Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansalaisaloite rattijuoppojen rangaistusten koventamisesta

Vierailija
28.10.2013 |

Käykäähän allekirjoittamassa ja jakakaa tietoa aloitteesta eteenpäin, jooko? https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/501

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari allekirjoitusta jo tullut tämän aloituksen jälkeen. Kiitos ja jatkakaa samaan malliin. :)

ap

Vierailija
2/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minäkin vielä jaksaisin uskoa näihin kansalaisaloitteisiin ja adresseihin. Valitettavasti olen vain huomannut, että vaikka koko kansa olisi samaa mieltä väkivaltarikollisten tai rattijuoppojen rangaistuksien koventamisesta ei niille tehdä yhtikäs mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adresseihin minäkään en usko. Mutta jos kansalaisaloite saa sen 50 000 kannattajaa, päättäjien on pakko edes hetken pohtia asiaa. Sekin riittäisi minulle, vaikka sen suurempaa ei aikaan saataisikaan.

ap

Vierailija
4/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:39"]

Adresseihin minäkään en usko. Mutta jos kansalaisaloite saa sen 50 000 kannattajaa, päättäjien on pakko edes hetken pohtia asiaa. Sekin riittäisi minulle, vaikka sen suurempaa ei aikaan saataisikaan.

ap

[/quote]

Ja ei sitä luovuttaa kannata muutenkaan :) Odotan kyllä mitä niistä edellisistä kansalaisaloitteista tulee... Ja toki toivottavasti tästäkin!

Vierailija
5/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei passaa ikinä luovuttaa. Yritettävä on viimeiseen asti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän