka vetävät vaikka mitä johtopäätöksiä jostain ihan pikkujutuista. Joo kyllä minäkin kavahtaisin jos on tyyliin asunto joku kaatopaikka, mutta täällä kitistään myös esim vain siitä, että sinkulla on parisänky, koska sen on pakko tarkoittaa että tämä on joku seksihullu. Wut??? Omalla naispuolisella kaverilla aina ollut iso sänky, koska hän tykkää nukkua X:nä ja pikemminkin ei halua sinne ketään viereensä.

Ei se oma koti ole mikään helvatun IKEAn mainos, jolla on tarkoitus miellyttää muita. 

Vierailija
1253/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aforismi taulut

Vierailija
1254/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvisenlikka kirjoitti:

Yksi mies vei minut ihan siistiin ja tyylikkääseen kotiinsa. Kiehnättiin, suudeltiin, hyväiltiin ja juteltiin koko päivä ja kivaa tuntui olevan molemmilla. Illalla hän petasi mulle sängyn vierashuoneeseen, koska ei osaa nukkua toisen ihmisen kanssa. Ja seuraavana päivänä ei olisi ollut mitään aikaista herätystä tms. minkä olisi voinut jotenkin ymmärtää.

Toinen mies, hänen kotonaan keittiöstä oli revennyt kaapinovia irti ja makuuhuoneen vaatekaapin ovessa oli iso reikä. Oli kuulemma suutuspäissään reuhtonut ovia ja potkaissut läpi kaapinovesta. Lähdin heti kun uskalsin enkä mennyt toiste, en halunnut joutua joskus vielä todistamaan tälläistä suuttumista.

Millä lailla tuo eka nyt oli turnoff? Eivät kaikki kykene nukkumaan jonkun kanssa, varsinkaan vieraamman ihmisen. Olisiko ollut parempi vaihtoehto, että mies valvoo koko yön vieressäsi, kun ei saa unta kun piti väkipakolla nukkua yhdessä? Itsekin olen samaa sorttia ja siksi kyselen. 

ilmeisesti olet naimisissa sen kaapin hakkaajan kanssa nyt

Vierailija
1255/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella likainen asunto, keittiö saastan peitossa, roskapusseja, parvekkeella täysinäisiä tuhkakuppeja, lakanat likaiset, vessa jotain aivan käsittämätöntä. Muuten kiva ja komea tyyppi mutta tapailut jätin siihen. 

perus jamppa vässykkä joka tarvii nalkuttavaa suominaista, ei osaa itse huolehtia itsestään tai kämpästään

Vierailija
1256/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

Ennen tätä palstaa kuvittelin että tämä olisi vitsi. Yläpeukuista päätellen ei.

Vierailija
1257/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiössä seinän kokoinen taulutelkkari ja sen edessä patja ja peliohjain.

Vierailija
1258/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisen elämänkokemuksen mukaan tuollainen likaisuus kielii usein mielenterveyden ongelmista.

Vierailija
1259/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Tämä ketju osoittaa että naiset mittaavat miestä sillä perusteella onko tämä jo sinkkuna tehnyt kompromisseja naista miellyttääkseen. Ketjuhan osoittaa sekin että naiset ovat näissä(kin) asioissa pitkälti laumaeläimiä.

Pitää olla vaaleat värit, sävy sävyyn-sisustus, leveä parisänky, naista varten kaikki valmiina. Oikeastihan kämppä ei silti kelpaisi, vaan yhteen muutettaessa kaikki päätyisi kiertoon.

Mutta tuolla selvitetään hyväksyisikö mies että koti on sitten naisen valtakunta.

Vierailija
1260/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisen elämänkokemuksen mukaan tuollainen likaisuus kielii usein mielenterveyden ongelmista.

Siis ihan faktahan on että kämpän puhtaus puhuu mielenterveyden kanssa, nähty kyllä että masentuneet ei jaksa siivota kuten yleensäkään pitää elämänhallintaa, yhtä sotkunen päänsisältö kuten elinympäristö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän