Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot asiakaspalvelijat

Entäjos
11.09.2020 |

Onko kohdallesi sattunut jotenkin outo myyjä,tarjoilija,bussikuski jne?
Kerro tilanne

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks bussikuskien ei tarvitse käyttäytyä? :D

Vierailija
82/87 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatkalla satuimme erääseen turistikrääsämyymälään. Myyjä kertoi olevansa Suomesta ja sattumalta kotikaupungissamme. Kun mainitsin, että olemme myös sieltä, muuttui hän jotenkin varautuneeksi eikä halunnut enää puhua asiasta, ei kertonut, mistä päin kaupunkia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks kassa ei ikinä moikkaa mua, mutta aina moikkaa muita. Tämä on vähän ihmetyttänyt.

Sama. Olen alkanut vältellä koko kauppaa tämän takia. Edellinen asiakas sai heipat ja kiitokset, minun kuittini viskoi vaan sanaakaan sanomatta ostosten perään ja seuraavalle oli taas ystävällinen.

Kyllä näille joku syy aina on. Joko olette nistejä tai muuten käyttäydytte itse huonosti. Ei aspa moikkaa ketään joka tuijottaa lasittunein silmin puhelintaan tai ei viitsi keskeyttää sen hetkistä puheluaan/nenän kaivamistaan hoitaakseen ostotilanteensa.

Omalla kohdallani syy taitaa olla siinä, että ollaan pienellä paikkakunnalla ja pukeudun aina suurinpiirtein samoihin vaatteisiin ja ostan samoja juttuja kaupasta. Ovat oppineet minun tyylini ja tapani ja ilmeisesti sen vuoksi pitävät jotenkin outona. Muutoin tervehdin aina kohteliaasti, en keksi mikä muu voisi olla syynä.

No eihän tuo ole mikään syy olla tervehtimättä.

Keksitkö jotain parempaa? Vai saako kassat pelkän jonkun epämiellyttävän ulkoisen seikan takia käyttäytyä epäammattimaisesti? Oletteko muuten miehiä joita ei naiskassa moikkaa? Minä olen. Ehkä muistutan jotain vttupää-exää?

Hah haa... mietipä sitä! Yksi sinänsä paskan ammattikirjon eli asiakaspalvelun iloja on se, että saa valikoida kenelle on ystävällinen ja kenelle taas viileän vittumainen. Jotain luontaisetuja pitää sentään tässäkin sonnassa olla naurettavan surkean palkan kompensaationa.

S-ryhmällä on kyllä kätevä tuo mobiilisovellus joka kyselee aina palautetta kassatapahtumasta. Voin sinne aina laittaa jos joku häiritsi, vaikka nyt vittumainen kassaneiti.

Ja jos sulla on taas kerran Tena päästänyt soosit läpi tai vaihtoehtoisesti vaimo ei ole antanut märkää pariin viikkoon, niin siitä on ihan turha syyttää marketin kassatyöntekijää. He tekevät vain mekaanisen työn eikä heille makseta siitä, että oltaisiin jokaisen pipopään ja lökäpöksyn ystäviä ja ymmärtäjiä.

Voisi sanoa samat sinulle, kannattaisi ehkä harkita alanvaihtoa, jos on aina niin huono päivä ettei löydy asiakaspalveluun vaadittavia valmiuksia. Mikä merkitsee sitä, että asiakasta tervehditään iloisesti.

Toivottavasti onnistut vielä saamaan jostain menolipun 1950-luvulle. Silloin ehkä vielä olivat päteviä määrittelemäsi "valmiudet". Nyt eletään jo toisenlaisia aikoja ja menneiden aikojen pokkurointi on enää historian ummehtunut turahdus, jos sitäkään.

Vierailija
84/87 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolalaivassa baarimikko ei meinannut myydä

minulle ollutta vaan tyrkytti siideriä. Olo oli kuin piilokamerassa

"Hei,hanaolut kiitos"

"Otappa siideri!" (Leveä hymy päälle)

"Ottaisin sen oluen kiitos "

"Otappa kuule siideri "( yhä sama leveä hymy)

Totesin lopulta että antaa olla ja poistuin. Olin ainoa asiakas, kun kolea päivä joten kannattiko pelleily?

Vierailija
85/87 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

86/87 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos bussikuski osaa nykyään suomea.

Vierailija
87/87 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolalaivassa baarimikko ei meinannut myydä

minulle ollutta vaan tyrkytti siideriä. Olo oli kuin piilokamerassa

"Hei,hanaolut kiitos"

"Otappa siideri!" (Leveä hymy päälle)

"Ottaisin sen oluen kiitos "

"Otappa kuule siideri "( yhä sama leveä hymy)

Totesin lopulta että antaa olla ja poistuin. Olin ainoa asiakas, kun kolea päivä joten kannattiko pelleily?

Veikkaan että olut oli loppu ja koetti ilmaista asian hiukan erikoisella tavalla