Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "muka-kivoja" asioita tiedät, jotka koet käytännössä tylsiksi tai epämukaviksi

Muka-mukava
11.09.2020 |

Mä aloitan: Leffassa käynti. Aina ajattelen, miten ihana olisi istua herkuttelemassa ja katsomassa uutta leffaa. Käytännössä ne äänitehosteet on aivan liian kovalla, jopa tulpat päässä. Ihmiset puhuu, rapistelee tai maiskuttaa. Jostain syystä ne paremmatkin istuimet on epämukavia. Hinta on kova, enkä ikinä koe oloani hyväksi leffassa käynnin jälkeen.
Toinen on aamupala sängyssä. Hirveintä koskaan, kun joku herättää syntymäpäivänä ja tuo tarjottimella kahvit ja kroissantit sänkyyn. En edes tiedä mistä aloittaisin valitusvirteni tän asian kohdalla. Muruista, joita löytyy lopulta koko sängystä? Kahvikupista, joka ei oikein mahdu minnekään, ja keikkuu epävakaasti sylissä olevalla tarjottimella? Asennosta, joka on jotain istuvan ja makaavan välillä, eikä sovellu syömiseen mitenkään? Vai kenties siitä tosiasiasta, että en halua tunkea suuhuni pullaa heti saatuani silmät auki, vaan herätä ensin. Silti tämä tuntuu ajatuksena niin kivalta, mutta ei vain toimi.

Kommentit (845)

Vierailija
681/845 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatkailu

Työpaikan kahvitauot

Työpaikan tykypäivät

Kavereiden näkeminen useammin kuin kerran vuodessa

Hyvän ruuan kokkaaminen

Jalkapallon MM-kisojen seuraaminen

Vierailija
682/845 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hääleikit. Siis morsiamen ryöstöt ja vastaavat. Niin vaivaannuttavia. Miksei voi vain juhlia normaalisti? Ruokaa, juomaa, juttelua, musiikkia, tanssia - nämä riittää!

Minusta häät ihan ylipäätään. Sinänsähän ruoka, juoma, juttelu ja musiikki kuulostaa ajatuksena hyvältä, mutta käytännössä ne on pitkälti odottelua ja ihmisiä joista suurimman osan kanssa ei vapaaehtoisesti aikaansa viettäisi. Tuhat kertaa mieluummin olisi jossain pienessä illanvietossa ystävien kanssa kuin missään häissä, etenkin kun ne usein ovat juuri jonain kauniina kesäviikonloppuna. Hääparille itselleen toki tärkeä päivä ja jos on läheisistä ihmisistä kyse niin osallistun, mutta yhtään kaukaisempien tuttujen hääkutsuihin sanonut jo pitkään ei kiitos. 

Kaikki muu on kehittynyt ja muuttunut paitsi häät, jotka vedetään edelleen samalla kaavalla. On se kumma, että hillityt tyylikkäät häät eivät ole lyöneet läpi, vaan edelleen juhlitaan kuin maailma olisi pysähtynyt. Kermakakkumekot, leikit, liian iso kutsulista jne. Luulisi, että nuoremmat olisivat jättäneet nämä junttijuhlinnat ja järjestäisivät persoonallisempia häitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/845 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla käynti. Monet naiset pitävät sitä hemmotteluhoitona, minä en. Tuoli on todella epämukava, viitta hiostaa. Paksu pitkä tukka, värjäys kestää ikuisuuden. Salongissa on kova melu, föönit huutavat ja taustalla huonoista pikkukaiuttimista kaupallisen radiokanavan sitämätöntä lätinää ja mainosvirtaa. Pesupaikalla saa katsoa pölyisiä ilmastointiputkia puoli tuntia kivun yltyessä niskassa. Kampaamossa parasta on lopputulos.

Sama juttu kauneushoitolan hemmotteluhoidot. Britsi on epämukava. Taustalla sietämätöntä panhuilumusiikkia ryyditettynä kiinalaisella viululla ja meren kohinalla. Hoitaja hinkkaa naamaan rasvan toisensa jälkeen ja samalla moittii asiakasta siitä, kun ei ole kuorittu ja käytetty seerumia ja siitä, ettei asiakas joka aamu puhdista ihoaan. Välillä hoitaja jättää aineen vaikuttamaan naamalle ja häviää paikalta, jolloin asiakas makaa pumpulilaput silmillä eikä tiedä, paljonko aikaa on kulunut ja montako panhuilukappaletta vielä pitää kestää, ennen kuin hoito jatkuu. Hoidon jälkeen mustapäät ovat poissa ja iho on ihanan siisti. Viikon päästä mustapäät ovat palanneet ja 150 euron hoidon vaikutusta ei enää näy.

Onko mieleesi juolahtanut, ettei kosmetologi lämpimikseen suosittele säännöllistä ihon kuorintaa ja aamupuhdistusta? Kuorinta poistaa ihon pinnasta kuollutta ihosolukkoa, joka jää huokosen päälle tulpaksi, ihon alta tuleva tali jää tulppaan jumiin ja tummuu ulkopuolelta tulevan lian vuoksi mustapääksi. Seerumi taas parantaa ihon kosteustasapainoa, jolloin ihon ei tarvitse ryhtyä talin liikatuotantoon pitääkseen ihon pinta kosteutettuna. Ja aamupuhdistus pesee kasvoilta yön aikana kasvoille kertynyttä talia, pölypunkkeja, hoitoainejäämiä jne.

Että ehkä on tavallaan turha itkeä mustapäiden paluuta, jos ei ole noudattanut saamiaan ihonhoito-ohjeita.

Mulla ei ole mitään mustapäitä, enkä tee mitään näistä. Ehkä siksi.

Vierailija
684/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hääleikit. Siis morsiamen ryöstöt ja vastaavat. Niin vaivaannuttavia. Miksei voi vain juhlia normaalisti? Ruokaa, juomaa, juttelua, musiikkia, tanssia - nämä riittää!

Minusta häät ihan ylipäätään. Sinänsähän ruoka, juoma, juttelu ja musiikki kuulostaa ajatuksena hyvältä, mutta käytännössä ne on pitkälti odottelua ja ihmisiä joista suurimman osan kanssa ei vapaaehtoisesti aikaansa viettäisi. Tuhat kertaa mieluummin olisi jossain pienessä illanvietossa ystävien kanssa kuin missään häissä, etenkin kun ne usein ovat juuri jonain kauniina kesäviikonloppuna. Hääparille itselleen toki tärkeä päivä ja jos on läheisistä ihmisistä kyse niin osallistun, mutta yhtään kaukaisempien tuttujen hääkutsuihin sanonut jo pitkään ei kiitos. 

Kaikki muu on kehittynyt ja muuttunut paitsi häät, jotka vedetään edelleen samalla kaavalla. On se kumma, että hillityt tyylikkäät häät eivät ole lyöneet läpi, vaan edelleen juhlitaan kuin maailma olisi pysähtynyt. Kermakakkumekot, leikit, liian iso kutsulista jne. Luulisi, että nuoremmat olisivat jättäneet nämä junttijuhlinnat ja järjestäisivät persoonallisempia häitä.

Joo, täydelliset AV-häät olisivat sellaiset, joissa kaikki pukeutuisivat farkkuihin, huppareihin ja lenkkareihin. Seremonia olisi lyhyt ja hääpäri maksaisi vieraille matkakulut ja "kärsimyskorvausta" paikanpäälle saapumisesta vähintään 25 euroa tunnilta. Lisäksi tarjolla olisi jokaisen ihmisen lempiruokaa ja sitä olisi niin paljon kuin napa vetää. Ohjelmana olisi joku bändi soittamassa toivemusiikkia. 

Vierailija
685/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen höpöhöpö työporukalla. En osallistu mihinkään eikä moni muukaan joten en ymmärrä miksi noita edes järjestetään. Tai no onhan se jotain "kivaa" joskus oltava niilläkin joilla ei ole työn ulkopuolella elämää eikä ystäviä hehän noista hihkuvat eniten.

Vierailija
686/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily

Vierailija
687/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ylimääräinen höpöhöpö työporukalla. En osallistu mihinkään eikä moni muukaan joten en ymmärrä miksi noita edes järjestetään. Tai no onhan se jotain "kivaa" joskus oltava niilläkin joilla ei ole työn ulkopuolella elämää eikä ystäviä hehän noista hihkuvat eniten.

Joo tämä! Ihan painajaista aina jotkut työpaikan kehittämis, -tyhy,- ja virkistymispäivät. Pakkopullaa ja jotain muka-hauskoja tutustumisleikkejä ihmisten kanssa, joiden kanssa ei vapaa-ajalla todellakaan viettäisi aikaa. Terävä huomio myös, että usein ne on ne yksinäiset ihmiset, jotka hehkuttaa ja odottaa näitä työpaikan yhteisiä tapahtumia. 

Vierailija
688/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelu jossain omakotitalon, kesämökin tms. kuistilla/terassilla. Ärsyttävää, kun kesällä menee käymään jonkun luona kylässä, niin sitten tulee tämä "mennäänpä tuonne kuistille istumaan, kun on niin sievä ilma". Jos haluan nauttia sievästä ilmasta, niin sitten menen ulkoilemaan enkä kenenkään luokse kylään. Pahinta, jos on kyse jostain illanvietosta, niin sitten pitää jonnekin puolelle öin palella "ihailemassa auringonlaskua".

Vierailija
689/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan jälkeinen toimistolle paluu, että näkee työkavereita.

Vierailija
690/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujoulut. Etenkin anoppilassa.

Vierailija
691/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä! Ihan painajaista aina jotkut työpaikan kehittämis, -tyhy,- ja virkistymispäivät. Pakkopullaa ja jotain muka-hauskoja tutustumisleikkejä ihmisten kanssa, joiden kanssa ei vapaa-ajalla todellakaan viettäisi aikaa. Terävä huomio myös, että usein ne on ne yksinäiset ihmiset, jotka hehkuttaa ja odottaa näitä työpaikan yhteisiä tapahtumia. 

Minä olen aika lailla yksin, mutta ehkä olen enemmän yksinviihtyvä kuin yksinäinen. Täytyy sanoa, että inhoan niitä muka-hauskoja leikkejä varmasti enemmän kuin useimmat. Minusta paras tyhy-päivä olisi semmoinen, että mentäisi vaikka yhdessä syömään ja juteltaisi sen, mitä nyt syödessä tulee juteltua, ja that's it. Miksi niihin pitää aina ympätä jotain väkisin keksittyä ohjelmaa? Se kun aina sitten tuntuukin väkinäiseltä.

Vierailija
692/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Minulla ei ole hirveästi ystäviä, mutta en silti osallistu työpaikan kissanristiäisiin. Töihin mennään tekemään työsopimuksen mukainen suoritus ja se saa riittää. Vapaa-aika on minun omaa aikaa ja jos siitä ei makseta, niin sitten itse kyllä päätän, mitä silloin teen. Eli toiset saa pitää tyky-päivänsä ja pikkujoulunsa.

Vierailija
693/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla käynti. Monet naiset pitävät sitä hemmotteluhoitona, minä en. Tuoli on todella epämukava, viitta hiostaa. Paksu pitkä tukka, värjäys kestää ikuisuuden. Salongissa on kova melu, föönit huutavat ja taustalla huonoista pikkukaiuttimista kaupallisen radiokanavan sitämätöntä lätinää ja mainosvirtaa. Pesupaikalla saa katsoa pölyisiä ilmastointiputkia puoli tuntia kivun yltyessä niskassa. Kampaamossa parasta on lopputulos.

Sama juttu kauneushoitolan hemmotteluhoidot. Britsi on epämukava. Taustalla sietämätöntä panhuilumusiikkia ryyditettynä kiinalaisella viululla ja meren kohinalla. Hoitaja hinkkaa naamaan rasvan toisensa jälkeen ja samalla moittii asiakasta siitä, kun ei ole kuorittu ja käytetty seerumia ja siitä, ettei asiakas joka aamu puhdista ihoaan. Välillä hoitaja jättää aineen vaikuttamaan naamalle ja häviää paikalta, jolloin asiakas makaa pumpulilaput silmillä eikä tiedä, paljonko aikaa on kulunut ja montako panhuilukappaletta vielä pitää kestää, ennen kuin hoito jatkuu. Hoidon jälkeen mustapäät ovat poissa ja iho on ihanan siisti. Viikon päästä mustapäät ovat palanneet ja 150 euron hoidon vaikutusta ei enää näy.

Kampaajalla pahinta on tuijottaa itseään peilistä. Loisteputket ja aina oudosti matkan aikana rupsahtanut naama, voi helv.

Miksi kampaamoiden ikkunat ovat yleensä täysin peittämättömät ja kaiken näkee kadulle? En ymmärrä. Samoin peilien sijoittelu siten, että asiakas on varsin epämairittelevassa valossa, mikä tulee niistä ikkunoista....puhumattakaan siitä kelseästä kattovalosta. Miksi kampaamoissa pitää olla koko vartalopeili? Vinkkaa akselilla Espoo-Hki kampaamo, missä kampaamon sisustus/valaistu on harkittu asiakkaalle suotuisaksi. Ja turha sanoa, että kampaajat eivät näe muuten leikata, tai hiusten värisävy ei tule oikeuksiin muunlaisessa valaistuksessa. Ulkomailla asuessani monissa kampaamoissa oli ns. hämyisempää ja lopputulos parempi.

Vierailija
694/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä ainakaan 10 vuoteen ollut sellaisissa perinteisissä isoissa häissä leikkeineen. Pienemmät häät on suosiossa ja leikkejä ei ainakaan ole juuri kenelläkään.

Vierailija
695/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 2 tuntia kestävät vierailut, olivat jonkun kotiin tai mökille.

Saunaillat, paljuilut.

Saunaa kestän 5 minuuttia ja siinäkin on puolet silkkaa kohteliaisuutta.

Paljuun? - Ei koskaan! En halua tietää mitään yksityisistä bakteereistanne käytännön tasolla. Sunnuntain (30.7.) Hesarin juttu antoikin tästä hiukan asiatietoa, jos tarvii perustella.

No just tää, ett pitää mennä saunaan!  En haluaisi ikinä mennä toisten ihmisten saunaan.  En nyt tällä tarkoita sitä, että en uskoisi sen olevan hygineeninen, ei toki, mutta en vaan tykkää.  

Mulla on hiukset, jotka vaatii sitä pesun jälkeen laittoa ja siksi en haluaisi senkään takia kesken jonkun kyläilyn mennä saunomaan.  Ei ole mitään järkeä siinä, että on laittautunut jotain illanistujaisia varten kotona, käynyt jo valmiiksi suihkussa tai saunassa ja pukeutunut nätisti, niin sitten aletaan vaatia sitä saunaan menoa!  Onko ihmiset muka niin likaisia?

Kai se on eri asia jollain siilitukalla, vaikka kävisi pesulla joka tunti, mutta mulla on vaikeasti taltutettavat hiukset, vaatii aina tietyn ajan, laitan rullat päälaelle ja käännän latvat kihartimella, se vie aikansa kumminkin.  On otettava rullat ja kiharrin ja hiustenlaittoaineet mukaan, ihan tylsää.  Meikattava uudestaan, vaikka olisi nätisti laittautunut jo kotona.

Kaikkein oudointa oli kerran kunoltiin yksillä ystävillä juhlimassa uutta vuotta, niin kauhea vaatimus tuli, että on mentävä saunaan!!!  No sitten menin ja pitkä vahva tukka märkänä piti lähteä ulos pakkaseen ampumaan raketteja ja katsomaan naapureitten uudenvuodenjuhlintaa.

Ja toinen asia, mistä en pidä, on viini.  Aina ns. naisten illoissa tempaisee joku sen viinipullon esiin.  Mulla vääntää mahaa jo valmiiksi.  Ne on AINA happamia ja pahanmakuisia.  Viinistä tulee ihan kamalan huono olo, korventaa ja yököttää, silti sitä tuputetaan.

Mieluummin hyvänmakuinen likööri, sitä ei juoda samalla lailla lipittämällä kuin viiniä.   Sitä vain hiljakseen nautitaan pieninä siemauksina eikä siitä ole samoja seurauksia.  Sitten mulle naureskellaan, että likööriä, vanhojen ihmisten juomaa!  

Veit sanat suustani molempien pointtien kohdalla. Etenkin jos illanvietossa on paikalla pääasiassa miehiä, sitä saunassa käymistä vähintään kerran illan aikana pidetään pyhänä toimituksena josta ei sais kieltäytyä. Mä pidän kyllä saunomisesta, mutta jos mä oon laittautunut tunnin kotona ennen lähtöä kokoontumiseen, ja mun hiusten kuivuminen kestää ilman hiustenkuivaajaa valehtelematta viisi tuntia, niin en mä innosta kiljuen mene saunaan kesken illanvieton pesemään just laitettuja meikkejä ja kampausta pois. Sitten mulla menee iso siivu yhteisestä ajanvietosta saunan jälkeen uudestaan laittautumiseen, huonoimmassa tapauksessa jossain hikisessä teltassa pelkän puuteripeilin avulla. Viimeksi illan isäntä vähän suutahtikin mulle, että kun ei kelpaa :(

Tuo viini on kanssa kumma päähänpinttyä etenkin naisporukassa. Mulla tulee punaviinistä vaan pää kipeäksi ja huono olo, siis heti juomisen yhteydessä eikä vasta seuraavana aamuna. Lasiin en mäkään sylje ja saahan sitä punaviiniä hehkuttaa jos siitä tykkää, mutta sen status kaikkien naisten itsestäänselvänä suosikkina saisi hälvetä.

Vierailija
696/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 2 tuntia kestävät vierailut, olivat jonkun kotiin tai mökille.

Saunaillat, paljuilut.

Saunaa kestän 5 minuuttia ja siinäkin on puolet silkkaa kohteliaisuutta.

Paljuun? - Ei koskaan! En halua tietää mitään yksityisistä bakteereistanne käytännön tasolla. Sunnuntain (30.7.) Hesarin juttu antoikin tästä hiukan asiatietoa, jos tarvii perustella.

No just tää, ett pitää mennä saunaan!  En haluaisi ikinä mennä toisten ihmisten saunaan.  En nyt tällä tarkoita sitä, että en uskoisi sen olevan hygineeninen, ei toki, mutta en vaan tykkää.  

Mulla on hiukset, jotka vaatii sitä pesun jälkeen laittoa ja siksi en haluaisi senkään takia kesken jonkun kyläilyn mennä saunomaan.  Ei ole mitään järkeä siinä, että on laittautunut jotain illanistujaisia varten kotona, käynyt jo valmiiksi suihkussa tai saunassa ja pukeutunut nätisti, niin sitten aletaan vaatia sitä saunaan menoa!  Onko ihmiset muka niin likaisia?

Kai se on eri asia jollain siilitukalla, vaikka kävisi pesulla joka tunti, mutta mulla on vaikeasti taltutettavat hiukset, vaatii aina tietyn ajan, laitan rullat päälaelle ja käännän latvat kihartimella, se vie aikansa kumminkin.  On otettava rullat ja kiharrin ja hiustenlaittoaineet mukaan, ihan tylsää.  Meikattava uudestaan, vaikka olisi nätisti laittautunut jo kotona.

Kaikkein oudointa oli kerran kunoltiin yksillä ystävillä juhlimassa uutta vuotta, niin kauhea vaatimus tuli, että on mentävä saunaan!!!  No sitten menin ja pitkä vahva tukka märkänä piti lähteä ulos pakkaseen ampumaan raketteja ja katsomaan naapureitten uudenvuodenjuhlintaa.

Ja toinen asia, mistä en pidä, on viini.  Aina ns. naisten illoissa tempaisee joku sen viinipullon esiin.  Mulla vääntää mahaa jo valmiiksi.  Ne on AINA happamia ja pahanmakuisia.  Viinistä tulee ihan kamalan huono olo, korventaa ja yököttää, silti sitä tuputetaan.

Mieluummin hyvänmakuinen likööri, sitä ei juoda samalla lailla lipittämällä kuin viiniä.   Sitä vain hiljakseen nautitaan pieninä siemauksina eikä siitä ole samoja seurauksia.  Sitten mulle naureskellaan, että likööriä, vanhojen ihmisten juomaa!  

Veit sanat suustani molempien pointtien kohdalla. Etenkin jos illanvietossa on paikalla pääasiassa miehiä, sitä saunassa käymistä vähintään kerran illan aikana pidetään pyhänä toimituksena josta ei sais kieltäytyä. Mä pidän kyllä saunomisesta, mutta jos mä oon laittautunut tunnin kotona ennen lähtöä kokoontumiseen, ja mun hiusten kuivuminen kestää ilman hiustenkuivaajaa valehtelematta viisi tuntia, niin en mä innosta kiljuen mene saunaan kesken illanvieton pesemään just laitettuja meikkejä ja kampausta pois. Sitten mulla menee iso siivu yhteisestä ajanvietosta saunan jälkeen uudestaan laittautumiseen, huonoimmassa tapauksessa jossain hikisessä teltassa pelkän puuteripeilin avulla. Viimeksi illan isäntä vähän suutahtikin mulle, että kun ei kelpaa :(

Tuo viini on kanssa kumma päähänpinttyä etenkin naisporukassa. Mulla tulee punaviinistä vaan pää kipeäksi ja huono olo, siis heti juomisen yhteydessä eikä vasta seuraavana aamuna. Lasiin en mäkään sylje ja saahan sitä punaviiniä hehkuttaa jos siitä tykkää, mutta sen status kaikkien naisten itsestäänselvänä suosikkina saisi hälvetä.

Noista juomista sanon aina suoraan etten pysty jotain tiettyä jos en tykkää tai se alkaa särkeä päätä tai närästää. Eipä siinä luulisi olevan ongelmaa kellään. Saunasta kieltäydyn myös aina koska se alkaa väsyttää ja sama kuin sinulla eli hiukset on sellainen savotta ettei siihen jaksa turhaan lähteä. Pitäisi myös raahata rasvat ja muut tökötit mukaan koska ihoni on niin raivostuttavaa herkkä että pakko rasvata ja vain tietyt rasvat sopii. Vaikutanpas vaativalta nirppanokalta! Nämä vain ovat niitä asioita joista en tykkää. Ulkona on mukavaa istua jos on hyvä sää eikä ötököitä pörrää kokoajan ympärillä

Vierailija
697/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli työpaikalla ei ole soveliasta luoda ystävyyssuhteita ja sitten nauttia näiden ystävien kanssa työpaikan järjestämistä tilaisuuksista? Selvä. Täytyypä irtisanoutua työpaikkaystävyyksistä ja keskittyä ainoastaan muualta löytyneisiin ystäviin. Tai ehkä sinä voisit keskittyä kertomaan, mistä et tykkää - ilman, että haukut muita siinä samalla. Ei tarvitse aina yrittää latistaa muita, kun itsellä on vaikeaa.

Vierailija
698/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Minulla ei ole hirveästi ystäviä, mutta en silti osallistu työpaikan kissanristiäisiin. Töihin mennään tekemään työsopimuksen mukainen suoritus ja se saa riittää. Vapaa-aika on minun omaa aikaa ja jos siitä ei makseta, niin sitten itse kyllä päätän, mitä silloin teen. Eli toiset saa pitää tyky-päivänsä ja pikkujoulunsa.

Ihan oikein eikä päde sinuun jos sinulla on edes ne muutama ystävä

Vierailija
699/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli työpaikalla ei ole soveliasta luoda ystävyyssuhteita ja sitten nauttia näiden ystävien kanssa työpaikan järjestämistä tilaisuuksista? Selvä. Täytyypä irtisanoutua työpaikkaystävyyksistä ja keskittyä ainoastaan muualta löytyneisiin ystäviin. Tai ehkä sinä voisit keskittyä kertomaan, mistä et tykkää - ilman, että haukut muita siinä samalla. Ei tarvitse aina yrittää latistaa muita, kun itsellä on vaikeaa.

Ei minulla ole mitenkään vaikeaa en vain pidä noista tapahtumista. Enkä ole myöskään haukkunut ketään. Mikä noin kiukuttaa? Työpaikka on työpaikka eikä mikään kaverikerho. Voihan työkavereihin pintapuolisesti ystävystyä mutta työpaikan vaihtuessa ne jää sinne.

Vierailija
700/845 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on mukava kotiteatterihuone, joten elokuvissa käynti on suorastaan ihanaa. Myös omistan toimivan tarjottimen ja moottorisängyn, joten aamupalan syöminen sängyssä on ihanaa.

Aamupalan shöminen sängyssä on typerin idea ikinä, kai nyt kaikkien täytyy käydä aamulla vessassa ennen aamiaisia ym. Miks sen jälkeen menis vielä sänkyyn takaisin, koska parempiakin istuinpaikkoja on.

Ei ole edes terveydelle hyväksi pantata aamupissaa kovin kauan.