Suomalaiset ovat seksin suhteen vapaamielisempiä kuin koskaan: Naisten kumppaneiden määrä on seitsenkertaistunut 1970-alusta
Kommentit (113)
Kyllä varmaan, 70-luvulla minulla ei ollut yhtään miestä mutta tähän mennessä on ollut peräti 2 seksikumppania. Onhan se hurja muutos 40 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan, 70-luvulla minulla ei ollut yhtään miestä mutta tähän mennessä on ollut peräti 2 seksikumppania. Onhan se hurja muutos 40 vuoden aikana.
Minulla oli 70-luvulla yksi, ensirakkaus. Eka kerta oli 1978.
Olen kateellinen tuollaisille naisille. Miksen minä osaa erottaa seksiä ja rakkautta? Olen aivan riutunut tähän elooni ilman rakkautta ja kosketusta.
Tuntuu että olen elänyt elämättömän elämän.
Ainoa nautintoni on ruoan mässyttäminen ja alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa on monen kanssa panemisessa? Ollanks täällä noin moralisteja?
M.31
Taudit, moraalin rappio. Eikö tämä ole ihan itsestään selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että suomalaiset uskaltaa lähestyä ja koskea toisiaan, kokea tunteita ja tuntemuksia yhdessä eikä ainoastaan oman käden kanssa salaa sälekaihtimet kii. Hyvä Suomi!
Joo, huårataan Suomi maailmankartalle!
Ei noista kukaan kertonut olevansa maksullinen.
Vielä tyhmempää on jakaa itseään ilmaiseksi.
Ilmaiseksi jakamisessa on se hauskuus että silloin saa itse nauttia, ei tarvi teeskennellä ja mielistellä toista. Saa pyytää että teetkö noin ja kosketko näin... uuh
Jotkut maksullisia käyttävät tykkäävät tyydyttää naista.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen tuollaisille naisille. Miksen minä osaa erottaa seksiä ja rakkautta? Olen aivan riutunut tähän elooni ilman rakkautta ja kosketusta.
Tuntuu että olen elänyt elämättömän elämän.
Ainoa nautintoni on ruoan mässyttäminen ja alkoholi.
Moi, sama mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.31Taudit, moraalin rappio. Eikö tämä ole ihan itsestään selvää?
Aina tää moraalin vartioiminen jää naisten harteille. Miehen pitää päästä naimaan, koska muuten siitä tulee katkeroitunut kiltti mies, joka ei voi edes käydä töissä. Samalla naisen pitäisi pysyä suurin piirtein neitsyenä, koska muuten se on kamala h*ro, jonka kanssa ei voi perustaa perhettä. Vissiin pitäisi perustaa b*rdelleja, johon laitetaan "huonot naiset" ja joissa miehet voi käydä purkamassa paineensa. Jos "kunnon nainen" harrastaa seksiä ennen avioliittoa, hänet tuomitaan b*rdelliin eikä avioon pääse enää ikinä. Näin miehet saavat parhaat puolet kaikesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tää moraalin vartioiminen jää naisten harteille. Miehen pitää päästä naimaan, koska muuten siitä tulee katkeroitunut kiltti mies, joka ei voi edes käydä töissä. Samalla naisen pitäisi pysyä suurin piirtein neitsyenä, koska muuten se on kamala h*ro, jonka kanssa ei voi perustaa perhettä. Vissiin pitäisi perustaa b*rdelleja, johon laitetaan "huonot naiset" ja joissa miehet voi käydä purkamassa paineensa. Jos "kunnon nainen" harrastaa seksiä ennen avioliittoa, hänet tuomitaan b*rdelliin eikä avioon pääse enää ikinä. Näin miehet saavat parhaat puolet kaikesta!
Aika vaikea uskoa, että keskivertosuomalainen nainen pyörittelisi samanaikaisesti seitsemää kumppania. Itse en tunne yhtäkään naista, jolla on useampi kuin yksi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Miehet ovat käyneet maksullisilla tuhansia vuosia naimisissa ollessaankin ja kun naiset harrastaa sinkkuna ihan ilmaiseksi kahden aidosti haluavan ihmisen välistä seksiä, se on moraalin rappio.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se miesten seksikumppaneiden määrä ole kasvanut siinä samalla. Vai keskenäänkö naiset nykyään harrastavat?
Komiat miehet pyörittää useaa naista kerrallaan, siitä seuraa tilastovääristymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen paikka on olemassa ja siitä kertova televisiosarja pyörii telkkarista:Gilead ja Handmaids Tale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se miesten seksikumppaneiden määrä ole kasvanut siinä samalla. Vai keskenäänkö naiset nykyään harrastavat?
Komiat miehet pyörittää useaa naista kerrallaan, siitä seuraa tilastovääristymä.
Eikös se ole naisilla sama juttu? Kyllä jonkun näköinen pitää olla, että miehet edes huomaa sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisy on naisten vastuulla ja huoli, nainen joutuu syömään hormoneja ikänsä.
Ja jos raskaaksi tulet, vika ja vastuu on naisen
Pllua pitäisi olla saatavilla sinä ja kaikille miehille, mutta oma vaimo pitäisi olla Impi ihana, paitsi makuuhuoneessa kaikkea kokeileva vos*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole naisilla sama juttu? Kyllä jonkun näköinen pitää olla, että miehet edes huomaa sut.
No mutta eihän naiset nyt mitään useaa miestä pyöritä, he rakastuvat yhteen kerrallaan ja haaveilevat tämän kanssa yhteisestä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vuosituhannet vaihtuvat, mutta edelleen miesten ykköshuolenaihe on naisten seksuaalisuus ja sen paheksunta.
Niin miksiköhän...
"In Sex and Culture, Unwin studies 80 different nations and 6 civilizations throughout history, examines their individual rises and falls, and concluded that the causes of which were largely determined by the loosening of sexual conventions and lessening of monogamous relationships."
Vierailija kirjoitti:
Top alfojen kanssa kuten täällä palstalla on yritetty teille kertoa
"18–24-vuotiaista naisista 38 prosentilla ja ja saman ikäisistä miehistä 19 prosentilla oli ollut uusi seksikumppani." (viimeisen vuoden aikana)
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/perh…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvitse, katso Youtubesta Vauhtimursu.
Tuo 120kg tubettaja perunanaamalla saa sata matchia täyteen päivittäin ja tällä on tinder-deittivideoita vaikka kuinka.
Samantasoinen mies saa puhtaat 0 matchia naisilta vaikka oleskelee tinderissä vuoden.
Pidän tästä suuntauksesta.
- Mies 40-vuotta
Ilmaiseksi jakamisessa on se hauskuus että silloin saa itse nauttia, ei tarvi teeskennellä ja mielistellä toista. Saa pyytää että teetkö noin ja kosketko näin... uuh