Onko sulla VÄRJÄTTY vai VÄRJÄÄMÄTÖN tukka?
Ja ylipäätään millainen tukkatyyli sulla on, ja miksi? itselläni on vaaleita raitoja, mutta pohjaväri (keskiruskea) oma. Aikaisemmin värjäsin pitkään tummemmaksi ja joskus punaiseksi, mutta sitten tuli täyskyllästyminen. Aloinkin kasvattaa omaa väriäni takaisin ja nyt olen päättänyt, että jatkossakaan en ota muuta kuin vaaleita raitoja. ... olen saanut paljon kehuja hiuksistani, ja itsekin ihmettelen miksi aikaisemmin turvauduin luonnottomimpiin ratkaisuihin.
Kommentit (26)
Olen jo vuosia ollut värjäämättä. Ja voi mikä yllätys: hiukseni ovat luonnostaan kauniin väriset! Vuosia värjäsin ja tottakai se tyvikasvu näytti maantien harmaalta hiusvärin rinnalla. Mutta kun tukka kasvoi, oma väri pääsi oikeuksiinsa.
Kasvattelen pitkää tukkaa. Romanttisia lettikampauksia havittelen.. Korkeintaan raitoja voisin laittaa.
Mulla kanssa oma värjäämätön ja kyllä sitä on luultu, että siinä on joku kevytsävy tms. Hiukset ruskeat, jotka taittavat punertavaan. Puolipitkät, lievään a-malliin leikattu.
Aivan karmeet, väri kulahtanut pois. Tyvestä ihan hailakan harmaan ruskea.
Pitäs jotain piristystä saada.
Periaatteessa hiukseni ovat värjäämättömät, kesäkuussa on viimeksi laitettu värihuuhtelu/suoraväri. Latvoissa on ehkä vielä jäljellä vuosien takaista vaalennusta. Hiukset kuitenkin näyttävät sellaisilta keskiruskeilta ja jossain valossa punertavilta. Ovat todella kiharat ja pisimmillään yläselkään. Useimmiten pidän ponnarilla, aika ylhäällä.
Oma väri, elovenablondi. Tosin ilman niitä lettejä, enemmänkin tämmöinen naisellinen "irokeesi".
Oma väri ja todella tyytyväinen :) Värjäsin tummemmaksi 24-vuotiaaksi asti, sitten lopetin värjäämisen. En tykännyt siitä tasavärisyydestä ja kaikkien tummien värien punavivahteesta, väri ohensi ja liukasti hiuksiani, ihonväri näytti jotenkin kalvakkaalta ja kirjavalta.
Nyt siis olen ollut 15 vuotta omassa värissäni (keskiruskea ja auringon haalistamat raidat). Hiuslaatukin pysyy normaalina, paksuna ja ilmavana. Väri sopii täydellisesti ihoon, silmiin, muihin piirteisiin. Yleensä kaikki luulevat hiuksiani värjätyiksi, väri on omasta mielestänikin ihana, vaikka aikoinaan juurikasvu näytti harmaalta.
Kadun vain sitä, että teini-iässä aloin värjätä hiuksia ja tuhlasin nuoruuden kauneimmat vuodet väärän värisissä hiuksissa.
Värjäämättömät täälläkin. Pitkä kuontalo ja luonnostaan blondi.
Värjäämätön, vaikka kaikki luuleekin, että värjätty :D Sen verran erikoinen väri.
Mä olen allerginen tummalle väriaineelle. Nykyinen hiustenvärini on oikeastaan tosi kaunis, mutta sinne on ilmestynyt muutama harmaa. Blondiksi en voi värjätä, koska sillon naamani näyttää koko ajan punaiselta.
Mulla on luonnonkiharat, mutta jotain tapahtui nyt syksyllä. Mulla tippuu hiuksia aivan tolkuttomasti päästä, ne rasvoittuvat puolessa päivässä ja kiharat ovat muuttuneet suoraksi pehkoksi. Olen aivan kauhuissani, kun en ole mikään kaunotar ja hiukset on ollut se mun juttu ja nyt nekin ovat kamalat!
Juurikasvu näkyy :D
Tykkään välillä värjätä tai värjäyttää kampaajalla tukkaa mutta sitten menee pitkä tovi ja hiukset kasvaa.. Viimesin värjäys 2 kk sitten ja sen näkee.
Värjätyt, kirkkaan punaiset. Malli on ns. asian mullet.
Värjäämätön keskiruskea, jossa punaista pigmenttiä. Minäkin värjäsin vuosia kunnes kyllästyin rahanmenoon ja värjäyskierteeseen. Nyt hiukset ovat entistä paksummat, kiiltävämmät ja helppohoitoisemmat. Enää en tuhlaa rahaa kalliisiin erikoisshampoisiin. Oikeasti aika harvalla on niin nätti värjätty tukka, että sitä kannattaisi vaalia. Tosin juurikasvu taitaa olla nykyään niin normaalia ettei sitä edes huomata.
sillain fifty-sixty tällä hetkellä. omaa väriä kasvatan. tosin kasvatan samalla myös hiuksia pitkästä aikaa, joten enpä tule ihan heti tosta värjätystä latvuksesta eroon pääsemäänkään. ei ollu taas ihan loppuun asti aateltu juttu, mutta eipä elämässä mikään muukaan voi olla. :) ei oo niin just. oma väri on maantien harmaan keskiruskea, en edes yritä väittää että kukaan luulis värjätyksi tai olis jotenin erikoinen tai hieno väri. ihan se perus. kelpaa mulle.
teinistä kaksvitoseen tuli kuljettua värikypärässä tai vaihtoehtoisesti haalistuneessa hiusvärissä ja juurikasvussa. kyllä oma tylsäkin väri sen voittaa. :D mutta toisin kuin joku aiempi, en mä kadu, että olen nuorena kokeillu hiusväreillä leikkimistä. eipä sitten aikuisena tätinä enää tarvii. tai mistäs sitä tietää, jos iskee villit vuodet. :D
Minäkin olen juurikasvuinen, koska kasvatan tummaa (aiemmin musta, nyt mustanruskeaksi haalistunut) kestoväriä pois. Seuraavaksi värjään lähemmäksi omaa hiirenruskeaa väriä eli suklaanruskealla, mutta kasvattelen juurikasvua niin kauan kun se näyttää vielä ok:lta säästääkseni hiuksia ja saadakseni värin tarttumaan kauniimmin.
Minulla on lyhyt polkkatukka ja otsahiukset.
Mulla oli tummanruskeiksi/mustiksi värjätyt hiukset ikävuosina 14-26v. Ekan raskauden aikana jätin hiustenvärjäyksen ja nyt oon ollut kolme vuotta värjäämättä. Oma väri on keskiruskea, mutta välillä kyllä tekisi mieli värjätä, kun hiukset näytti paljon kiiltävämmiltä ja huolitelluimmilta värjättynä.
En vaan haluaisi enää läträtä niiden kemikaalien kanssa kun sen verran pitkään itseäni olen niille jo ehtinyt altistaa..
Värjäämätön, pitkät suorat hiukset ilman kerrostuksia. Oma väri on punaiseen taittava vaaleanruskea ja monet luulee että ei ole oma värini. Salaisuus on oliiviöljyssä, joka tekee hiukset superpehmeiksi, kiiltäviksi ja korostaa niiden luonnollista väriä :)
Värjäämätön, pitkä, suora ja suomalaisittain poikkeuksellisen paksu tukka. On luultu värjätyksi, väri on tummahko ruskea.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:45"]
Mulla oli tummanruskeiksi/mustiksi värjätyt hiukset ikävuosina 14-26v. Ekan raskauden aikana jätin hiustenvärjäyksen ja nyt oon ollut kolme vuotta värjäämättä. Oma väri on keskiruskea, mutta välillä kyllä tekisi mieli värjätä, kun hiukset näytti paljon kiiltävämmiltä ja huolitelluimmilta värjättynä.
En vaan haluaisi enää läträtä niiden kemikaalien kanssa kun sen verran pitkään itseäni olen niille jo ehtinyt altistaa..
[/quote]
Mikset värjäisi jollain kevytvärillä, sävytteellä tai luomuvärillä? :) Niillä saa hyvin kiiltoa eikä ole paljon kemikaaleja. Lisäksi väri kuluu ajan mittaan kauniisti pois, eikä jää selviä rajoja.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:55"]
Mikset värjäisi jollain kevytvärillä, sävytteellä tai luomuvärillä? :) Niillä saa hyvin kiiltoa eikä ole paljon kemikaaleja. Lisäksi väri kuluu ajan mittaan kauniisti pois, eikä jää selviä rajoja.
[/quote]
Kiitos vinkistä :) kevytvärejäkin olen kartellut tarkoituksella, mutta esim.hennalla värjäys vois olla ok.
On syöpä ja sytostaattihoidot eikä tukkaa ollenkaan.