Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
1021/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen asunto, vaikka olisi muuten mikä sisustus -kunhan on puhdasta. Eikä haise semmoinen pölyn ja lian yhdistelmä.

Vierailija
1022/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Wars julisteet seinillä, figuureja hyllyillä, lakanoissa komeili Darth Vader. Joo -- ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ikää 40 vuotta. Asunnossa, jossa kertomansa mukaan oli asunut eronsa jälkeen yksin jo viisi vuotta, ei ollut mattoja, tauluja, eikä verhoja. Sängyssä peitto ilman pussilakanaa, kellertävä tyyny ilman tyynyliinaa. Likapyykkejä ympäriinsä, lattialla ja sohvalla. Ruokapöydällä ruoanroiskeita ja leivänmuruja. Tiskipöydållä ainakin 12 tyhjää oluttölkkiä. Olohuoneessa pieni kirjahyllyn tapainen vitriinihylly, jonka tasoilla vanhoja legoukkoja ja legolaivoja, niihin nojailemassa vanhoja kutsukortteja ristiäisiin, häihin, sekä lottokuponkeja, kuitteja ym. epämääräistä. Kylpyhuoneessa lavuaari täynnä ajeltua partakarvaa ja pölyä. WC-pytty sisältä kusenkeltainen ja täysin pinttynyt. Suihkukaapissa eksänsä vanhat shampoot ja peilikaapissa eksänsä ajat sitten vanhentuneet ihovoiteet. Myös kylppärin lattialla likapyykkiä, sekä iso urheilukassi täynnä likaisia urheiluvaatteita. Yöpöydällä koko asunnon ainoa kirja: Harry Potter ja liekehtivä pikari, lahja kesältä.

Asunnossa oli huomattavan paljon kallista tekniikkaa, kertoi, että suurin osa vapaa-ajasta meneekin tietokonepelien parissa. Siellä se paskan keskellä varmaan pelailee sinkkuna edelleenkin.,

Vierailija
1024/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Sitä mä vaan, että olisiko sulla hetki aikaa keskustella sängyn leveydestä...?

:DDDDDDD

Vierailija
1025/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ikää 40 vuotta. Asunnossa, jossa kertomansa mukaan oli asunut eronsa jälkeen yksin jo viisi vuotta, ei ollut mattoja, tauluja, eikä verhoja. Sängyssä peitto ilman pussilakanaa, kellertävä tyyny ilman tyynyliinaa. Likapyykkejä ympäriinsä, lattialla ja sohvalla. Ruokapöydällä ruoanroiskeita ja leivänmuruja. Tiskipöydållä ainakin 12 tyhjää oluttölkkiä. Olohuoneessa pieni kirjahyllyn tapainen vitriinihylly, jonka tasoilla vanhoja legoukkoja ja legolaivoja, niihin nojailemassa vanhoja kutsukortteja ristiäisiin, häihin, sekä lottokuponkeja, kuitteja ym. epämääräistä. Kylpyhuoneessa lavuaari täynnä ajeltua partakarvaa ja pölyä. WC-pytty sisältä kusenkeltainen ja täysin pinttynyt. Suihkukaapissa eksänsä vanhat shampoot ja peilikaapissa eksänsä ajat sitten vanhentuneet ihovoiteet. Myös kylppärin lattialla likapyykkiä, sekä iso urheilukassi täynnä likaisia urheiluvaatteita. Yöpöydällä koko asunnon ainoa kirja: Harry Potter ja liekehtivä pikari, lahja kesältä.

Asunnossa oli huomattavan paljon kallista tekniikkaa, kertoi, että suurin osa vapaa-ajasta meneekin tietokonepelien parissa. Siellä se paskan keskellä varmaan pelailee sinkkuna edelleenkin.,

Ja piti tietenkin olla 'lahja eksältä' ...

Vierailija
1026/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kovasti,kun erään miekkosen luota löytyi kaksi paria kaikkea tarpeellista eikä mitään muuta siis sillä oli 2 pyyhettä ,2 vaatekertaa,2 lusikkaa/haarukkaa/veistä eli siis kaikkea "pakollista" oli kaksi ja muuten ei mitään ,ei yhtään mitään. Hammasharjoja tosin oli vain yksi. Vaatekaapissakin oli yksi talvitakki ja yksi kesätakki ja thats it samoin kenkiä lenkkarit ja talvikengät. Ei tietääkseni ollut koskaan ollut naimisissa eikä edes reissannut ,että olisi voinut epäillä olevan vaan joku pako kämppä.

Oli kyllä muutenkin niin ihme tyyppi ja tuli niin creepy viba ,että häivyin aika nopeasti.

Tästä tulikin mieleeni, että käydessäni Ikeassa siellä oli ihan fiksun oloiset veljekset/kaverukset ostamassa sille toiselle opiskelijakämppään perustavaroita. Miehet keskustelivat astiaosastolla:”Ei kai sitä tarvitse kuin kahdet lautaset/lasit, kun ne toiset on likaisena?” ”Joo ei, tulee tiskiä vaan liikaa. Mäkin pärjään yksillä, mut kahdet olis käytännöllisemmät. Voisinkin ottaa tästä viel kämpille toisen lautasen.”

Eli miehet eivät välitä astioiden väristä/mallista/määrästä. Kaikki mietitään asunnossa käytännöllisesti - toisin kuin naiset, jotka hankkivat laajat astiastot ja ison kasan pyyheliinoja ja lakanoita.

Et sinä ymmärrä yhtään mikä on kenellekin käytännöllistä. Yksi lautanen käy erakolle, ei ihmiselle jolla käy vieraita edes joskus. Ja naisilla on usein laaja ystäväpiiri.

Ja että miehet eivät muka välitä väristä? Oletko koskaan nähnyt miehellä vaaleanpunaisia pyyhkeitä, pinkkiä kännykkää tai pinkkiä autoa? Niinpä.

Mulla on pinkkejä ja punaisia kyniä :)

Vierailija
1027/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly jossa laivan tax-freestä ostettu tyhjä Absolut-vodka pullo, 6 tyhjää Heineken oluttölkkiä nekin laivalta.

En muista oliko joku pakollinen kirja myös.

Tämä oli -80 luvulla.

Vierailija
1028/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kun avasin silmäni, ne tuijottivat suoraan seinällä olevaa iskelmälaulajan kuvaa. Se oli tyhjään seinään koristeeksi laitettu postikortti jossa Heidi Kyrön (muistaakseni) kuva.

Ihmettelin että miten olinkin päätynyt sen miehen luo, jos sen unelmanainen oli siisti, hymyilevä sporttinen iskelmätyttö. Itse olin mustiin pukeutuva sotkuinen mustaroikkotukkainen hieman pöhöttynyt hevari. Se kuva jotenkin masensi pänni, tiesin heti ettei mitään yhteistä ole sen hepun kanssa. Enkä varmaan mitenkään sillä mielellä sinne ollut yöllä ajautunutkaan, mutta tuli hyvin yksinäinen ja ahdistava olo. Siitä sitten lähdinkin heti löntystämään kotiin päin, noin kilometrin matkan. Olin taas varmaan näky, kuten aina tollasten yöjuoksujen jälkeen.

Se mies on sattunut olemaan viime vuosina kaverini työkaveri, ja on kuulemma tosi epäluotettava, aina sairaslomalla ja vippaa kaikilta rahaa jota ei maksa takasin yms. Että onneksi jäi oma tunteminen siihen yhteen yöhön parikymmentä vuotta sitten. 🥴

Mulle olisi turn on jos miehellä olisi joku ironinen julkkiskuva seinällä :D

Ironinen? Ihan tosissaan se oli siihen laitettu, kyllä se jotenkin selvisi että on oikea iskelmäjuntti.

Vierailija
1029/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi "tilataanko pitsat vai mennäänkö suoraan asiaan", kun olin ovesta juuri astunut eteisen puolelle sisään. 

Hänellä oli pelkät alushousut jalassa ja pullotus näkyi selvästi. 

Takana oli yhdet onnistuneet, mukavat treffit (kävely Töölönlahden ympäri) ja lukuisia whatsapp viestejä. 

Tuntui huikealta pettymykseltä, todella kuin matto olisi vedetty jalkojen alta. 

Tyly, suora kysymys täysin puskista. Ja päälle sellainen ihmettelevä tuijotus. Lähdin. Jäi näkemättä asunto.

Vierailija
1030/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rottweiler häkissä kerrostalokaksiossa. Moido.

Paras lukemani lyhyt tarina 😂😂😂

Vierailija
1031/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tavaraa yhtään missään. Vain pakolliset huonekalut. Ei tauluja edes. Kaikki TIPTOP.

Vierailija
1032/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi "tilataanko pitsat vai mennäänkö suoraan asiaan", kun olin ovesta juuri astunut eteisen puolelle sisään. 

Takana oli yhdet onnistuneet, mukavat treffit (kävely Töölönlahden ympäri) ja lukuisia whatsapp viestejä. 

Tyly, suora kysymys täysin puskista. Ja päälle sellainen ihmettelevä tuijotus. Lähdin. Jäi näkemättä asunto.

Miksi vastasir ketjuun edes jos et asuntoa nähnyt. Ei tässä kysytä mikä miehessä tökki.

Minä en edes ymmärrä miksi tollasesta loukkaannuit, mua olis alkanut vain naurattaa ja oisin mennyt sisään.

Vierailija
1033/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastasir ketjuun edes jos et asuntoa nähnyt. Ei tässä kysytä mikä miehessä tökki.

Minä en edes ymmärrä miksi tollasesta loukkaannuit, mua olis alkanut vain naurattaa ja oisin mennyt sisään.

Vastaus oli juuri asian ytimestä: miehen käytös tökki heti eteisessä, eikä aikaa kannattanut käyttää yhtään enempää. Tulihan miehen motiivi selväksi.

Vierailija
1034/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa ei yhtään kaljaa.

Vierailija
1035/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsiisti ja hikinen pelimesta. Itsekin pelaan joskus silloin tällöin, mutta tää vissiin meni jo vähän liiankin överiksi jopa mulle:

Kunnon pelialttari eli sieltä löytyi tietokone + sen viereltä 2 jäätävän kokoista erillistä ruutua. Tähän pöydälle oli pinottu iso kasa pelejä, mutta ne ei todellakaan olleet asunnon ainoat pelit. Sitten oli tietysti pelituoli, minkä nuhjuisuudesta sai pääteltyä ettei tyyppi taida kauheasti muualla istua. Jääkaapin ovessa ja muuallakin roikkui jotain epämääräisiä, tulostettuja kuvia pelityypeistä ja memeistä. Tiskitasolla näkyi jotain peliaiheisia mukeja. Sohvan reunuksilla oli pelihahmoista tehtyjä pehmoleluja. Seinällä oli taulu, jonka teeman varmasti jo tiedättekin tämän muun perusteella. Pelejä siellä täällä ja tuolla... Ihme etteivät vyöryneet vastaan jo eteisessä. Ikkunan verhot oli vedetty kiinni (ettei valo häiritse pelaamista) ja jotenkin tää kämpän luolatunnelma korostui.

Ehkä olisin ymmärtänyt paremmin, jos asunto olisi ollut siisti ja vähän aikuisempaan makuun sopiva. Se oli siis muutenkin epäsiisti, ihan kun tää tyyppi ei pelaamiseltansa ehtisi edes siivota siellä. Sitten ne kaikki pehmolelut, seinällä roikkuvat pelitaulut ja muut irtosälät (varsinkin ne huonolla musteella tulostetut nettimemet ja pelihahmot) oli jo vähän liian lapsekkaita. Lisäksi tää ei osannut oikeastaan keskustella juuri mistään muusta kuin peleistä. Siinä me hengattiin niin kuin kaverukset konsanaan ja hän laittoi mutkin pelaamaan jotain peliä. Olihan se ensin hauskaa, mutta keskustelunaiheet lakkasi aika äkkiä ja se on paha, koska itse pidän syvällisistä keskusteluista ja nyt minusta tuntui, että siellä leijuttiin jossain ihan muussa maailmassa kuin tässä oikeassa maailmassa.

Minullakin on tuollainen "pelialttari". 2 isoa näyttöä ja pelituoli. En toki ole jaksanut tietokonepelejä pelata enää vuosiin vaan tuota alttaria käytän ainoastaan etätöiden tekoon. Varmaan vieraan silmään voisi näyttää, että olen joku pelinörtti.

M31

Vierailija
1036/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastelin kerran erään miehen kodin siisteyttä. Kertoi sitten, että äitinsä käy kerran viikossa siivoilemassa ja järjestelemässä ja kyseessä 30-vuotias mies...

Tiedän äijän, jonka kämpän äiti on sisustanut. Äiti on myös palkannut sinne siivoojan ja itse hän käy aina hakemassa pojan pyykit pesuun.

Vierailija
1037/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä tarinoita. Olenko oikeasti poikkeuksellinen sinkkumies kun vaihdan lakanat parin viikon välein, imuroin ja huispaan pölyt kerran viikossa, tuuletan petivaatteet aina välillä, vaihdan pyyhkeen/käsipyyhkeet parin päivän välein, ei tiskivuoria tai pyykkikasoja eikä vaatteita levällään pitkin kämppää? Muutama viherkasvi löytyy sekä pari perintötaulua seinältä. Kämpän sisustus on skandinaavisen tylsä, mutta yhtenäinen. Naiset ovat sanoneet usein, että "onpa täällä siistiä" mutta olen kelannut että tuo on tuollainen yleisluontoinen kehu joka sanotaan aina.

M33 

Vierailija
1038/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rottweiler häkissä kerrostalokaksiossa. Moido.

Paras lukemani lyhyt tarina 😂😂😂

Millasta sosiopaattia naurattaa häkkikoira jonkun asunnossa.

Vierailija
1039/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistikkaan olohuoneen ja viihtyisän keittiön takana oleva pilkkopimeä makuuhuone - käytännössä valokuvauspimiö, jonka lattialla lojuvalla bonnell-patjalla lakanoiden virkaa toimittivat liian lyhyet ruosteenruskeat tekokuituiset verhot.

Niihin oli tarkoitus kääriytyä patjalla suoritetun aktin jälkeen.

(Akti ei koskaan toteutunut, koska karvoitus oli kuulemma vääränlainen eikä miehellä siksi ottanut eteen.)

Vierailija
1040/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus oli juuri asian ytimestä: miehen käytös tökki heti eteisessä, eikä aikaa kannattanut käyttää yhtään enempää. Tulihan miehen motiivi selväksi.

No mikä motiivi miehillä nyt yleensä on, vieläkö se on joillekin akoille mysteeri, että ihan suurena yllätyksenä tuli! Minkä ikäisiä tänne oikein vastailee.

Minusta toi vastaus ei sopinut ketjuun, koska ei toi nainen vaivautunut edes menemään asuntoon.

Minusta miehen kysymys oli aika hauska, on kai ajatellut että nainen haluaa samaa, tuskin tajusi että nainen on noin tiukkapipoinen, että ei ole yhtään huumorintajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä