Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappi täynnä äidin tekemää ruokaa
Tyhjä tai likainen kaappi on paljon pahempi juttu. Eihän äidin ruoka tarkoita, että eletään täydessä symbioosissa.
Sulla taitaa olla täysi-ikäinen poika itselläsi ;)
Asuu toistaiseksi kotona. Kun muuttaa pois, teen kuten vanhemman sisarensa kanssa, eli käyn joskus yhdessä kaupassa. Tytär sai joskus ruokaa miesystävänsä äidiltä. Mieheni eli lapseni isä saa joskus ruokaa omaltakin äidiltään.
Ruokaa voin ostaa, mutta en siivoa.Jotenkin tiesin :D ;)
Äidin TEKEMÄstä ruuasta puhuttiin. Munkin kaverin miehen äiti tuo valmiiksitehtyä ruokaa pojalleen "että saa syödäkseen varmasti kunnolla". Mies on 50-vuotias. Katkokaa ne napanuorat oikeasti, kyllä aikuiset lapset sitten pyytää kun jotain haluavat.
Miehenä olen aina ihallut, kuinka naiset keskimäärin saavat napanuorat katkaistua usein aika vaivatta, kun taas monet miehet eivät saa sitä katkaistua ikinä.
Olen usein miettinyt, että ehkä äidit (tai joskus isät) yrittävät paikata jotakin menneisyytensä omia tunnepuutoksia ja paapovat lapsiaan (usein juuri poikiaan) pilalle jopa koko näiden loppuelämän. Hyväähän he tarkoittavat, heillä vain on joku klikki aivoissa, etteivät osaa päästää irti ja jos lapsi on vielä vähän tossukka, niin symbioosi loppuelämäksi on valmis.
Kirjahyllyssä (minkä olemassaoloa arvostin suuresti) isot pinot seiska-lehtiä...mies kehui että on niin hyvä lehti että haluaa säilyttää ja lueskella myöhemmin uudelleen.... En vieraillut toiste.
Normaalin oloisen miehen kodissa näkyi selvästi elämänhallinnan puute. Eteisessä oli kasa muovikasseja täynnä tyhjiä pulloja & tölkkejä. Miksei niitä voi viedä kauppaan samalla kun hakee uutta juomaa? Asunnossa tunkkaista ja likaista. Vaatteita lojui joka paikassa ja kaikki näytti likaiselta ja tuntui jotenki tahmealta. Parvekkeella oli isot läjät roskapusseja ja pizzalaatikoita. Piti niitä parvekkeella ettei sisällä haise. En jäänyt yöksi. En edes halua tietää milloin lakanat oli viimeks vaihdettu, jos niitä oli ollenkaan.
Toisessa tapauksessa miehen asunto oli täynnä lasivitriinejä, joissa oli esillä kaikenmaailman pikkunukkeja (figuureja?). Sanoi olevansa nörtti. Sängyssä kyl kävin mutta en tännekkään jäänyt yöksi :D
Tämä on suhteellisen vanha ketju, mutta kommentoin silti, ja osiltaan menee aiheen vierestä.
Olen "palannut" sinkkumarkkinoille parin vuosikymmenen jälkeen, vaikka ikää on "vasta" 43. Olen lukenut näitä kommentteja nauraen ja samalla kauhulla. En varmaan koskaan tule löytämään uutta naista elämääni, vaikka taloudellinen tilanne on hyvä jä yliopistokin käyty, jos meno on jollain tapaa tämän keskutelun tapasita, eli kaikkea arvostellaan ja kaikesta vedetään johtopäätöksen näkemisen perusteella.
Itsellänikin on pelikonsoleita, kun niitä olen ostellut vuosien saatossa. Tosin yksi konsoli on näkyvillä ja muut varastossa. Löytyy myös muutama pöytäkone, läppäri, sekä usea näyttö asunnosta ja muutama telkkari sekä kotiteatteri. Tiskit on joskus laittamatta koneeseen ja pyykit tulee pestyä viinä vaiheessa, kun pitää pestä useampi kone peräkkäin. Imurointi onnistuu hyvin, kun ostin robotti-imurin molempiin kerroksiin, niin pääsen helpommalla, kun imurointi tuppaa unohtumaan usein ;)
En ymmärrä näiden olevan joidenkin mielestä täysin luotaantyöntäviä asioita, vaikka monista voidaan sopia. Ja kysynkin, mitä asuntoon pitää laittaa, jos neliöitä on reilut 200? Pitääkö asunto olla täynnä kukkia, tauluja, kalusteita?
Epäsiisti ja hikinen pelimesta. Itsekin pelaan joskus silloin tällöin, mutta tää vissiin meni jo vähän liiankin överiksi jopa mulle:
Kunnon pelialttari eli sieltä löytyi tietokone + sen viereltä 2 jäätävän kokoista erillistä ruutua. Tähän pöydälle oli pinottu iso kasa pelejä, mutta ne ei todellakaan olleet asunnon ainoat pelit. Sitten oli tietysti pelituoli, minkä nuhjuisuudesta sai pääteltyä ettei tyyppi taida kauheasti muualla istua. Jääkaapin ovessa ja muuallakin roikkui jotain epämääräisiä, tulostettuja kuvia pelityypeistä ja memeistä. Tiskitasolla näkyi jotain peliaiheisia mukeja. Sohvan reunuksilla oli pelihahmoista tehtyjä pehmoleluja. Seinällä oli taulu, jonka teeman varmasti jo tiedättekin tämän muun perusteella. Pelejä siellä täällä ja tuolla... Ihme etteivät vyöryneet vastaan jo eteisessä. Ikkunan verhot oli vedetty kiinni (ettei valo häiritse pelaamista) ja jotenkin tää kämpän luolatunnelma korostui.
Ehkä olisin ymmärtänyt paremmin, jos asunto olisi ollut siisti ja vähän aikuisempaan makuun sopiva. Se oli siis muutenkin epäsiisti, ihan kun tää tyyppi ei pelaamiseltansa ehtisi edes siivota siellä. Sitten ne kaikki pehmolelut, seinällä roikkuvat pelitaulut ja muut irtosälät (varsinkin ne huonolla musteella tulostetut nettimemet ja pelihahmot) oli jo vähän liian lapsekkaita. Lisäksi tää ei osannut oikeastaan keskustella juuri mistään muusta kuin peleistä. Siinä me hengattiin niin kuin kaverukset konsanaan ja hän laittoi mutkin pelaamaan jotain peliä. Olihan se ensin hauskaa, mutta keskustelunaiheet lakkasi aika äkkiä ja se on paha, koska itse pidän syvällisistä keskusteluista ja nyt minusta tuntui, että siellä leijuttiin jossain ihan muussa maailmassa kuin tässä oikeassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Epäsiisti ja hikinen pelimesta. Itsekin pelaan joskus silloin tällöin, mutta tää vissiin meni jo vähän liiankin överiksi jopa mulle:
Kunnon pelialttari eli sieltä löytyi tietokone + sen viereltä 2 jäätävän kokoista erillistä ruutua. Tähän pöydälle oli pinottu iso kasa pelejä, mutta ne ei todellakaan olleet asunnon ainoat pelit. Sitten oli tietysti pelituoli, minkä nuhjuisuudesta sai pääteltyä ettei tyyppi taida kauheasti muualla istua. Jääkaapin ovessa ja muuallakin roikkui jotain epämääräisiä, tulostettuja kuvia pelityypeistä ja memeistä. Tiskitasolla näkyi jotain peliaiheisia mukeja. Sohvan reunuksilla oli pelihahmoista tehtyjä pehmoleluja. Seinällä oli taulu, jonka teeman varmasti jo tiedättekin tämän muun perusteella. Pelejä siellä täällä ja tuolla... Ihme etteivät vyöryneet vastaan jo eteisessä. Ikkunan verhot oli vedetty kiinni (ettei valo häiritse pelaamista) ja jotenkin tää kämpän luolatunnelma korostui.
Ehkä olisin ymmärtänyt paremmin, jos asunto olisi ollut siisti ja vähän aikuisempaan makuun sopiva. Se oli siis muutenkin epäsiisti, ihan kun tää tyyppi ei pelaamiseltansa ehtisi edes siivota siellä. Sitten ne kaikki pehmolelut, seinällä roikkuvat pelitaulut ja muut irtosälät (varsinkin ne huonolla musteella tulostetut nettimemet ja pelihahmot) oli jo vähän liian lapsekkaita. Lisäksi tää ei osannut oikeastaan keskustella juuri mistään muusta kuin peleistä. Siinä me hengattiin niin kuin kaverukset konsanaan ja hän laittoi mutkin pelaamaan jotain peliä. Olihan se ensin hauskaa, mutta keskustelunaiheet lakkasi aika äkkiä ja se on paha, koska itse pidän syvällisistä keskusteluista ja nyt minusta tuntui, että siellä leijuttiin jossain ihan muussa maailmassa kuin tässä oikeassa maailmassa.
Tuo on kyllä paha.
Tyhjiä sipsipusseja ja keksipaketteja lattioilla. Yleinen siivottomuus. Pyykkinaruja vedetty olohuoneessa katonrajaan sohvan yläpuolelle. Siinä roikkumassa kulahtaneita sukkia ja reikäisiä kalsareita ja ruskeatahraisia boxereita.
Kompostilaatikot pinottu päällekäin keittiössä, avasi kannen ja kuhisi matoja ja haisi määnneille jätteille. On ekologinen.
Kylppärissä vanhoja, lähes loppuun käytettyjä naisten tuotteita edelleen esillä (suhde loppunut 4 vuotta sitten). Kysyin asiasta ja sanoi äitinsä tai siskonsa ehkä käyttävän niitä käydessään kenties....
Mieslapseilu? Olen 46 vuotias nainen, minulla on pelituoli, tietokone, luurit ja muut. Tekeekö se minusta nyt sitten naislapseilijan?? Ihan pienoinen asennetarkistus voisi olla paikallaan..
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä paha.
No se oli. En mennyt sinne enää toiste. :D
Olen monesti miettinyt tätä, että jos joku tykkää pelailla niin kyllähän se peliharrastus saa hieman näkyä asunnossa olematta välittömästi turn off. Se vaan pitää järjestää sillä tavalla järkevästi, että asunnon yleisilme on vielä aikuismainen. Mun mielestä se tekee jo paljon, että pitää asunnon siistinä ja ne pelit ei saa vallata sitä koko asuntoa. Ei siis missään nimessä tällaista asuntoa missä vallitsee kaikkialla se peliteema.
Jos tykkää vaikka vanhoista Nintendopeleistä niin mun mielestä tällaisille voisi olla hyvä vaikka joku yksi kaunis lasivitriini mihin ne voi laittaa (ja mielestäni nämä ansaitsevatkin jonkun hienon säilytyspaikan!) Tällä tyypillä oli siis paljon eri pelejä eri konsoleille ja kaikki lojui sekalaisesti siinä pöydällä, avonaisissa pölyisissä hyllyissä, lattioilla (mitä ihmettä), avoimessa lipastossa ja pahinta kun niitä oli ruokapöydälläkin. Käytännössä ei löytynyt mitään nurkkausta missä EI olisi jotain peleihin liittyvää.
Jos etsin kumppania niin sellainen tietty turvallisuuden tunne ja vakaus viehättää siinä miehessä. Tuolla tuli kyllä tosi epävarma ja outo olo. Yhtä aikaa jotenkin säälitti ja samalla mulle tuli vähän karmiva olo. Ihan kuin olisin kilpaillut sen huomiosta pelihahmojen/pelimaailman kanssa. Ilmeisesti hävisin niille kun en onnistunut siirtämään keskustelua pois peleistä. Näkiköhän se minutkin jonain pelihahmona... :D
Vierailija kirjoitti:
Tietokonenurkkaus jossa pöytäkone ja kaikkein pahin ällötys... pelituoli!
Julisteet seinällä. Keräilyfiguurit. Kaikki tuollainen mieslapseiluun viittaava.
Pelihullu hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Likaiset lakanat eivät houkuttele peuhaamaan.
Eli nyt kaikki radalle lähtevät miekkoset, jotka toiveikkaasti ajattelevat, että pesääkin pitäisi tänään saada: vaihtakaa ne lakanat!
Vastahan minä vaihdoin lakanat puoli vuotta sitten.
Taasko pitäisi vaihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella ihmisellä halvan näköinen koti. Huonekalut eri paria ja osa 90 luvulta. Kaikki eri väristä ja halpaa. Puutteellinen keittiö, kaikki halpaa ja vanhaa. Näkee ettei yhtään kiinnosta viihtyisä koti eikä välitä mitään uusia. Kun itse arvostaa että on edes jossain määrin sievää ja viihtyisää, niin menee kyllä kiinnostus.
Mua ei haittaisi tälläinen, ajattelisin että täälläpä on työnsarkaa ja että mies ei osaa sisustaa, mutta mitäpä tuosta mä osaan :D Kunhan mies ei olisi pihi, vaan nätisti raottaisi kukkaronsa nyörejä ja saisin hieman kalustella ja laitella asuntoa (mikäli siis näen miehessä potentiaalia pidempään suhteeseen). Niin ja pidän kiertotaloudesta eli käytettyjen tavaroiden hankkimisesta ja nehän eivät paljoa maksa. Tällöin pienellä rahalla saa persoonallisia kalusteita eikä kaikki ole a la Ikea. Mutta jos asunnon kalustus johtuu siitä että ei haluta esim panostaa 200-300€ jotta asunnosta saa miellyttävän kotoisan niin sen olisi sitten heipat heti. Mikään ei ole niin iso turn off miehessä kuin pihiys. T. Sisustussuunnittelija
Semmonen hirveä design-koti, josta näkee ettei siellä asuta oikeasti. Ties millainen hirviö se mies on kun kerran ei vienyt oikeaan kotiinsa. Sillä varmaan kymmeniä vaimoja eri osoitteissa.
Juoksin kirkuen karkuun.
Kosteat vaatteet kylppärin lattialla pesemätön pytty ....noniin. Parisänky ostetaan sitten kun muutetaan yhteen tietysti.
Asunto kuin kaatopaikka, tuhkakupinhajuinen asunto, ei wc-paperia tai mitään perus hygieniatarvikkeita, roskaa, rojua, 15 neliön luukku, siivotonta, ihotalinkatku koko asunnossa. Siinä muutama 2000-luvun alusta. Niin miksi sinkkumiehiä on niin paljon, hmm.. Näissä lyhyissä tapaamisissa myös vaikutti olevan hygieniassa pahoja puutteita. Kiitos kotikasvatuksen puutteet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on suhteellisen vanha ketju, mutta kommentoin silti, ja osiltaan menee aiheen vierestä.
Olen "palannut" sinkkumarkkinoille parin vuosikymmenen jälkeen, vaikka ikää on "vasta" 43. Olen lukenut näitä kommentteja nauraen ja samalla kauhulla. En varmaan koskaan tule löytämään uutta naista elämääni, vaikka taloudellinen tilanne on hyvä jä yliopistokin käyty, jos meno on jollain tapaa tämän keskutelun tapasita, eli kaikkea arvostellaan ja kaikesta vedetään johtopäätöksen näkemisen perusteella.
Itsellänikin on pelikonsoleita, kun niitä olen ostellut vuosien saatossa. Tosin yksi konsoli on näkyvillä ja muut varastossa. Löytyy myös muutama pöytäkone, läppäri, sekä usea näyttö asunnosta ja muutama telkkari sekä kotiteatteri. Tiskit on joskus laittamatta koneeseen ja pyykit tulee pestyä viinä vaiheessa, kun pitää pestä useampi kone peräkkäin. Imurointi onnistuu hyvin, kun ostin robotti-imurin molempiin kerroksiin, niin pääsen helpommalla, kun imurointi tuppaa unohtumaan usein ;)
En ymmärrä näiden olevan joidenkin mielestä täysin luotaantyöntäviä asioita, vaikka monista voidaan sopia. Ja kysynkin, mitä asuntoon pitää laittaa, jos neliöitä on reilut 200? Pitääkö asunto olla täynnä kukkia, tauluja, kalusteita?
Sähän vaikutat oikein normaalilta ja hyvältä tyypiltä, no worries. Itsekin samanikäisenä sinkkuuntumista harkitsevana naisena olen vähän yllättyneenä lukenut ketjuja, joissa keski-ikäisiä naisia roimitaan, kuin vierasta sikaa, mutta täällä nyt mesoaa vain yksi kärpäsenpaskan kokoinen otos ihmispopulaatiosta, joten ei kannata yöuniaan menettää.
Pelaaminen on mullekin yhdistävä mielenkiinnonkohde ja harrastus miehen kanssa.
Pieni sotkuisuus asunnon kokoon suhteutettuna on tottakai okei sillontällön, mutta totta hemmetissä komppaan muita täällä jotka jo mainitsivat likaiset ja/tai osittain puuttuvat lakanat.
Sotkuisuus ja likaisuus/epähygieenisyys ovat ihan eri asioita.
Likaiset ja / tai rikkinäiset lakanat ja pyyhkeet. Likainen wc ja wc- paperin puuttuminen, etenkin wc: ssä jossa ei ole pidetty suihkua tai niitä puhtaita pyyhkeitä. Roskapussi vuoret eteisessä tai parvekkeella.