Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1301/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Nuolettaako miehetkin?

Vierailija
1302/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Littuun kulunut hammasharja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

De Göna panderollit makuuhuoneen seinällä, tuli nopea lähtö.

Vierailija
1304/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja luettuani alkoi tuntua siltä, etten kutsu enää koskaan ketään kotiini. Oman kotini tarkoitus on miellyttää vain minua niin kauan kuin yksin asun. Kompromissit tehdään sitten, kun muutetaan yhteen.

Jep.

Tämä ketju osoittaa että naiset mittaavat miestä sillä perusteella onko tämä jo sinkkuna tehnyt kompromisseja naista miellyttääkseen. Ketjuhan osoittaa sekin että naiset ovat näissä(kin) asioissa pitkälti laumaeläimiä.

Pitää olla vaaleat värit, sävy sävyyn-sisustus, leveä parisänky, naista varten kaikki valmiina. Oikeastihan kämppä ei silti kelpaisi, vaan yhteen muutettaessa kaikki päätyisi kiertoon.

Mutta tuolla selvitetään hyväksyisikö mies että koti on sitten naisen valtakunta.

Naisena vastaan, että sisustuksesi on mulle yhdentekevä. Arvostan, että teet kodistasi oman maun mukaisen.

Jos vieraan kutsut, arvostan, että siivo on kohtuullinen ja jotain pientä tarjottavaa. Jos seksi on suunnitteilla, niin suihkussa oisit käynyt, hampaat pessyt, lakanat puhtaat, puhdas pyyhe mulle yms. tarvikkeita.

Apua! Mulle kävi kerran tilanne , että näin miehen ekaa kertaa ja päädyimme harrastamaan seksiä ja sen jälkeen kysyin pyyhettä kun olin menossa suihkuun. Mies sanoi , että ei ole kun exä vei suutuspäissään kaikki, mutta onneksi hänellä on vielä monta puhdasta lakanaa. Tarjosi lakanaa kaapista ja kääriytyi itsekin lakanaa suihkun jälkeen. No, ei ollut iso asia, oli muuten symppis ja mukava. Silti huvitti. :D

Vierailija
1305/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paksu läppäri (yli 2cm).

Vierailija
1306/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä kertoi tavanneensa uuden miehen ja kaikki oli kuulemma muuten ok mutta mies nukkui lasten jatkettavassa sängyssä. En alkuun uskonut tätä mutta näin itse kyseisen sängyn kun olin ystävälle ja tälle miehelle kuskina ja hain heidät miehen kotoa. Asunto oli yksiö ja sänky näinollen olohuoneessa. Tällä miehellä ei ollut lapsia vaan oikeasti nukkui unipuun jatkopuu sängyssä ja ikää miehellä hieman päälle 30.

No oliko siinä Unipuun jatkopuusängyssä se turvalaita ylhäällä?

Mikä on Unipuu?

Se on se, mihin kissat aina kiipeää illalla yöksi nukkumaan.

Vierailija
1307/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjusta esiin sen, että monella ollut likaisia tiskejä.

Eli syövät kotona / laittavat ruokaa.

Sen pitäisi olla ehdoton turn-on!

Vierailija
1308/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åb kirjoitti:

Moni on kauhistellut, että miehellä oli altaassa ainakin kahden päivän tiskit tai että ei varmasti ollut imuroinut ainakaan kahteen viikkoon. Naurattaa, kun tiedän tapauksia, jotka eivät ole tiskanneet tai imuroineet moneen vuoteen, eivätkä vieläkään itse näe tilanteessa mitään vikaa...

Vierailija
1309/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen parvekkeen lasi, ja nyrkin reikiä ovissa.. En pitänyt tämän jälkeen mitään yhteyttä ja livistin n. 15 min vierailun jälkeen tekosyyhyn vedoten. Oletettavasti oli väkivaltainen, viinaan menevä tapaus, ei olisi kyllä koskaan päällepäin uskonut.

Vierailija
1310/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?"

Miksi luulet että olisin mennyt, jos olisi jokin turnoff? Saati vielä toiste?

Ootko vähän tyhäm?

Vierailija
1311/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan haju, mutta sehän on pinttynyt ko. mieheen, joten se turnoff tuli jo siinä kohtaa kun hän vasta ehdotti.

Oikeastaan jo ennen. Sen nimittäin näkee haisuleista, että ne päättää jotain ja lähtee kohti. Yök. Silloin yleensä kääntää selän ja on olevinaan kuurosokea.

Vierailija
1312/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åb kirjoitti:

Jos ne likaiset tiskit lilluvat likaisessa vedessä tai puukauha on homeessa, niin siitä ei saa väännettyä turn-onnia mitenkään. Oikeasti ruokaa laittava kyllä siivoaa jälkensä, joku maksalaatikon lämmitäjä ei.

Vierailija
1313/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ollut käsisaippuaa. Tämä siis jo yli 12 vuotta sitten. Heräsi vaan kysymys, että eikä pese saippualla käsiään edes sontimisen jälkeen.

Vierailija
1314/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäinen parvekkeen lasi, ja nyrkin reikiä ovissa.. En pitänyt tämän jälkeen mitään yhteyttä ja livistin n. 15 min vierailun jälkeen tekosyyhyn vedoten. Oletettavasti oli väkivaltainen, viinaan menevä tapaus, ei olisi kyllä koskaan päällepäin uskonut.

Teit fiksusti. Itse olin parikymppisenä niin miehenkipeä, etten välittänyt näistä vastaavista jäljistä. Mies aina baari-illan jälkeen humalassa laittoi asuntoaan palasiksi, kerran heitti jopa kevyen nojatuolin parvekkeelta alas. En siltikään ymmärtänyt, että juokse nyt herrajumala karkuun, vaan ymmärsin ja tuin, olihan hänen veljensä tehnyt itsemurhan pari vuotta aikaisemmin ja hänellä oli rankkaa. Kunnes sitten erään baarireissun jälkeen ei enää antanutkaan asunnolle selkään vaan mulle. Silloin onneksi päätin, että tämä oli tässä.

Vierailija
1315/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyssä lattian nurkassa pinkki hiuslenkki.

Vierailija
1316/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koikkelehti naisten korkkareissa, kysyen oisko huulipunaa.

Istuttiin sitten turisemassa kahveilla.

Mukava tyyppi on.

Yleensäkin kodissa kodin lailla, en ikinä arvostele, mut on kasvatettu niin että pitää ajatella mitä muut ajattelee, eli kasvoin päinvastaiseksi.

Mikään ei siis ole ollut turnoff.

Vierailija
1317/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävä ummehtunut haju mikä jäi vaatteisiin kiinni. ex. vaimon kuvat hyllyllä, samoin hänen vaatteet kaapiissa.ei innostanut.

Vierailija
1318/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen vessa, jossa ei vessapaperia eikä saippuaa.

1319/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika siisteys, kaikki kuin sisustuslehdessä. ei sinne kaksi koiraa ja mun lainen huolimaton sottapytty olisi sopinut

helena lapinniemi

Vierailija
1320/1842 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åb kirjoitti:

Mulle on ihan ok että asunto näyttää siltä että siellä asutaan, tiskit kuuluvat tähän. Ruokaa laittava mies olisi myös turn-on. Kuitenkin oletan, että kun tuo uuden deitin kotiinsa niin on nähnyt vaivaa ja siivonnut ennen sitä. Turn-off on tiskivuoret joissa pahimmillaan on jo hometta. Osoittaa vaan, että ruokaa on ehkä syöty mutta siihen se jääkin. Tuskinpa tällainen sankari parisuhteessa on yhtään motivoituneempi kodinhoitoon ja varmaan muutenkin elämänhallinnassa riittävästi tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan