Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuskodista saadut pussilakanat, jotka miehen äiti on ostanut vuonna 1985 vanhempien sänkyyn. Ohueksi kuluneet, vaaleanpunaisia ja mintunvihreitä kukannäköisiä kuvioita ja seuraksi tietenkin yhtä vanhat sini-keltaiset graafisella kasarikuvioinnilla kuvioidut tyynyliinat. Jos sängyssä on kaksi peittoa, on niissä eripariset pussilakanat.
Yleensä tälläisen asunnon asukkaalla ei mene muutenkaan hyvin, joten ei ole aviomies-matskua.
Hankala ymmärtää, miten tästä saa ongelman. On suotavaa, että tavara kulutetaan oikeasti loppuun asti. Olen ihan naimisissa oleva nainen ja lapsia on, ja meillä kyllä on lapsuuteni kodista vanhoja petivaatteita. Puuvillan tuotanto on niin kuluttavaa, ettei tulisi mieleenikään heittää käyttökelpoista tekstiiliä pois. Toki osa 80- ja 90-lukujen kuoseista olivat karmeita, meillä nuo ovat maltillisia ja siistissä kunnossa. Silti, rumasta kuosista huolimatta se on vain petivaate.
Vierailija kirjoitti:
Se että miehellä ei ollut minulle mitään tarjottavaa. Sain pelkästään vihreää teetä eikä ollut edes sokeria eikä maitoa. En vaadi paljon mutta tuo oli aika karsea ”panostus” ekalle tapaamiselle.
Ei vihreään teehen mitään sokeria tai maitoa laiteta... Sivistymätöntä!
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen vessan maton likasuudesta näissä vastauksissa puhutaan? Itsellä yksi naisen turnoff on karvamatto vessassa. Normaali terve sinkkumies ei laita mattoa vessaan.
Totta. Karvamatto imee vettävedettäessä eritteiset pärskeet itseensä. Aina pitäisi sulkea kansi ennen pytyn vedenvetämistä. Ja aina lavuaarissa pestessä pärskyy lattialle pisaroita. Yäk!
Ekoilla deiteillä yhden daamin luona vessassa käydessäni pytyssä oli paskarantuja.
Siitä ei pitkää juttua syntynyt…
Autojen, moottoripyörien tai -kelkkojen kuvat seinillä. Pelikoneet ja -konsolit. Kaljapurkki tai viinapullokokoelmat. Haju ja siivottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on suhteellisen vanha ketju, mutta kommentoin silti, ja osiltaan menee aiheen vierestä.
Olen "palannut" sinkkumarkkinoille parin vuosikymmenen jälkeen, vaikka ikää on "vasta" 43. Olen lukenut näitä kommentteja nauraen ja samalla kauhulla. En varmaan koskaan tule löytämään uutta naista elämääni, vaikka taloudellinen tilanne on hyvä jä yliopistokin käyty, jos meno on jollain tapaa tämän keskutelun tapasita, eli kaikkea arvostellaan ja kaikesta vedetään johtopäätöksen näkemisen perusteella.
Itsellänikin on pelikonsoleita, kun niitä olen ostellut vuosien saatossa. Tosin yksi konsoli on näkyvillä ja muut varastossa. Löytyy myös muutama pöytäkone, läppäri, sekä usea näyttö asunnosta ja muutama telkkari sekä kotiteatteri. Tiskit on joskus laittamatta koneeseen ja pyykit tulee pestyä viinä vaiheessa, kun pitää pestä useampi kone peräkkäin. Imurointi onnistuu hyvin, kun ostin robotti-imurin molempiin kerroksiin, niin pääsen helpommalla, kun imurointi tuppaa unohtumaan usein ;)
En ymmärrä näiden olevan joidenkin mielestä täysin luotaantyöntäviä asioita, vaikka monista voidaan sopia. Ja kysynkin, mitä asuntoon pitää laittaa, jos neliöitä on reilut 200? Pitääkö asunto olla täynnä kukkia, tauluja, kalusteita?
Sähän vaikutat oikein normaalilta ja hyvältä tyypiltä, no worries. Itsekin samanikäisenä sinkkuuntumista harkitsevana naisena olen vähän yllättyneenä lukenut ketjuja, joissa keski-ikäisiä naisia roimitaan, kuin vierasta sikaa, mutta täällä nyt mesoaa vain yksi kärpäsenpaskan kokoinen otos ihmispopulaatiosta, joten ei kannata yöuniaan menettää.
Jep, en uniani tämän vuoksi menetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuskodista saadut pussilakanat, jotka miehen äiti on ostanut vuonna 1985 vanhempien sänkyyn. Ohueksi kuluneet, vaaleanpunaisia ja mintunvihreitä kukannäköisiä kuvioita ja seuraksi tietenkin yhtä vanhat sini-keltaiset graafisella kasarikuvioinnilla kuvioidut tyynyliinat. Jos sängyssä on kaksi peittoa, on niissä eripariset pussilakanat.
Yleensä tälläisen asunnon asukkaalla ei mene muutenkaan hyvin, joten ei ole aviomies-matskua.
Hankala ymmärtää, miten tästä saa ongelman. On suotavaa, että tavara kulutetaan oikeasti loppuun asti. Olen ihan naimisissa oleva nainen ja lapsia on, ja meillä kyllä on lapsuuteni kodista vanhoja petivaatteita. Puuvillan tuotanto on niin kuluttavaa, ettei tulisi mieleenikään heittää käyttökelpoista tekstiiliä pois. Toki osa 80- ja 90-lukujen kuoseista olivat karmeita, meillä nuo ovat maltillisia ja siistissä kunnossa. Silti, rumasta kuosista huolimatta se on vain petivaate.
Onnea. Seuraavaksi varmaan kerrot ekokapinan agendasta.
Kun yli 50v miehen luona piti olla hiljaa, ettei miehen äiti herää seinän takana.
Tiskit, roskat, kasat ja pinttynyt kylppäri olivat kyllä totaalinen turn off kun tapasin mieheni, mutta oltiin molemmat parikymppisiä opiskelijoita eikä se omakaan opiskelijaluukku mikään sviitti ollut. Nykyään kotona on siistiä ja mukavaa, koska siellä asuu kaksi aikuista.
Jos nyt menisin ikäiseni mieheni kämppään ja se olisi samanlainen sotku niin ei jatkoon! Mies ei ole kasvanut vastuulliseksi aikuiseksi enkä minä rupea kasvattamaan. Ja jos siellä kävisi äiti siivoamassa niin vielä pahempi, ei pienintäkään kiinnostusta ruveta kasvattamaan myöskään äitipuolena oikean äidin kanssa tapellen :D
En ole koskaan käynyt sinkkumiehen asunnossa . En ole itse koskaan asunut ilman perhettäni. En ole koskaan nukkunut yksin sängyssä. Menin nuorena naimisiin, 18 v ,olin sen edellisen kevään ylioppilas. Se avioliitto kesti 11 vuotta. Sen jälkeen muutti työtoveri meille heti, ihan ilman seurustelua. Ja ollaan oltu pitkään naimisissa, lapset isoja. Rakkaus on tärkeintä, ei siivous.
Ne kolhot peli-istuimet on rumia ja vievät hirveästi tilaa. Ymmärrän sellaisen, jos on erillinen pelihuone, mutta pienessä kämpässä jossa on alkovi olohuoneessa niin ei.
Miehillä on jotenkin erilainen estetiikka kun niiden mielestä rumat mustat keinonahkaiset möhkäleet on cuuleja. Verhot voi olla vaikka eri paria, niiden ainoa funktio on estää auringonpaisteen pääsy pelinäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vaatekaapista lattialle romahtanut real doll.
Apua, horror!
Loppujen lopuksi on vain muutama todellinen turn off, jotka saavat kohteliaan, lyhyen vierailun jälkeen jättämään asian sikseen.:
- likaisuus ja kauhea sotku, tavarat rikkinäisiä ja puhkikuluneita
- exän kuvat ja tavarat
- viini- tai viinapullot tyhjinä tai täysinä paraatipaikalla, Olvin mainospeilit ym. 'sisustustarvikkeet' yms.
Nämä antavat melkoisesti vihjeitä tulevista ongelmista, joten ei kiitos, ei missään tapauksessa.
Muuten on ihan hemmetin sama, onko jollakin mietelausetauluja seinillä tai Aku Ankkoja pöydällä. Monet miehet ovat ihan avuttomia sisustamisen suhteen ja laittavat nyt vaan jotain seinälle, kun 'eikös jotain tämmöistä kuulu laittaa...?' Ei kaikki jaksa piipertää ja miettiä, eikä se kerro miehestä yhtään mitään. Aku Ankat voisi taas kertoa siitä, että löytyy vielä sopivasti lapsenmieltä. Kokonaisuudestahan se on kiinni.
Vastaavasti, jos minä olen jollekin miehelle turn off jonkin sisustusratkaisun takia, niin olen ihan hiton kiitollinen, jos kyseinen kaveri ei vaivaa enää jatkossa.
mulla on verta ja kuivunutta verta tyynyt ja vaihtamaton lakanan täynnä ei ne lähde pesussa niin sama olal pesemättä koskaan
päässä rupia ja jaloissa revin aina auki öisin, jotkut naiset ei oo digannut mutta oon sannonut että jos ei rahani kelpaa niin ei verenikään
Miehellä oli jotain animejulisteita seinällä.. 32-v
Ei oo pakko jos ei taho, mutta.. kirjoitti:
Ne 160 leveät sängyt eivät ole juuri kalliimpia kuin ne kaposetkaan. Toki jos ei haluakaan ketään viereen nukkumaan niin saahan sitä olla vaikka pinnasänky nukkumapaikkana.
Ja aivan pienimpiä komerokämppiä lukuun ottamatta kyllä sellanen 160 cm sänky mahtuu melkein kämppään kuin kämppään jos haluaa sen vaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
? Et ilmeisesti asu missään isossa kaupungissa, tai olet rikas?
Näinpä. Aikuisella ihmisellä on oltava kotonaan sellainen sänky, johon mahtuu myös toinen ihminen lyhyemmän tai pidemmän aikaa. Ihan perusjuttuja, eikä mikään statussymboli.
Peräkamarin poika 37 v, asunut äitinsä kanssa 26-vuotiaaksi saakka, seurustellut kertomansa mukaan kerran. Asunto oli järkytys, näytti siltä, ettei ole sitä ikinä siivonnut. Kaikki mikä oli keittiössä kaatunut, roiskunut tai pudonnut oli jätetty niille sijoilleen. Vastenmielisin juttu kuitenkin oli miehen sänky, jonka vieressä yöpöydällä oli nenäliinapaketti ja käytettyjä nenäliinoja ympäriinsä lattialla, yöpöydällä ja tyynyn vietessä. Ok se tus.
Tämä on aivan totta. Oma eksäni asui sotkun ja paskan keskellä, kun tapasin hänet. Yhteen muutettuamme olin ainoa, joka piti asunnosta huolta. Metelin kanssa joskus suostui siivoamaan, kuin teinipoika. Erottuamme iso asunto jäi hänelle ja siellä lapsen mukaan käy nykyään mummi siivoamassa, muuten on sotkuista.