Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1261/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen asunnossa oli pari juttua jotka oli aika turn off. Vessa oli täynnä wc-paperien hylsyjä. Niitä oli pitkin poikin. Ja toinen oli se, että peitossa ei ollut lainkaan pussilakanaa. Yöksi jäätyäni ällötti nukkaantunut ja nuhjuinen peitto ihoani vasten.

Mutta mies oli silloin muuten kyllä ihana ja huomaavainen. Ei vain ollut saanut kotoaan kunnon kasvatusta arkisiin asioihin. Olimme silloin 20-vuotiaita.

Minulla on kaksi 180 cm leveää peittoa. Niihin ei löydy sopivia pussilakanoita. Siksi olen ollut ilman, mutta seuraavaksi ostan ihan tavallisen 150-senttisen, johon löytyy jopa sopivia (eikä liian isoja) pussilakanoita. Minulla on 180-senttinen sänky, mutta tuplapeittoa en hommaa siksi, että se ei mahdu pesukoneeseen.

Että kyllä minuakin ällöttää olla ilman pussilakanaa, mutta sellaista se nyt on toistaiseksi.

Öö no sitten käytät peiton ja itsesi välissä tavallista lakanaa? Tai hommaat sen tuplapeiton ja pesetät sen pesulassa.

Vierailija
1262/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallet ja liukuvoide levällään yöpöydällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama kans joskus, lähdin muijan kämpästä aika äkkiä

Vierailija
1264/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella likainen asunto, keittiö saastan peitossa, roskapusseja, parvekkeella täysinäisiä tuhkakuppeja, lakanat likaiset, vessa jotain aivan käsittämätöntä. Muuten kiva ja komea tyyppi mutta tapailut jätin siihen. 

Yleisen elämänkokemuksen mukaan tuollainen likaisuus kielii usein mielenterveyden ongelmista.

Siis ihan faktahan on että kämpän puhtaus puhuu mielenterveyden kanssa, nähty kyllä että masentuneet ei jaksa siivota kuten yleensäkään pitää elämänhallintaa, yhtä sotkunen päänsisältö kuten elinympäristö.

Paljo näitä nähty, en mietikään että tulis mitään vakavampaa, jonku random panon voi vetää siinä sotkun keskellä ja lähtee himaan. kerranki yhden muijan vessassa oli kun p-rannut, hyi oksetus.

Vierailija
1265/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja luettuani alkoi tuntua siltä, etten kutsu enää koskaan ketään kotiini. Oman kotini tarkoitus on miellyttää vain minua niin kauan kuin yksin asun. Kompromissit tehdään sitten, kun muutetaan yhteen.

Jep.

Tämä ketju osoittaa että naiset mittaavat miestä sillä perusteella onko tämä jo sinkkuna tehnyt kompromisseja naista miellyttääkseen. Ketjuhan osoittaa sekin että naiset ovat näissä(kin) asioissa pitkälti laumaeläimiä.

Pitää olla vaaleat värit, sävy sävyyn-sisustus, leveä parisänky, naista varten kaikki valmiina. Oikeastihan kämppä ei silti kelpaisi, vaan yhteen muutettaessa kaikki päätyisi kiertoon.

Mutta tuolla selvitetään hyväksyisikö mies että koti on sitten naisen valtakunta.

Naisena vastaan, että sisustuksesi on mulle yhdentekevä. Arvostan, että teet kodistasi oman maun mukaisen.

Jos vieraan kutsut, arvostan, että siivo on kohtuullinen ja jotain pientä tarjottavaa. Jos seksi on suunnitteilla, niin suihkussa oisit käynyt, hampaat pessyt, lakanat puhtaat, puhdas pyyhe mulle yms. tarvikkeita.

Vierailija
1266/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

? Et ilmeisesti asu missään isossa kaupungissa, tai olet rikas?

Ei ole rikas, kun ei löydy omaa yöpaikkaa vaan pitää norkoilla muiden nurkissa.

Vierailija
1267/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja luettuani alkoi tuntua siltä, etten kutsu enää koskaan ketään kotiini. Oman kotini tarkoitus on miellyttää vain minua niin kauan kuin yksin asun. Kompromissit tehdään sitten, kun muutetaan yhteen.

Jep.

Tämä ketju osoittaa että naiset mittaavat miestä sillä perusteella onko tämä jo sinkkuna tehnyt kompromisseja naista miellyttääkseen. Ketjuhan osoittaa sekin että naiset ovat näissä(kin) asioissa pitkälti laumaeläimiä.

Pitää olla vaaleat värit, sävy sävyyn-sisustus, leveä parisänky, naista varten kaikki valmiina. Oikeastihan kämppä ei silti kelpaisi, vaan yhteen muutettaessa kaikki päätyisi kiertoon.

Mutta tuolla selvitetään hyväksyisikö mies että koti on sitten naisen valtakunta.

Naisena vastaan, että sisustuksesi on mulle yhdentekevä. Arvostan, että teet kodistasi oman maun mukaisen.

Jos vieraan kutsut, arvostan, että siivo on kohtuullinen ja jotain pientä tarjottavaa. Jos seksi on suunnitteilla, niin suihkussa oisit käynyt, hampaat pessyt, lakanat puhtaat, puhdas pyyhe mulle yms. tarvikkeita.

Kutsuin naisen kotiini. Tarjosin viiniä ja naposteltavaa. Naisen ensimmäinen kommentti oli: "Löytyykö täältä vessaa". Seuraavaksi hän kyseli juna-aikatauluja.

Vierailija
1268/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallet. Siis monta nallea sisustuselementteinä.

Vierailija
1269/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeassa pas..assa olleet lakanat

Vierailija
1270/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Kutsuin naisen kotiini. Tarjosin viiniä ja naposteltavaa. Naisen ensimmäinen kommentti oli: "Löytyykö täältä vessaa". Seuraavaksi hän kyseli juna-aikatauluja.

Okei. Ei ilmeisesti ollut kovin kivaa ja asuiko hän ulkona, jos ei ollut vessanovea näkyvillä? Kenties vielä paperinen juna-aikataulukin? ;)

Vierailija
1271/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään Vagisan...

Vierailija
1272/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku emäntä makas alasti sängyllä

Vierailija
1273/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella likainen asunto, keittiö saastan peitossa, roskapusseja, parvekkeella täysinäisiä tuhkakuppeja, lakanat likaiset, vessa jotain aivan käsittämätöntä. Muuten kiva ja komea tyyppi mutta tapailut jätin siihen. 

Yleisen elämänkokemuksen mukaan tuollainen likaisuus kielii usein mielenterveyden ongelmista.

Siis ihan faktahan on että kämpän puhtaus puhuu mielenterveyden kanssa, nähty kyllä että masentuneet ei jaksa siivota kuten yleensäkään pitää elämänhallintaa, yhtä sotkunen päänsisältö kuten elinympäristö.

Toinen juttu on kämppä mikä on kuin sairaala, niin kliinisen puhdas. Niitä on varmasti vähemmän. Mutta sairasta sekin on.

Vierailija
1274/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen asunnossa oli pari juttua jotka oli aika turn off. Vessa oli täynnä wc-paperien hylsyjä. Niitä oli pitkin poikin. Ja toinen oli se, että peitossa ei ollut lainkaan pussilakanaa. Yöksi jäätyäni ällötti nukkaantunut ja nuhjuinen peitto ihoani vasten.

Mutta mies oli silloin muuten kyllä ihana ja huomaavainen. Ei vain ollut saanut kotoaan kunnon kasvatusta arkisiin asioihin. Olimme silloin 20-vuotiaita.

Minulla on kaksi 180 cm leveää peittoa. Niihin ei löydy sopivia pussilakanoita. Siksi olen ollut ilman, mutta seuraavaksi ostan ihan tavallisen 150-senttisen, johon löytyy jopa sopivia (eikä liian isoja) pussilakanoita. Minulla on 180-senttinen sänky, mutta tuplapeittoa en hommaa siksi, että se ei mahdu pesukoneeseen.

Että kyllä minuakin ällöttää olla ilman pussilakanaa, mutta sellaista se nyt on toistaiseksi.

Minua taas ällöttäisi tuollainen saamattomuus. Jos pussilakanoita ei kaupasta löydy, niin tilaa netistä. Tai sitten osta se peitto. En ymmärrä ratkaisua nukkua epähygieenisesti vain siksi, ettei jaksa raahautua kauppaan ostamaan peittoa. Mutta toki meitä on moniin juniin.

Samaa mieltä, mutta jos pesee peiton 60 asteessa joka toinen viikko, niin se on sama kuin vaihtaisi lakanat.

Vierailija
1275/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä ap:lle. Karkeat kielioppivirheet antavat sinusta tyhmän vaikutelman ja se jos mikä on turn off.

Mitkä on OLLEET pahimmat turn offit?

Mitkä OVAT OLLEET.

Ollinpäivä / Ollin päivä. Ollien olleet olemukset oli.

Vierailija
1276/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi turn off ole mennyt jo muodista? Mutta siis, yksi pahimmista oli kämppä missä ei ollut suihkua, se oli hajonnut ja ei ollut jaksanut ilmoittaa taloyhtiölle / omistajalle...

Vierailija
1277/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsii hyvistäkin miehistä vain vikoja. Taitaa olla geeneissä. Niitä on sitten kiva jauhaa naisporukassa.

Vierailija
1278/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Nainen kutsui minut omaan asuntoonsa joiksikin päiviksi, kun satuin olemaan työmatkalla hänen asuinpaikassaan ulkomailla. Olimme tapailleet jo jonkin aikaa. Asunto oli lattiasta kattoon täynnä toisten miesten antamia kukkapuskia. Jonkin ajan kuluttua selvisi, että hän seurusteli toisen miehen kanssa majoittaessaan minut asuntoonsa.

Vierailija
1279/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisminkirjolla? Esim. asperger?

Vierailija
1280/1842 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autisminkirjolla? Esim. asperger?

Sori, piti lainata kaksi kaikkea omistavasta kertovaa kommenttia eikä pelkästään vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä