Arvioikaa teitä iskevien miesten perusteella oma tasonne!
Mun seuraan hakeutuu nuoria trendikkäitä miehiä ja itsevarmoja menestyneitä oman ikäisiä. Olen siis aika hottis.
Kommentit (50)
Monenlaisia miehiä. Komeita ja hyvinansaitsevia. Sitten joitain perusduunareita.
kannattaa olla mahdollisimman iloisen oloinen kun on ulkona niin seuraa löytyy.
Ihan surkea...
20v vanhempi mies jolla ei koskaan pitkäaikaista vakavaa suhdetta
Yksi joka myöhemmin päätyi vankilaan hyväksikäytöstä
Yksi jonka äo oli varmasti alle 100
Yksi joka on mielenterveyspotilas ja lähes erakoitunut
Yksi ravintolakokki
Yksi ihme hiippari joka bongas mut työpaikan ruokalasta
Ei ketään ns. normaalia siis, ei ketään. Silti oon ollu osaan noista ihan rakastunut ja yhden kanssa onnellisesti perheellinen
:D
itseluottamusta lisää numeroille 2 ja 5!
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:43"]
Mun seuraan ei hakeudu kukaan, ei ole ikinä hakeutunut. Jopa se kapakan horjuvin känniörveltäjä jatkaa matkaansa kun saa katseensa tarkennettua hetken huojumisen jälkeen. Minkäs arvion tästä vetäis...
[/quote]
Sama juttu täällä! Tosin näenhän mä ihan peilistäkin, etten ole kovin arvokas (vaikka en itse henkilökohtaisesti tykkää arvottaa ihmisiä ulkonäön perusteella, mutta siis miesten näkökulmasta).
Joskus kun joku onkin viimeisenä vaihtoehtona tullut pokailemaan enkä ole innostunut, on toinen jopa alkanut rähinöidä (ehkä ajatuksena se, että miten tällänen akka voi sanoa ei) :)
Känniset juuri pystyssä pysyvät spurgut tai ulkomaalaiset ahdistelijat. Näiden perusteella olen varmaan tosi vastenmielinen olio.
ei ole laatua. mua ei iske kukaan.
en usko että olette noin toivottomia muuta kuin omassa pääsänne. miettikääpä itse millainen mies kääntää teidän pään: hymyilevä ja avoin vai itseensä käpertynyt ja luovuttanut?
nyt tsemppiä tytöt!
t. ap
Kaikenlaiset ja -ikäiset. Tuntuu, että kautta linjan miehiin vetoaa hymyileväisyys (positiivisuus) ja sopiva avoimuus. Eipä sillä, arvostan itsekin miehissä noita piirteitä.
En kyllä tunne olevani erityisen hottis beibe tai kaunotar.
millaisia olette? nyt mua alkoi kiinnostaa, koska keskustelu sai erikoisen käänteen? ehkä ette huomaa kun teitä yritetään silmäillä?
No viimeksi kun olin iltaelämässä, niin ympärillä pyöri 3 eri miestä joista yksi oli itseäni n.10v vanhempi kunnanjohtaja, yksi ison lehden talousjohtaja varman muutaman vuoden itseäni vanhempi ja ylsi itseäni n.10v nuorempi palomies....että vedä tuosta sitten yhteen jotain analyysiä :)
N41
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:41"]
Mun seuraan hakeutuu nuoria trendikkäitä miehiä ja itsevarmoja menestyneitä oman ikäisiä. Olen siis aika hottis.
[/quote]
lisäisin virlä, että älykkömiehet pysyy musta kyllä huolellisen kaukana, huomio tulee näiltä "pintaliitäjiltä".on siis paljon miehiä, joihin ei naisen ulkonäkö tee vaikutusta vaan ennemminkin luonne.
Hottis joo... Hahhahhaa... Vai olisko tyhjäpäinen pintaliitäjä?
Mua yrittää iskee niin monenlaiset miehet, että erittäin vaikea kyllä oma taso määrittää.
Mutta eniten ehkä nuoret n. 22-25v miehet, komeita tai tavallisen näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:53"]
millaisia olette? nyt mua alkoi kiinnostaa, koska keskustelu sai erikoisen käänteen? ehkä ette huomaa kun teitä yritetään silmäillä?
[/quote]
No, mä olin ainakin vaativan äidin alistama tyttö, jolla oli kroonistunut masennus.
t. 5
Mun luokse hakeutuu...
-vanhat sedät
-umpikännissä olevat
-joskus myös umpikännissä olevat vanhat sedät
-mamut, jotka muutenkin yrittää kaikkia naisia
ja... siinäpä ne olikin. Lisäksi oon elämäni aikana päässyt treffeille ruman ja oudon hissukan, lihavan rassukan ja huumehörhön kanssa. Ruman ja oudon
hissukan kanssa päädyin sänkyynkin asti. Eli täyden kympin nainen.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:53"]
[/quote]No 2 vastaa:
Yritän näyttää niin iloiselta kuin se nyt yksinolevalle on mahdollista. Kukaan ei ole tullut juttelemaan, kun sen parikymmentä kertaa olen kapakassa 20 vuoden aikana käynyt. Jos itse yritän jutella jollekin, en siis edes iskumielessä, vaan kunhan nyt ollakseni sosiaalinen, niin pakenevat yleensä vastaamatta mitään.
No miesten perusteella oma tasoni on surkea. Toisaalta kyllä sinne lukuisten kauheuksien sekaan mahtuu joitain erittäin hyviä, komeita ja menestyneitäkin miehiä.
En osaa arvioida, mutta arvioikaa te, mistä kertoo Se, että minua iskevät aina vanhemmat miehet? Siis +10 vuotta vähintään. Ihan tasokkaita, mutta kiinnitin jo parikymppisenä huomiota kun "ikäloput" tuli baarissa aina mun juttusille???
N30
Mun seuraan ei hakeudu kukaan, ei ole ikinä hakeutunut. Jopa se kapakan horjuvin känniörveltäjä jatkaa matkaansa kun saa katseensa tarkennettua hetken huojumisen jälkeen. Minkäs arvion tästä vetäis...