Suomalaiset ovat seksin suhteen vapaamielisempiä kuin koskaan: Naisten kumppaneiden määrä on seitsenkertaistunut 1970-alusta
Kommentit (113)
Ihanaa että suomalaiset uskaltaa lähestyä ja koskea toisiaan, kokea tunteita ja tuntemuksia yhdessä eikä ainoastaan oman käden kanssa salaa sälekaihtimet kii. Hyvä Suomi!
Eiköhän se miesten seksikumppaneiden määrä ole kasvanut siinä samalla. Vai keskenäänkö naiset nykyään harrastavat?
No tuossahan tuo totuus tulikin naistensa itsensä kertomana. Kaikilla jonkinlaisia ongelmia elämässään.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
No tuossahan tuo totuus tulikin naistensa itsensä kertomana. Kaikilla jonkinlaisia ongelmia elämässään.
mies52v
Aika mustavalkoinen kuva sinulla. Ihan yhtä hyvin aikuisella neitsyellä tai yhden kanssa panneella voi olla ongelmia, ja todennäköisesti useammin onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Aika mustavalkoinen kuva sinulla. Ihan yhtä hyvin aikuisella neitsyellä tai yhden kanssa panneella voi olla ongelmia, ja todennäköisesti useammin onkin.
Voi hyvinkin olla, mutta panemalla kenen kanssa tahansa(ko) ne ongelmat ratkeaa??
mies52v
Hö. Mä oon ollu vaan kahden kanssa. Kolmannen kanssa känni vei miehen veitikasta voiman.
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Juu juu ja mies panee vain rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Voi hyvinkin olla, mutta panemalla kenen kanssa tahansa(ko) ne ongelmat ratkeaa??
mies52v
koittakaa nyt päättää onko se ongelma se että pannaan liian monen vai liian harvan kanssa. Miehet on aivan jakomielitautisia. Joka toisessa ketjussa ongelma on aina päinvastainen. Tuossa on killunut etusivulla monen sadan viestin ketju missä valitetaan että miehiä on enemmän kuin naisia. Sitten kun jalomielisesti yritetään panna useampaa, että harvempi jäisi ilman, niin ei sekään kelpaa.
Mukava kuulla tämmöisiäkin uutisia, kun yleensä kuulee vain, että seksuaalinen kanssakäyminen on lähinnä ahdistelua. Lisää positiivisuutta kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että suomalaiset uskaltaa lähestyä ja koskea toisiaan, kokea tunteita ja tuntemuksia yhdessä eikä ainoastaan oman käden kanssa salaa sälekaihtimet kii. Hyvä Suomi!
Joo, huårataan Suomi maailmankartalle!
Miksi haluat lytätä noin? Onko sun mielestä parempi että jengi olis vaan kiukkuisia eikä edes vilkaisisi toisiinsa, patoutumat kasvais ja kaikki pelkäsi toisiaan? Mä olen sitä mieltä että rakkaus voittaa.
Ei tuossa ympäärinsä panemisessa ole kyse mistään rakkaudesta. Olet todella tyhmä, jos et tajua sitä.
En puhunut sellaisesta rakkaudesta, jota sinä olet opiskellut Disneyn leffoista tai jostain parisuhdekursseilta, vaan sellaisesta missä ihmiset näkevät toisensa rakastavasti, hyvinä, nauttien. Sellaista katsetta ja tunnetta voi suunnata useaan ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Olen samaa mieltä kanssasi. Suomesta on todella vaikea löytää edes viittä siedettävää miestä joten nainen joka puolen vuosisadan aikana on pannut 50 miestä on varmasti joutunut tyytymään ihan mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se miesten seksikumppaneiden määrä ole kasvanut siinä samalla. Vai keskenäänkö naiset nykyään harrastavat?
Seksi kasaantuu niille top 5% alfoille, joilla voi olla jopa satoja kumppaneita. Samaan aikaan iso joukko kiltti miehiä jää kokonaan ilman.
Surullinen uutinen kaikkien kiltti miesten näkökulmasta.
Tuo ongelma koskee myös tavallisia miehiä, ei pelkästään kilttejä.
Oivoi. Onpa ikävää kun tavaraa ei ole kaikille miehille tasapuolisesti jaossa voivoi. Pitäiskö joku laki nyt säätää että kaikille miehille pitää tavaraa naisten jakaa tasapuo eikä vaan top 5 miehille
Vaikka nämä top5 miehet jyystäisivä* aamusta iltaan ja illasta aamuun 24/7/365 niin ei he silti pystyisi tuota määrää på"nemaan naisia.... Si niin, mutta te vänisij*t laskettelu naisiin vain top 1 naiset eli nuoret, kauniit, hoika megamissukat. Muut naiset ovat kanan"p"rsetukkaisia sidukk"valaita, niitä ei lasketa. Niiltä jos saa tavaraa, niin se on sama asia kuin tumputt"minen
Ap,
- väärä palsta
- säännöt kieltävät pitkät lainaukset joten opettele referoimaan
Naisten puolustusvoimat kävi vastahyökkäykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
koittakaa nyt päättää onko se ongelma se että pannaan liian monen vai liian harvan kanssa. Miehet on aivan jakomielitautisia. Joka toisessa ketjussa ongelma on aina päinvastainen. Tuossa on killunut etusivulla monen sadan viestin ketju missä valitetaan että miehiä on enemmän kuin naisia. Sitten kun jalomielisesti yritetään panna useampaa, että harvempi jäisi ilman, niin ei sekään kelpaa.
Älä ole kusetettava. Minä en ole vinkunu naisen saannista..päinvastoin, olen sitä mieltä, että naisten ei kuuluu laskea tasoa, vaan naista saamattomien miesten nostaa omaa tasoaan.
mies52v
Suurin osa tämän palstan miehistä on kanssasi eri mieltä
Mitäs pahaa on monen kanssa panemisessa? Ollanks täällä noin moralisteja?
M.31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Älä ole kusetettava. Minä en ole vinkunu naisen saannista..päinvastoin, olen sitä mieltä, että naisten ei kuuluu laskea tasoa, vaan naista saamattomien miesten nostaa omaa tasoaan.
mies52v
Meillä on mielipiteenvapaus.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Naisten puolustusvoimat kävi vastahyökkäykseen.
Mihin vastahyökkäykseen? Aion itse tänäänkin panna. Elämäni on höyhenen kevyttä ja nämä jaamaukset täällä on kevyestä kevyintä hupia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
mies52v
Me ollaan kaikki aina samaa mieltä.
Vuosituhannet vaihtuvat, mutta edelleen miesten ykköshuolenaihe on naisten seksuaalisuus ja sen paheksunta.