Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitipuoli vai mielipuoli

Vierailija
10.09.2013 |

En tajua miksi lasten isän uusi puoliso ostelee lapsille vaatteita ja tavaroita jotka on sitten "isän luona käytettäviä". Esimerkiksi 11 vuotias tyttömme kertoi että hän oli käynyt Pirkon(nimi muutettu) kanssa ostamassa hänelle tuulipuvun sekä ulkoilu kengät joita lapsi ei kuitenkaan saa mukanaan tuoda minun luokseni? mitä järkeä ostaa lapselle vaatteita ja tavaroita jos ne ovat vain sitten isän luona käytettäviä? Heillä on isän luona ipadmini jonka ovat ostaneet joululahjaksi lapsille ja tätäkään eivät saa mukanaa tuoda minun luokseni vaikka olisihan sillä käyttöä minunkin luona. Miten joku voi olla noin omahyväinen että omii jotai tiettyjä lasten tavaroita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuhenkinen tyyppi ilmeisesti. Joko lähdet mukaan kisaan tai alistut siihen, että toisessa kodissa lapsella on kivempia tavaroita. Riippuu tietenkin lapsesta, onko hän ostettavissa.

Vierailija
2/4 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo ole ihan loogista että lapsella on tavaroita niin isän kuin äidin luonakin? tuskin pakkaat lapselle mukaan kaikki lapsen tavarat lapsen lähtiessä isänsä luokse? Liekkö katkera kun miehen uusi puoliso tulee lapsen kanssa toimeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on näin. Miksi? Koska ulkoiluasu jonka ostimme jäi kaapin pohjalle koska äiti ei tykännyt väristä (lapsi valitsi itse). Kengät jotka ostimme vietiin kauppaan takaisin. Läppäri taas päätyi äitin koneeksi. Kaikki arvokkaat ostokset joudutaan jättämään meille.

Vierailija
4/4 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, miten kuulostaakin jotenkin tutulta.

Meillä vaan se on tuo sekopäinen ex-mies (narsisti?) joka vieläkin koittaa kaikella tavalla minua mustamaalata muille keksityillä tarinoillaan ja toivoisi varmaan lasten minua inhoavan ja unohtavan kokonaan, ja taas pitävän häntä maailman parhaana isänä, niin kai hänen tarinaansa uhrina kamalassa suhteesa ex-vaimon kanssa kuulostaisivat uskottavammalta.

No todellisuus on se että lapset yhä kokevat hänet etäisenä, kylmänä ja julmana, pelottavanakin ja outona, toivottavasti vaan sen temppuilut ei lapsia vahingoita loppupeleissä liikaa. Tosissaan hän kai kuvitteli että voi eron jälkeen aivopestä lapset minut täysin unohtamaan ja hylkäämään ja lähtemään mukaan hänen suunnitelmiinsa onnellisesta uusperheestä. Mutta lasten kertomusten mukaan ei se onni taida kovin auvoista olla siltikään, siellä huudetaan ja tapellaan niin että lapset pelkää öisin ja sanovat että siellä on turvaton olo aina. Eipä sitä kiinnosta kuin kultainen julkikuva, käytännössä lasten olo on siellä ihan muuta.

Mutta siis tämä isä koittaa lapsia saada ihannoimaan tämänhetkistä kumppaniaan, järjestelee ja tietenkin kustantaa kaikkia shoppailu- ja huvittelureissuja ja sanoo että eikös tää uusi 'äiti' olekin niin mukava ja kiltti kun osti kaikkea kivaa ja kaikessa mitä minä teen koitetaan jotenkin lyödä laudalta minut ja laittaa paremmaksi. Noita tavaroita ei tietenkään missään tapauksessa lapset saa äidin luo tuoda. Kaikkea ihme vempaimia aina koitetaan sinne hankkia että olisi kivempaa siellä. Lapset ei saa siellä ollessaan ikävöidä äitiä tai ottaa yhteyttä minuunpäin. Ihme touhua. Olisi tyytyväinen että lapsillaan on hyvä äiti. Ei kai se muutu kuitenkaan järkeväksi millään. Onneksi lapset on sen verran fiksuja ettei mene tuohon ansaan ja ei niiden kiintymys ole ostettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi