Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ooOoo LOKAKUISET elokuussa ooOoo

01.08.2008 |

.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallukan uutisia täällä odottelen kovasti! :)

Kakilu: Enpäs unohtanutkaan! ;) Meillä on vaan niin pirullinen tilanne, että meidän pakastin on niin epäkäytännöllisen pieni, että sinne ei mahdu enää yhtään mitään marjojen ja pakastevihannesten lisäksi! :( Eli täällä onkin tuon ruoanlaittostressin lisäksi stressiä siitä, minnekä me saataisiin mahtumaan suurempi pakastin! ;) Siinä sitä vasta pähkäiltävää, kun en sellaista rötjäkettä halua esim. olkkarin nurkkaan...

Onpas lohduttavaa kuulla että joku muukin on ihan pihalla vauvan asennoista! Musta kun tuntuu, että kaikki muut on aina niin tietoisia siitä, milloin kyljestä tunkee ulos kantapää ja milloin nyrkki ja minä täällä vaan hoo-moilasena mietin, että mikäköhän tuo nyt sitten on! ;) Taitavat ne muutkin vaan sanoa, yhtä pihalla ovat kuitenkin kuin mekin! ;)

Voi kurjuus noita sun peräpukamia - oon kuullut että ne on oikeen vihuliainen vaiva, ja voin vaan kuvitella kuinka inhoja ovat! :(

Täällä tämä jumittaa nyt eikä tiedä mistä aloittaisi... Hommaa ja järjestämistä on niin paljon, että ei saa ensimmäistäkään hommaa aloitettua. Noissa kaappien siivoamisissa tarviin miehen apua, kun jos alan niitä purkamaan, saan koko kaapin sisällön niskaani - siitä voi sitten päätellä, paljonko meillä on turhaa roinaa kertynyt kaappeihin! ;) Niitä siis laitetaan kimpassa viikonloppuna... Mutta jospa tästä menisi vaikka ompelemaan sänkyyn pehmustetta...

Mukavaa viikonloppun alkua kaikille!!!

Naksu ja Pulla 32+2

Vierailija
42/46 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se Nallukka tule nyt kertomaan meille mitään...plääh...ei malta odottaa enää kohta!!

Vai turhien tavaroiden pois heittely- päivät on siellä edessä. Me tehtiin ihan sama tossa alkukesästä...tai ei ne kaikkil ollut turhia mutta tilaa ei vaan ole. Oli pakko heittää esim. liinavaatteita ja pyyhkeitä pois huonommasta päästä, kun ei ollut tilaa mihin laittaa. Vaatehuone ja kaapit pursusi jo tälläkin porukalla ja nyt pitäisi saada vielä kahden tavarat lisäksi, joten ei muuta kun järjestelemään kovalla kädellä.

Onneksi on taas viikonloppu ja yksi viikko takana...pitää vain uskoa, että kyllä nämä päivät tästä kuluu vaikka olo onkin välillä tosi surkea ja mälsä... melkein olen kateeellinen Ennikselle ja Nallukalle, kun ne sai ja saa jo vauvansa päivänvaloon vaikk tiedänkin, että masussa on vielä parempi olla. Mutta silti...tää oma olo on vaan välillä niin kipeä ja kammottava...kohta ei enää löydä kropasta sellaista paikkaa, mitä ei särkisi tai se olisi muuten turvonnut, puutunut ihan mitä vaan.

No, mitäpä sitä ei loppujen lopuksi lastensa vuoksi kärsisi...ihan mitä vaan!!

Mukavaa puuhastelu viikonloppua sinne päin!!

Kakilu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina aamupv:llä ultrassa siis kaikki hyvin. Ja leikkaupäiväksi päätettiin maanantai. Se oli osittain myös lastenlääkärien toive, kun OYS:ssa lasten teho on ihan täynnä ja ylipaikoillakin... No kun kaikki meillä oli ok, niin maanantaita kohti mennään.

Eilen iltapäivällä sit mulle iski yhtä äkkiä kova kipukohtaus vasemmalle kylkeen ja selkään ja ultrassa huomattiin, että mun munuaisessa on laajentuma. iso kohtu painaa nyt virtsateitä ja estää normaalin virtauksen munuaisessa. Laajentuma oli n., 2-3cm ultran mukaan. No mulle pistettiin pakaraan Litalginia, joka vei kivun pois. Nyt olen ihan hyvin pärjäillyt. Vain oikealla kyljellä saan nyt makoilla, ettei se ärtyis uudestaan. Liikkua saan osastolla muuten ihan normaalisti.

Toi kuulemma helpottaa sit ku maha ja kohtu pienenee. Kroppa on ilmeisen kovilla tällä hetkellä, mutta onneksi hyvän asian puolesta tulee "kärsittyä" näiden oireiden kanssa....No enää muutama päivä ja tää homma on ohi... Iiiiks jänskää!

Tsemppiä kaikille muillekkin loppurutistukseen!!!

Ennikselle isot halit poikien johdosta ja voimia teille kaikille synnytyksestä palautumiseen!!!! Hyvän kokoisia oli teidän pojut!

Terkuin nallu ja masu rv 33+5

Vierailija
44/46 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin nallukan uutisia... kurja juttu toi munuaishomma mutta onneksi on tosiaan ohi menevä vaiva. Kroppa on varmasti kyllä tosi kovilla, täälläkin tuntuu että paikat alkaa hajoon pikkuhiljaa sekä päässä että kropassa.

Hirveästi tsemppiä tulevaan projektiin sekä sektioon että vauvojen hoitoon...rennosti ja rohkeasti kohti uusia kokemuksia, kaikki menee hyvin!!

Tulethan kertomaan kuulumisia sitten kun taas jaksat ja ehdit.

Paljon lämpimiä ajatuksia mukaasi myös loppumetreille...on ollut hieno jakaa kokemuksia kanssasi ja seurata kolmosodotustasi!

Kakilu ja kovasti mönkivät tyttö ja poika 32+3

Vierailija
45/46 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kakilu kannustavasta viestistä ja lämpimistä ajatuksista! Kyllä täällä kaikki tuki on tarpeen ja on niin ihanaa kun tietää että ihmiset elävät mukana näitä niin ihmeellisen ihania, kuin hirmuisen jännittäviäkin hetkiä!

Ilman muuta palailen kertomaan meidän kuulumisia, kun toivun maanantain koettelemuksesta, ja innolla odotan myös teidän kaikkien kuulumisia!

Jännittynein, mutta ihan iloisin ja avoimin mielin, Nallukka

Vierailija
46/46 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana Nallulle paljon onnea ja tsemppiä huomiseen! Tosi jännittävää, vihdoinkin pääset tapaamaan uudet perheenjäsenet :) Kurja juttu toi munuaisvaiva. Onneksi se on ohimenevää.

Naksu siellä tuskailee kodin järjestämisen kanssa :) Itselläni siivoamiset, pakkaseen leipomiset ja kaappien järjestämiset (siis mihin mä ängen kaikki vauvan vaatteet?!?) käy päivittäin mielessä, mutta olen iltaisin niin poikki etten ole saanut mitään tehtyä. Mies on sentään saanut jotain aikaiseksi: hän nikkaroi meille hoitotason, jota ollaan jo kokeiltu makkarin lipaston päälle. Se on siihen loistava!

Kakilullakin olo on raskas. Ei mikään ihme kun kannettavaa on tuplamäärä!

Huomenna on neuvolakäynti. Toivon mukaan tapaan pitkästä aikaa oman neuvolatätini. Koko kesän olen tavannut vain kokoajan vaihtuvia sijaisia. Hauska kuulla taas vauvan sydänäänet :)

Suoriuduin eilisestä keikasta kunnialla, mutta sen jälkeen olo oli kuin olisi rekan alle jäänyt. Nukkumaan pääsin vasta kolmelta ja nukuinkin kuin lapsi yhteentoista asti :) Tämä päivä taitaa mennä sohvalla makoillessa, mutta menköön. Hiukan on haikea olo kun tietää vetävänsä seuraavan keikan vasta joskus ensi vuoden puolella... Eiköhän se haikeus siitä haihdu kun saa oman vauvelin syliin!

t. Liljis, 33+0