Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
981/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöydällä oli jossain kupissa kondomi ja vessassa näkyvällä paikalla putkilo hiivavoidetta. Tapailinkin tätä kultakimpaletta vähän aikaa, vaikka tuohon olisi pitänyt lopettaa. Epätoivo ja yksinäisyys lieventävinä asianhaaroina. Lopetin, kun tajusin, että on ihan juoppo.

Vierailija
982/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahin turnoffi jo tavatessa, jos muijalla on naamassa rautaa ja kaula ja kädet hakattu musteella. Ei tarvi edes mennä ko. persoonan kotiin. Ei vaan iske.

Tämä siis miesnäkökulmasta. Onneksi ei tarvitse ravata naisten perässä kun kotona on yksi joka riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyssä (minkä olemassaoloa arvostin suuresti) isot pinot seiska-lehtiä...mies kehui että on niin hyvä lehti että haluaa säilyttää ja lueskella myöhemmin uudelleen.... En vieraillut toiste.

Minulla on kaikki Suomessa ilmestyneet Seiskat tallessa.

Vierailija
984/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pahin turnoffi jo tavatessa, jos muijalla on naamassa rautaa ja kaula ja kädet hakattu musteella. Ei tarvi edes mennä ko. persoonan kotiin. Ei vaan iske.

Tämä siis miesnäkökulmasta. Onneksi ei tarvitse ravata naisten perässä kun kotona on yksi joka riittää.

En tajua miks porukka vastailee jotain tällasta ihan ketjuun kuulumatonta, kai mäkin alan kertoa vaikka lempi- ja inhokkiruuistani vaikkei kukaan niistä kysynytkään...

Itselläni turnoff oli kun miehellä ei ollut sänkyä, vaan pelkkä patja lattialla. Oli kyllä askeettinen kämppä muutenkin. Kodin pitää olla edes jollain tasolla kodikas, eikä mikään selli.

Vierailija
985/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaiset ja / tai rikkinäiset lakanat ja pyyhkeet. Likainen wc ja wc- paperin puuttuminen, etenkin wc: ssä jossa ei ole pidetty suihkua tai niitä puhtaita pyyhkeitä. Roskapussi vuoret eteisessä tai parvekkeella.

Minulla ei ole vessaa eikä suihkua,

joten viihtyisit varmasti.

Vierailija
986/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet, kuten just pelit tai vaikka lempiurheilujoukkueen fanipaita seinällä jne. saavat näkyä asunnossa. Pienen pieni epäsiisteys ei haittaa, esim. yksittäinen paita sohvan selkänojalla tai jokunen esine sekaisin pöydällä. Ihan normaalia eikä kaikkea aina muista laittaa takaisin paikoilleen.

Siivoamattomuus ja sotku taas ovat ehdoton ei. Jos tavaroita on sikin sokin pitkin kämppää, tiskit jätetty altaaseen eikä imuriin ja rättiin olla koskettu koskaan, ei innosta jäämään edes kahville. Lisäksi lakanoiden vaihtaminen tuntuu olevan monelle tapaamalleni miehelle aivan vieras käsite. Eräällä oli jo niin nuhruiset ja haisevat lakanat ja kellertävä tyyny, että ei todellakaan tehnyt mieli edes istahtaa mokomalle sängylle.

Vierailija
987/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on justiinsa oma versio tästä keskustelusta. Mutta pitäähä jonkun tulla kertomaan millasistä naisista ei pidä jotta ei iha miehien haukunnaksi mene tää keskustelu.

Vierailija
988/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotku, lika, epähygieenisyys.. Saa oksennuksen nousemaan kurkkuun ja pakko lähteä pois, en voi edes olla lian keskellä kun ällöttää. Johonkin tahraiselle sohvalle istuminen 🤮

Vierailija
989/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likaiset ja / tai rikkinäiset lakanat ja pyyhkeet. Likainen wc ja wc- paperin puuttuminen, etenkin wc: ssä jossa ei ole pidetty suihkua tai niitä puhtaita pyyhkeitä. Roskapussi vuoret eteisessä tai parvekkeella.

Minulla ei ole vessaa eikä suihkua,

joten viihtyisit varmasti.

Asutko mökissä? Ulkohuusi?

Vierailija
990/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelin kerran erään miehen kodin siisteyttä. Kertoi sitten, että äitinsä käy kerran viikossa siivoilemassa ja järjestelemässä ja kyseessä 30-vuotias mies...

Vierailija
991/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluttölkkikokoelmat, palkinnot ja penkkiurheiluun liittyvä materiaali. Urheiluvarusteet ja kassi joka ei tuoksu raikkaalta. Miehellä pitää olla kuulokkeita, että naiset eivät kärsi melusta.

Vierailija
992/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa pelkkää kaljaa.

Rumat lakanat.

Paskaraidat pöntössä.

Vierailija
993/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poikamiehen asunnossa on:

- isompi sotku: siellä täällä tyhjiä tölkkejä, tyhjiä ruokapakkauksia ja pieniä kengänpohjista peräisin olevia hiekanmurusia, niin se kertoo siitä, että tämä poikamies ei ole vakavalla mielellä parisuhdetta harkinnut. Saattaahan se oikea kuitenkin vielä löytyä hänelle. Haku näyttäisi olevan päällä, jos hän tuo jonkun tytön luokseen.

- toisaalta tuossa edellä kuvattu saattaa myös kertoa siitä, että kotona vanhempien kanssa asuessa ei milloinkaan tarvinnut siivota mitään, äiti teki kaiken.

Jos vakaaseen parisuhteeseen mennään, niin sen rakkauden lisäksi tarvitaan myös kylmäpäistä tervettä järkeä: komentamalla ei miestä saa siivoamaan, vallankaan jos äitinsäkään ei ole siivoamista edellyttänyt.

Jotta ei jouduttaisi pariskuntana siihen tilanteeseen, jossa vaimo tekee kaiken kotityön ja mies vain selaa tiekkaria, lukee lehtiä, käy valmiiseen pöytään ruokailemaan ja saa aina silitetyt puhtaat kuteet ylleen - on todella tapauskohtaisesti mietittävä, miten ystävällisesti voi saada miehen muuttaamaan jo niitä piintyneitä, niin mukavaksi hänelle tulleita tapoja.

Juuri näin.

Vierailija
994/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista valitusta, mut itsehän seuranne valitsette ja kannattaa funtsia kenen luokse menee. Itse en ainakaan viitsisi elää ja asua paskan keskellä, kyllä kämppä tulee siinä kondiksessa pitää et sinne voi milloin vaan päästää vieraita häpeämättä.

Vierailija
995/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen "Jos mun 80cm leveä lastensänky ja mummolta, kissan kaimalta ja kotoota saadut eripari huonekalut eivät kelpaa, niin saakin suhde kaatua" - asenne on jo se turn-off. Tuollaiset ihmiset luulevat elävänsä jossain amerikkalaisessa hömppäelokuvassa, jossa pelkkä rakkaus riittää. Ei muuten riitä. Jos tämä asia aiheuttaa hämmennystä, olet liian yksinkertainen tajuamaan, ja sekin on sitä kuuluisaa turn-offia.

Olen samaa mieltä.

Haluan kuitenkin mainita yhden seikan, jota 80 cm:n sänkyä vastustavat eivät ole tulleet selkeästi ajatelleeksi. Minulla on tuollainen sinkkusänky, koska en ole koskaan ollut parisuhteessa eikä minulla ole koskaan ollut itseluottamusta edes niin paljoa, että olisin jaksanut uskoa jonkun naisen kiinnostuvan minusta ja että näin ollen parisängyn hankkiminen olisi kovin suuri prioriteetti. Monen kohdalla tilanne on todennäköisesti tämä. 

Toki hyvinkin pian juoksisin sänkyostoksille, jos tilanne muuttuisi sen suuntaiseksi :)

Vierailija
996/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli keittiön komero täynnä akuankkoja, samoin makuuhuoneensa kirjahylly ja myös koko varasto täynnä niitä. Tyyppi oli lähes kolmekymppinen ja luki Aku Ankkoja aina syödessään.

En tiennytkään että Aku Ankan lukemiselle on yläikäraja. Mulla on niitä vessassakin.

N49

Vierailija
997/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli siellä myös vaimo ja lapset. Silloin se oli todellakin turn off.

Siitä on jo muutama vuosi vierähtänyt & mies on nyt minun! ♡

Vierailija
998/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan haju asunnossa. Tupakoivan koti haisee aina tupakalle, koska hän itse, vaatteet ja kaikki muutkin asiat haisee vaikka ulkona polttaisikin.

Vierailija
999/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, en ole nähnyt niin vanhanaikaista kämppää kuin tv:ssä.

Erillinen ruokailuhuone, joka oli kuin jostain 1800-luvun lopulta. Vihertävän kukertavat tapetit, jotain kuvioituja tekstiilejä seinillä, valkoinen pöytäliina, älyttömän kokoinen astiakaappi vanhoine kirppisastioineen, messinkiset kyntteliköt ja kirsikkana kakun päällä kristallikruunu!

Erillinen keittiö oli suoraan kasarilta, olohuone unohtunut jonnekin 60-luvulle viiluineen ja nahkahuonekaluineen. Toinen toistaan kummempia kirjoja kolme seinää pullollaan, Lantakirja kruunasi kokoelman.

Makkari oli omituinen sini-keltaisine värityksineen ja kusenkeltaisine puuhuonekaluineen.  Katossa kummallinen horoskooppilamppu. Makkarin viereisessä vaate- ja pukeutumishuoneessa ei ollut meikkipeiliä.

Saunassa puulämmitys ja kylpyhuoneessa ei ollut suihkukaappia. Vain umpijuntti kullatuilla(?!) jaloilla oleva hillitön kylpyamme ja siellä käsisuihku.

Viinikellariin piti mennä pannuhuoneen ohitse ja kumarrella oviaukoissa.

Siis kuka tuollaisessa viitsii tai voi asua?

Vierailija
1000/1842 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli esillä hääkuva exänsä kanssa. Hiukka hämmensi. Sinne sai jäädä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän