Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko katsonut Docventures: PICKUP GAME -dokumentin? Kuvottava suorastaan.

Vierailija
10.09.2020 |

Suomessa ei onneksi tuon tyylin kursseja äijäilijöille järjestetä, mutta jos saisin tietää että mahdollinen kumppaniehdokas olisi tuollaisella ollut, se juttu olisi siinä. Koulutetaan miehille kuinka naisia isketään ja ei pidä hyväksyä kieltävää vastausta kun ei naiset tiedä mitä ne haluaa ja miehen tehtävä on näyttää heille mitä he oikeasti haluavat, miitääää aktuaalista v*ttua.

Mitä ajatuksia muilla heräsi?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse olin vielä sinkku (ja olin sitä 8v putkeen koska se oli niin hauskaa), niin toimivimmat keinot oli hymyillä, nauraa, ja olla korostetun kiinnostunut mistä tahansa mistä sai vastapuolessa kiinni.

Mulla kriteeri kotiin viedyssä yöseuralaisessa oli se että minä bongasin hänet, ei koskaan toisinpäin, ja se että hän katsoi tietyllä tavalla minua. Minulle oli tärkeää saada ITSE valita, eikä tulla valituksi, pahimmaksi onneksi viimeisenä vaihtoehtona :D

Koskaan ikinä ei  pelimiestyyppinen toiminta toiminut minuun, lähinnä ärsytti hyttysten ininä, jota jatkui siihen asti että sivallus oli riittävä. Aina ihmettelin että miksi ne roikkuu, vaikka miten nätisti sanon, että miksi on pakko sanoa mahdollisimman rumasti, mutta nytpä syy selvisi :D

Toki noista oli se hyöty, että se johon itse silmäni olin iskenyt, näki että vientiä minulla on kyllä ;) 

Olen siis heteronainen.

Voi luoja mitkä voimafantasiat

Kateellinen ulisija kun ei ole koskaan tullut valituksi ;)

Kateellinen-kortti tuli aika äkkiä.

Niin tuli, ja ihan omilla ansioillasi. 

Tässä sinulle typerä, uliseva miesvauva -kortti ja ihan omista ansioistasi. Liitä sinne idiootti-korttien ja naisviha-korttien sekaan.

Kylläpäs nyt kuohahti tunteet :D Se sulla syynä onkin, miksi "ketään ei löydy" ;) Kasvahan hieman.

Sinä olet kasvanut paljonkin, kieroon. Tunteita et edes tunnista.

Vierailija
62/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää... vihaan naisia.... naiset, antakaa pillua... äääåä, vihaan naisia... antakaa pillua tai mielenterveys kärsii ja se on vihaamieni naisten syytä... äää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo eroaa siitä miten naistenlehdet kouluttaa naisia käyttäytymään tietyllä tavalla miesten seurassa?

No Laitapa esimerkki miten kouluttaa, niin katsotaan mikä on ero. Katsoin kerran tänne linkitetyn pua-videon ja siinä nainen oli totaalisesti lihapalan asemassa. Ihan konkreettisesti videon alussa oli kohta jossa tää ns kouluttaja retosteli parvekkeella sillä miten hyvin hänellä menee ja koko yksinpuhelun ajan parvekkeen kaiteella pyllisti liikkumaton hyvärunkoinen nainen. Kuin joku faking mallinukke. Mitään tekemättä, mitään puhumatta, edes kasvoja ei nähty saati että hän olisi ollut jollain muulla tavalla ihminen eikä vain pala lihaa näytillä.

Vierailija
64/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo eroaa siitä miten naistenlehdet kouluttaa naisia käyttäytymään tietyllä tavalla miesten seurassa?

Ei mitenkään, jos niissä opetettaisiin, miten mahdollisimman monelta mieheltä imetään mahdollisimman tehokkaasti rahat. Yleensä niissä kuitenkin neuvotaan ohjeita parempaan kanssakäymiseen, suhteen ongelmaratkaisuihin jne. 

Vierailija
65/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Laitapa esimerkki miten kouluttaa, niin katsotaan mikä on ero. Katsoin kerran tänne linkitetyn pua-videon ja siinä nainen oli totaalisesti lihapalan asemassa. Ihan konkreettisesti videon alussa oli kohta jossa tää ns kouluttaja retosteli parvekkeella sillä miten hyvin hänellä menee ja koko yksinpuhelun ajan parvekkeen kaiteella pyllisti liikkumaton hyvärunkoinen nainen. Kuin joku faking mallinukke. Mitään tekemättä, mitään puhumatta, edes kasvoja ei nähty saati että hän olisi ollut jollain muulla tavalla ihminen eikä vain pala lihaa näytillä.

Niin?

Moni mies on huomannut kuinka tuo dynamiikka toimii.

Mitä enemmän mies on laivan kapteeni ja nainen laivan matkustaja, sitä paremmin naista saa. Suurin osa naisista haluaa heittäytyä miehen vietäviksi, alkaen tapaamisesta ja päättyen seksiin.

Useimpien miesten ongelma on siinä että halu ja kyky viedä puuttuu. Naiset sanovat olevansa tasa-arvoisia ja aktiivisia itsekin, mutta oikeasti liskonaivot pitävät siitä kun uros on saalistaja ja naaras on saalis.

Kun ko. uros vielä luo käytöksellään mielikuvan tasokkaasta uroksesta jolla riittää resursseja ja itsevarmuutta saada nainen kuin nainen, se on siinä.

Syy miksi tuo ei useimmilla toimi on että sen pitää olla uskottavaa. PUA-videoiden katsojalla ei riitä ulkonäkö ja itsevarmuus, jolloin lopputulos on säälittävä. Vaihtoehtoisesti lopputulos on kömpelöä uhoa ja itsekehua, josta tulee heti mielikuva että mies on feikki.

Vierailija
66/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei ole tuollaisia, mutta ehkä voin tulla vastaan siinä, että suurin osa sellaisista naisista, jotka ovat valmiita randomin vastaantulijan esineellistämäksi, saattavat olla tuollaisia. Henkilökohtaisesti en tunne yhtäkään tuollaista naista, joten en tiedä. 

Vierailija
67/68 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe, onneton dokumentti. Hyvä, että miehille opetetaan sosiaalisia taitoja, rohkaistaan aktiivisuuteen ja pitämään hauskaa. Sitähän tuo on suurimmalle osalle. Isosta porukasta löytyy tietysti aina mätämunia (no pun...), mutta miksi siihen keskityttiin?

Ketjussa monta epäilijää siitä, ettei harjoittelu ja aktiivisuus kannata. Eikö, ihanko totta? Tämä taitaakin olla ainoa asia maailmassa, missä joko syntyy pelimieheksi tai sitten ei. Toivon onnea ja rohkeutta lähestyä, kunnioittavasti, muita ihmisiä - myös naisia.

Toivottavasti tällaisia kursseja tulee Suomeenkin useammin, niille on varmasti tarvetta.

Vierailija
68/68 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet dokkarin "oppilaista" olivat ihmeen hyvännäköisiä. Mutta kai sekin sitten menee hukkaan jos on lähestymiskammoa tai sos tilanteiden pelkoa ym.