Päivi Räsänen jyrähti Tuure Boeliuksen jäätävään kuittiin - sivustaseuraajat pähkinöinä
Kommentit (175)
Eihän Räsänen edes vastannut Boeliuksen viestiin, höpisi vain sukupuolista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee munat ja kanat sekaisin Päivillä. Transasiat ovat aivan eri asia kuin homojen oikeudet, vaikka heidät samaan aakkossoppaan on lisätty. En ihmettele, että pikkuhiljaa homoilta ja lesboilta alkaa palaa päreet siihen T-kirjaimeen, joka laittaa vettä homofoobikkojen myllyyn kuten tässä.
Homojen oikeudet = oikeus rakastaa ketä rakastaa ja mennä naimisiin, oikeus olla rauhassa ja vapaasti sellainen kuin on.
Transaktivismi on suunnilleen tämän vastakohta, halutaan muuttua ja muuttaa oma terve keho elinikäiseksi potilaaksi, halu tuputtaa tätä näkemystä lapsille ja nuorille että jos pikkupoika tykkää nukeista niin onkin varmaan transtyttö, halu muuttaa yhteiskuntaa mm. poistamalla naisten oikeus omiin vessoihin.
Ihan eri planeetalta. Olen itse biseksuaali ja tuen LGBtä, mutta se T...
Tämä on tosi hyvä pointti. On hyvä, että toit tämän esille. Harmi, että tämä sukupuolen moninaisuus -ilmiö kalahtaa nyt kaikken seksuaalivähemmistöjen nilkkaan. Asiat alkoivat olla heillä ihan hyvin, mutta sitten tuli tämä palava raivo silmissään meuhkaava T-porukka. Eikä mikään enää ollut ennallaan...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Taipuihan suomalainen kuukuppifirmakin jo tuohon transagendaan. Poisti sivuiltaan sanat tyttö ja nainen.
Olen trans nainen ja en ole samaa mieltä Päivin kanssa , mutta hänellä on oikeus sanoa mielipiteensä.
Ei se minun elämääni vaikuta mitenkään!
Katsoin minkäänlaista palautetta Päivi saanut ja aika törkeitä kommentteja.
Siis me trans ihmiset julistetaan, että ketään ei saa kiusata . no mitä sitten kun Päivi on eri mieltä , niin kiusataan , pitäisi käyttäytyä niin kuin itse opettaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän homoseksuaalisuudessa ole tietenkään mitään vikaa, mutta miksi sitä pitää erityisesti hehkuttaa. Miksi mitään seksuaalisuutta pitää hehkuttaa? Pitäisikö järjestää jalkafetissien viikko ja -marssi? Että on ihan normaalia tykätä nuolla varpaita ja haistella lenkkareita....
Juuri näin. Kohta kait pedaritkin alkaa vaatimaan ikiomaa puuhaviikkoa.
Jenni Pitko voi ryhtyä viralliseksi suojelijaksi, ja teetättää uuden printtipaidan.
Kuva olis kiva yllätys?
Tavallinen nainen kirjoitti:
Ennen kun halusi olla erilainen, oltiin punkkareita, sitten alkoi tatskavillitys. Nyt on muotia olla pride-skenessä, ihan mikä vaan kirjain.
Ole lesbo jos huvittaa, ei mun tarvitse kulkea tuolla marssimassa naama värjättynä kiljumassa samisten kanssa olevani hetero. Ainoa joka itsestään numeron tekee on nämä "poikkeavat" itse. Jos pukeutuu kun Romutransu tai sipsuttaa kuin Boelius, ei kai se ihme ole jos ihmiset katsoo.
Mulla ei ole lapsia mutta kun pride-kulkueessa on nahkaruoskatyyppejä(kin), niin en ehkä veisi omaa jälkikasvuani sinne ihailemaan ihmiskunnan monimuotoisuutta ja katsomaan kun saaraaallot ja viikmanit läimivät toisiaan persiille bi-hengessä posket hehkuen.
Mulla on ihan sama mikä normista poikkeavuus ihmisellä on mutta en käsitä sitä ihme karnevaalia koko hommasta. Eläis ilman kauheaa alleviivausta elämäntavastaan niin kukaan ei kiinnittäisi huomiota mutta ilmeisesti se huomion saaminen on monelle se pääasia.
Oletko ikinä edes nähnyt pride-kulkueita Suomessa? Googlaa vaikka Helsinki pride, tosi vähän mitään muuta kuin perustyyppejä perusvaatteissa. Muutama yläosaton mies ehkä, ja drag queen, ei muuta. Sulla on tosi perverssi käsitys pride-kulkueista, ainakin Suomen mantereella.
Pride on tärkeä juhla jo sen takia, että sielä seksuaalivähemmistöt voivat kulkea samaa sukupuolta olevan kumppaninsa kanssa käsikädessä ilman väheksyviä katseita ja huutelua. Täysin vääristynyt käsitys on se, että homofobia on kokonaan kadonnut homoliittojen sallimisen jälkeen. Niin kauan, kun homofobiaa löytyy maankamaralta, löytyy myös pride-marsseja. Piste.
Heteroiden on tietenkin vaikea käsittää kaikkea sitä taakkaa, mitä seksuaalivähemmistöt vieläkin nykypäivänä joutuvat sietämään lähimmäisiltä ja ulkopuolisilta, mutta voisitte ainakin VÄHÄN edistää omaa empatia kykyänne.
Vierailija kirjoitti:
Milloin biologisista tosiasioista tuli vihapuhetta?
Kun niitä alettiin vääristellä. Samaan aikaan kun moninaisuus tuli julkisemmaksi. Jotkut tuntuu pelkäävän siepatuksi tulemista ja sukupuolensa väkisin sekoittamista.
Kumma juttu, että samaan aikaan ladyboyt on suoranainen muoti.
Vierailija kirjoitti:
Olen trans nainen ja en ole samaa mieltä Päivin kanssa , mutta hänellä on oikeus sanoa mielipiteensä.
Siis me trans ihmiset julistetaan, että ketään ei saa kiusata . no mitä sitten kun Päivi on eri mieltä , niin kiusataan , pitäisi käyttäytyä niin kuin itse opettaa!
Niin, sinua en tunne mutta transväen joukossa on hyvin aggressiivisia ja väkivaltaisiakin kiusaajia. Jostain syystä hyökätään etenkin naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Taipuihan suomalainen kuukuppifirmakin jo tuohon transagendaan. Poisti sivuiltaan sanat tyttö ja nainen.
Eri asia, mikä trolli masinoi näitä herne nenään -kampanjoita.
Miten raamatun noin kirjaimellisesti ottava saa olla lääkäri? Vaarantaa ihmishenkiä toiminnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinua en tunne mutta transväen joukossa on hyvin aggressiivisia ja väkivaltaisiakin kiusaajia. Jostain syystä hyökätään etenkin naisia kohtaan.
Missäpä ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen kirjoitti:
Ennen kun halusi olla erilainen, oltiin punkkareita, sitten alkoi tatskavillitys. Nyt on muotia olla pride-skenessä, ihan mikä vaan kirjain.
Ole lesbo jos huvittaa, ei mun tarvitse kulkea tuolla marssimassa naama värjättynä kiljumassa samisten kanssa olevani hetero. Ainoa joka itsestään numeron tekee on nämä "poikkeavat" itse. Jos pukeutuu kun Romutransu tai sipsuttaa kuin Boelius, ei kai se ihme ole jos ihmiset katsoo.
Mulla ei ole lapsia mutta kun pride-kulkueessa on nahkaruoskatyyppejä(kin), niin en ehkä veisi omaa jälkikasvuani sinne ihailemaan ihmiskunnan monimuotoisuutta ja katsomaan kun saaraaallot ja viikmanit läimivät toisiaan persiille bi-hengessä posket hehkuen.
Mulla on ihan sama mikä normista poikkeavuus ihmisellä on mutta en käsitä sitä ihme karnevaalia koko hommasta. Eläis ilman kauheaa alleviivausta elämäntavastaan niin kukaan ei kiinnittäisi huomiota mutta ilmeisesti se huomion saaminen on monelle se pääasia.
Oletko ikinä edes nähnyt pride-kulkueita Suomessa? Googlaa vaikka Helsinki pride, tosi vähän mitään muuta kuin perustyyppejä perusvaatteissa. Muutama yläosaton mies ehkä, ja drag queen, ei muuta. Sulla on tosi perverssi käsitys pride-kulkueista, ainakin Suomen mantereella.
Pride on tärkeä juhla jo sen takia, että sielä seksuaalivähemmistöt voivat kulkea samaa sukupuolta olevan kumppaninsa kanssa käsikädessä ilman väheksyviä katseita ja huutelua. Täysin vääristynyt käsitys on se, että homofobia on kokonaan kadonnut homoliittojen sallimisen jälkeen. Niin kauan, kun homofobiaa löytyy maankamaralta, löytyy myös pride-marsseja. Piste.
Heteroiden on tietenkin vaikea käsittää kaikkea sitä taakkaa, mitä seksuaalivähemmistöt vieläkin nykypäivänä joutuvat sietämään lähimmäisiltä ja ulkopuolisilta, mutta voisitte ainakin VÄHÄN edistää omaa empatia kykyänne.
Heteropolyt, heterokinkyt, heteroaseksuaalit ja turrit siellä pyörivät transien ja tissiflashmobin nisienhetkuttelijoiden seurassa. Seksuaalivähemmistöt eivät ole olleet vuosiin tervetulleita Trans-prideen.
Vierailija kirjoitti:
Miten raamatun noin kirjaimellisesti ottava saa olla lääkäri? Vaarantaa ihmishenkiä toiminnallaan.
Laura Huhtasaari on opettaja, mieti sitä.
Järkyttävä artikkeli Lupronin vaikutuksista. Lupron on alunperin kehitetty syöpälääkkeeksi eturauhassyövän hoitoon. Nykyään monia muita käyttöaiheita, kuten kokeellisena lasten blokkerimyrkkynä:
https://www.statnews.com/2017/02/02/lupron-puberty-children-health-probl...
Miettikää, syöpälääkettä terveille lapsille :/. Täysin esteettisistä syistä. Blokkerimyrkyn tuuppamisesta lapsille ei ole pitkäaikaistutkimuksia, täysin Frankenstein-tason toimintaa. Ei Lupronia lapsille, ei Lupronia kenellekään!
Äiti transiuttamassa feminiinistä pikkupoikaa:
https://www.kaksplus.fi/perhe/minun-tarinani/transsukupuolisen-lapsen-ai...
Äidilla jonkinlaista maagista ajattelua esineiden ja vaatteden suhteen. Barbit ja hameet eivät tee sukupuolta. Kuulostaa klassiselta Münchausen by proxy -tapaukselta, jossa translapsi on äidin speciaaliprojekti, tyyliin Jazz Jennings.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Päivillä on Suomen suurimmat pallit.
Psykiatri Jari Sinkkonen yritti aiemmin jo puhua aiheesta, mutta hänet haukuttiin maan rakoon.
He ovat kuitenkin lääkäreitä ja koulutuksensa pohjalta ymmärtävät, että sukupuolia on kaksi. Ei se muutu mihinkään, vaikka kuinka kokisit itsesi vaikka Mikki Hiireksi. Kokemus ei muuta tosiasioita muuksi, mitä ne ovat.
Ei kenenkään sukupuoli ole väärä, se on jokaisella se mikä se on. Mies tai nainen.
Et tiedä taaskaan mistään mitään.
Lasten transpolku pohjautuu puutteelliseen hollantilaiseen tutkimukseen:
Sitä sovelletaan myös teineihin, vaikka teini-iässä puhkeava transius on täysin eri ilmiö.
Aito transius on todella harvinainen ilmiö, joka puhkeaa lapsuudessa enimmäkseen pojilla. Jos samassa kaveriporukassa tai koulussa on useampi trans/muusutapaus, on kyse jostain aivan muusta.
Hyvä artikkeli detransitioituneesta 14-vuotiaasta:
https://lapsenmaailma.fi/teemat/kasvu/sandra-14-eli-kaksi-vuotta-sakken…
Ei kannata hötkyillä hormonien ja Lupronien kanssa, saati rintojen poistoja 14-vuotiailta Ruotsin malliin. Jenkeissä on silpaistu rintoja jopa 12-vuotiailta.
Nyt tämä älykkö storeissaan kertoo, miten aikoo oikoa Päivin vastauksessa olevat asiavirheet. Siittiötä ja munasolua ei myöskään pidä sekoittaa millään tavalla naiseuteen ja miehuuteen.
Päivillä on Suomen suurimmat pallit.
Psykiatri Jari Sinkkonen yritti aiemmin jo puhua aiheesta, mutta hänet haukuttiin maan rakoon.
He ovat kuitenkin lääkäreitä ja koulutuksensa pohjalta ymmärtävät, että sukupuolia on kaksi. Ei se muutu mihinkään, vaikka kuinka kokisit itsesi vaikka Mikki Hiireksi. Kokemus ei muuta tosiasioita muuksi, mitä ne ovat.
Ei kenenkään sukupuoli ole väärä, se on jokaisella se mikä se on. Mies tai nainen.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua