Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla VÄRJÄTTY vai VÄRJÄÄMÄTÖN tukka?

Vierailija
28.10.2013 |

Ja ylipäätään millainen tukkatyyli sulla on, ja miksi? itselläni on vaaleita raitoja, mutta pohjaväri (keskiruskea) oma. Aikaisemmin värjäsin pitkään tummemmaksi ja joskus punaiseksi, mutta sitten tuli täyskyllästyminen. Aloinkin kasvattaa omaa väriäni takaisin ja nyt olen päättänyt, että jatkossakaan en ota muuta kuin vaaleita raitoja. ... olen saanut paljon kehuja hiuksistani, ja itsekin ihmettelen miksi aikaisemmin turvauduin luonnottomimpiin ratkaisuihin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvoissa on vielä väriä, kasvatan omaa väriä takaisin. Eli latvat on vaaleammat ja juuret on tummanvaaleat. Eiköhän tuo oma väri oo tosiaan ihana, saatan minäkin vaaleita raitoja tehdä jossain vaiheessa :) Haluan nyt vain pitkät hiukset, eikä ne vaalentamalla kasva.

Vierailija
22/26 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätty. Tekisi mieli kokeilla miltä oma väri näyttää, mutta hirmuinen urakka kasvattaa väri pois, kun hiukset on puoleen selkään. Ja tuo värjäämättömän tyvikasvun väri ei näytä niin kivalta, että olisin varma kannattaako edes... Mitään vinkkejä kellään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäämätön vaalea tukka. Tää yltää nyt jo alle hartioiden ja kohta tulee tasan kaksi vuotta siitä, kun värjäsin viimeisen kerran. Mun tukka on kasvanut hirmu nopeasti ja oon todella tyytyväinen omaan väriini. Malli on tosin tällä hetkellä vielä sellainen ylikasvanut lyhyt tukka, mutta eiköhän sekin tule korjattua pian!

Vierailija
24/26 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä värjäämätön tukka. Alkuperäinen väri tummanvaalea (maantie), joka edestä alkaa olla valkoisenharmaa. Olen tosi iloinen, että nuoruuden ajan värjäyskierteet on ohi. En ole koskaan tykännyt laittaa tukkaa vaan sellainen luonnollinen, rento tyyli miellyttää.

Vierailija
25/26 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin monella muullakin: teini-ikäisestä asti värjäsin 24-vuotiaaksi ja sitten annoin oman värin kasvaa, nyt se onkin liki kymmenen vuotta saanut olla. En voi käsittää miksi värjäsin tummanruskeaksi tai välillä punaiseksi tätä tukkaa, jonka oma väri on ihana! Tumma joka kesällä vaalenee ja näyttää kuin siinä olisi vaaleita raitoja. Helppo hoitaa ja väri sopii ihoon ja kulmakarvoihin. En värjää enää ikinä !!

Vierailija
26/26 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen värjännyt hiuksiani jostain seiskaluokasta asti, eli 26 vuotta. Nuorena oli välillä pitkätkin hiukset, ja aika lyhyet on ollut jo toistakymmentä vuotta, en halua kasvattaa pidemmäksi koska mulla on paksu hiuslaatu, ja mun hiuksille ei oikein voi tehdä mitään, ne vaan on päässä. Kun on lyhyt hyvä leikkaus ei tarvikaan tehdä mitään, ne on yleensä aina hyvin, senkun pesee pari kertaa viikossa, ei tarvi edes hoitoainetta käyttää. Punertava väri on aina sen takia että iho on valkoinen, ja oma väri on tumman vaalea, joka on varmaan vielä tummunut enemmän maantienväriseksi näin vanhemmiten. Yläasteella vaalensin vähän aikaa, mutta huomasin sitten että ei se sovi mun naamaan, vaan punainen väri tuo väriä naamaankin. Isoäidillä on ollut ihan punaiset hiukset, joten kai se sitten on vähän geeneissä. Kulmakarvat on tummat, ei tarvi väriä koskaan.

Pikkusiskolla on tummat hiukset, ja tummempi iho, ja hänellä on kuulemma jo kolmekymppisenä tullut harmaita hiuksia, ja värjää sen takia hiuksiaan. Mulla ei ole harmaita, sen kyllä huomaisi koska kuitenkin oma väri näkyy aina juurikasvusta, kun värjään vain ehkä 4 kertaa vuodessa hiukseni.