Oudot asiakaspalvelijat
Onko kohdallesi sattunut jotenkin outo myyjä,tarjoilija,bussikuski jne?
Kerro tilanne
Kommentit (87)
Myyjä ruokakaupan kassalla kysyi henkkareitani ja tutki passia tosi pitkään. Viimein antoi ne takaisin ja sanoi, että hänellä on sama toinen nimi ja jotain et kaunis nimi.. Jälkeenpäin pari kertaa jotenkin oudosti käyttäytyny ihan kuin hidastelis tahallaan ja tuijottaa. En mee enää sille kassalle :D
Kauppakeskus Myllyn yksi jäätelömyyjistä tuijottaa asiakkaita jäätävästi kuin murh... jopa lapsia... eikä edes tervehdi!
Tilasin tavallista glögiä
Miestarjoilija tympääntyneenä:
Mitä on tavallinen glögi??
Ööö no sitä pelkkää missä ei oo mitään alkoholia.
Sain haalean laimean vajaan lasin ilman lusikkaa,rusinoita ja manteleita.
Olin vakioasiakas lähikaupassa. Olin nostamassa 50 centin kolikkoa, ja myyjä vaati HENKKAREITA - ehkä vain utelias... 😂
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Menin 25-vuotiaana K24 yökerhoon ja ovella poke kysyi henkkarit. Henkkareita ojentaessa sanoin, että just ja just ikä riittää niin poke ärähti "älä yhtään alota". Olin ekaa ja vikaa kertaa siinä paikassa.
Tuo on ihan ymmärrettävää, ettei jaksa kuunnella kaikkien lässytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olin vakioasiakas lähikaupassa. Olin nostamassa 50 centin kolikkoa, ja myyjä vaati HENKKAREITA - ehkä vain utelias... 😂
Ne henkkarit on pakko kysyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin 25-vuotiaana K24 yökerhoon ja ovella poke kysyi henkkarit. Henkkareita ojentaessa sanoin, että just ja just ikä riittää niin poke ärähti "älä yhtään alota". Olin ekaa ja vikaa kertaa siinä paikassa.
Tuo on ihan ymmärrettävää, ettei jaksa kuunnella kaikkien lässytyksiä.
Ei tarvitse silti olla tyly!
Hiukan asiakaspalveluhenkisyyttä kiitos :)
Olis voinut heppu vaikka vain hymyillä tai olla hiljaa jos oikein pinnaa kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen glögikokemus itsellä, tilasin viiniglögiä, niin helsinkiläisen, ihan maineikkaan ravintolan hovimestari kysyy venytellen, että "mitähän on viiniglögi?", johon sitten selitin, että maustettua punaviiniä ei siis kuumennettua sekamehua ja 4cl kossua. "Joo, meillä ei sellaista myydä ollenkaan" ja kun lasi tuli pöytään, arvatkaa mitä se oli? No sitä mehua ja kossua...
Yks kassa ei ikinä moikkaa mua, mutta aina moikkaa muita. Tämä on vähän ihmetyttänyt.
Cittarin kassa kommentoi koko ajan asiakkaan ostoksia. "ai teillä syödään kun vaan herkkuja kun ostatte vaan pitsaa ja karkkia" yms. Aivan sama mitä osti niin kommenttia sateli. Eipä onneksi ole enää siellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Portsareista ovat minunkin kummallisimmat asiakaspalvelukokemukseni. Jotkut ovat olleet korostetun yrmeitä, vähän niin kuin se Jäyhä jököttäjä -rotuinen koira Aku Ankassa. Toiset muka-edgyjä vittuilijoita, sellaisia, jotka käyvät aina niiden nuoren ja kiltin näköisten kimppuun. Oma lukunsa ovat steroidi-/piripäät, joiden kanssa asiointi on parasta pitää mahdollisimman lyhyenä ja vähäsanaisena, jotta eivät vahingossakaan provosoituisi.
Vierailija kirjoitti:
Cittarin kassa kommentoi koko ajan asiakkaan ostoksia. "ai teillä syödään kun vaan herkkuja kun ostatte vaan pitsaa ja karkkia" yms. Aivan sama mitä osti niin kommenttia sateli. Eipä onneksi ole enää siellä töissä.
Perehdytys jäänyt puoliväliin, jos oli opetettu vain kassakoneen käyttö.
Ei taatusti ole pitkäaikainen pesti, jos arvioi sanallakaan asiakkaan ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perehdytys jäänyt puoliväliin, jos oli opetettu vain kassakoneen käyttö.
Ei taatusti ole pitkäaikainen pesti, jos arvioi sanallakaan asiakkaan ostoksia.
Oli useamman vuoden siellä töissä. En tiedä miksi siihen ei puututtu.
Aina kun olen asioinut R-kioskilla (kerran pari kuukaudessa) niin myyjät ovat olleet jotenkin tosi tylyjä. En ole käynyt siis vain yhdessä paikassa lähes kaikilla R-kioskilla joilla olen asioinut nii on ollut tylyjä myyjiä. Pitäisi laittaa palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin entisessä lähi-S-marketissa oli tuollainen jatkuvasti ostoksia kommentoiva myyjä. Hänen kassajononsa liikkuivat aina tosi hitaastikin, kun hän käänteli ja tutki tuotteita ja kommentoi niitä asiakkaalle. Kerran ostin ison määrän kivennäisvettä ja tämä myyjä ryhtyi jankkaamaan kanssani, että minun pitäisi ostaa Sodastream. Jono takanani kasvoi ja minun teki jo mieli tiuskaista, että jätänkö nämä pullot tähän ja lähden sitä Sodastreamia ostamaan, vai aiotko myydä ne minulle??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin entisessä lähi-S-marketissa oli tuollainen jatkuvasti ostoksia kommentoiva myyjä. Hänen kassajononsa liikkuivat aina tosi hitaastikin, kun hän käänteli ja tutki tuotteita ja kommentoi niitä asiakkaalle. Kerran ostin ison määrän kivennäisvettä ja tämä myyjä ryhtyi jankkaamaan kanssani, että minun pitäisi ostaa Sodastream. Jono takanani kasvoi ja minun teki jo mieli tiuskaista, että jätänkö nämä pullot tähän ja lähden sitä Sodastreamia ostamaan, vai aiotko myydä ne minulle??
Nuo ostoksia kommentoivat ja niistä jankkaamaan ryhtyvät myyjät ovat sellaisia, joista pitäisi heti laittaa palautetta eteenpäin. Myyjälle ei makseta siitä, että hän alkaa vääntämään asiakkaan kanssa kivennäisveden määrästä tai moralisoimaan tämän karkkiostoksia. Tällaisista myyjistä on usein vielä vaikea hahmottaa, johtuuko käytös silkasta ylimielisyydestä vai eikö heillä vain ole sosiaalisten tilanteiden tajua. Jälkimmäinen olisi perehdytyksellä korjattavissa.
Asia erikseen on joku satunnainen positiivissävytteinen kommentti. Esim. itse ostin pari vuotta sitten kirkkaanvioletin kevyttoppatakin, josta myyjä kassalla huokaisi, että "voi miten ihanan värinen!". Mutta se jäi tuohon yhteen toteamukseen, ei hän sitä alkanut pyöritellä käsissään ja kommentoimaan saumojen tikkausta tai vetoketjun vedettävyyttä :D
Vierailija kirjoitti:
Olikse tippunut lattialle? Häh, en tajuu.