Kansalaisaloite rattijuoppojen rangaistusten koventamisesta
Käykäähän allekirjoittamassa ja jakakaa tietoa aloitteesta eteenpäin, jooko? https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/501
Kommentit (5)
Voi kun minäkin vielä jaksaisin uskoa näihin kansalaisaloitteisiin ja adresseihin. Valitettavasti olen vain huomannut, että vaikka koko kansa olisi samaa mieltä väkivaltarikollisten tai rattijuoppojen rangaistuksien koventamisesta ei niille tehdä yhtikäs mitään.
Adresseihin minäkään en usko. Mutta jos kansalaisaloite saa sen 50 000 kannattajaa, päättäjien on pakko edes hetken pohtia asiaa. Sekin riittäisi minulle, vaikka sen suurempaa ei aikaan saataisikaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:39"]
Adresseihin minäkään en usko. Mutta jos kansalaisaloite saa sen 50 000 kannattajaa, päättäjien on pakko edes hetken pohtia asiaa. Sekin riittäisi minulle, vaikka sen suurempaa ei aikaan saataisikaan.
ap
[/quote]
Ja ei sitä luovuttaa kannata muutenkaan :) Odotan kyllä mitä niistä edellisistä kansalaisaloitteista tulee... Ja toki toivottavasti tästäkin!
Joo, ei passaa ikinä luovuttaa. Yritettävä on viimeiseen asti. :)
Pari allekirjoitusta jo tullut tämän aloituksen jälkeen. Kiitos ja jatkakaa samaan malliin. :)
ap