Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa pitää amputoitua hyvännäköisenä?

Vierailija
12.10.2022 |

Tekeekö se minusta vastenmielisen? Jos siis näen myös tuollaisen henkilön hyvännäköisenä. Kasvoista varpaisiin. Edes kaikki tyngät ei ole minusta pahan näköisiä ja jotkut proteesithan valmistetaan niin että niihin saa itse valita mieluisen kuvioinnin. Joten jos näen henkilöllä vaikka persoonallisen proteesin niin onko väärin kehua että ompa sulla hieno jalka? Tuleeko siitä kuva että toivoisin tämän ihmisen olevan vammautunut? Sellaista en tietenkään toivo kellekkään.

Erään miehen kanssa päädyttiin keskustelemaan tästä asiasta. Hänelle ilmeisesti ongelma oli se että tynkänsä ei herätä minussa negatiivisia ajatuksia vaan että tykkäsin hänestä päästä varpaisiin ( luonne mukaan lukien )

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jestas.

Ehkä se mies ajatteli, että sulla on joku fetissi. En tiedä. Oli niin outo viesti päätelmäketjuineen.

Vierailija
2/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pää ei ole se amputoitu elin, niin eikö tuo nyt ole aivan se ja sama? Monet ovat persherkkiä ihan ymmärrettävästikin, jos kroppa on ottanut elämältä osumaa. Älä kelaa tuota yksittäistapausta liikaa. Ihmiset voivat tarkoittaa hyvää puolin ja toisin, mutta silti sanat voivat mennä ristiin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä joku vamma ei vaikuta ihmisen viehettävyyteen. tunnen pariskuntia joissa toinen on esim.pyörätuolissa. voi ihminen ihastua tai rakastua ihmiseen jolta puuttuu jalka tai käsi.

Vierailija
4/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
5/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. On hyvännäköisiä. Se voisi olla kuka tahansa jolla ei ole raajaa tai on jokin vamma. Erikseen on sitten fetissi-ihmiset, mutta sillä ei liene tämän asian kanssa mitään tekemistä nyt. 

Vierailija
6/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herran jestas.

Ehkä se mies ajatteli, että sulla on joku fetissi. En tiedä. Oli niin outo viesti päätelmäketjuineen.

Mitä sitten vaikka olisikin? Eikö rakastellessa saa kiihoittua ihmisen koko vartalosta? Itsellä on ainakin tapana rakastellessa ajatella myös ihmisen alavartaloa.

Vierailija
7/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure Boelius olisi seksikäs jos sillä olisi pää amputoitu.

Vierailija
8/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pää ei ole se amputoitu elin, niin eikö tuo nyt ole aivan se ja sama? Monet ovat persherkkiä ihan ymmärrettävästikin, jos kroppa on ottanut elämältä osumaa. Älä kelaa tuota yksittäistapausta liikaa. Ihmiset voivat tarkoittaa hyvää puolin ja toisin, mutta silti sanat voivat mennä ristiin. :)

Ymmärrän tuon että ihmisellä voi olla itseluottamuksen kanssa ongelmia tuollaisessa tilanteessa. Mutta silti mielestäni on hienoa jos ihmiset osaa olla mahdollisimman sinut sairautensa tai vammansa kanssa. Kehumalla erilaisia ihmisiä haluan osoittaa heille että tykkään heistä ja hyväksyn heidät täysin :) luulis sen nostavan itseluottamusta jokaisella, myös meillä kellä ei ole vammaa

Vierailija
9/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa. On hyvännäköisiä. Se voisi olla kuka tahansa jolla ei ole raajaa tai on jokin vamma. Erikseen on sitten fetissi-ihmiset, mutta sillä ei liene tämän asian kanssa mitään tekemistä nyt. 

Mitä väärää on fetississä ja minkä voi luokitella fetissiksi? Etenkin jos ajatukset pitää oman päänsä sisällä yleensä ja ei satuta muita. Tämä mies halusi juurta jaksaen tietää että miksi pidän tynkiä myös hyvännäköisenä ja kerroin sen hänelle. Ilmeisesti halusi tietää että onko minulla fetissi. Minusta se oli outoa että hän alkoi noin nopeasti kyselemään henkilökohtaisia asioita. Eikö se ole hyvä vaan jos näen hänet kaikin puolin hyvännäköisenä? En mielestäni missään nimessä anna sellaista kuvaa, että toivoisin kellekkään vammautumista, en todellakaan. Mutta jos henkilön pystyy silti lähes kokonaan näkemään hyvännäköisenä niin ei kai se ole väärin? Vastakohtia olisi että ei välittäisi siitä kehon osasta tai torjuminen ja rumaksi haukkuminen. Mitä en todellakaan halua tehdä ja ihmiset varmasti vammojensa takia kohtaa paljon haukkumista!

Vierailija
10/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissejähän on myös monenlaisia. Jotkut kiihoittuu tosi paljon rinnoista jne. Joten onko väärin kiihoittua oikeastaan mistä tahansa kehon osasta? Kuka sen määrittelee mikä on oikein ja väärin?

Vaikka rakastellessa ajattelen myös miehen alavartaloa ja tynkää niin eniten mun ajatukset on kuitenkin hänessä ihmisenä, kasvoissaan yms.

Nää on tosi henkilökohtaisia asioita! Mutta tuo mies sai minut tuntemaan itseni creepyksi. Joo, mulla on ehkä erikoinen seksuaalinen fetissi. Mutta emmä silti ole mikään aivoton ameeba joka ei tajuais että oon toisen ihmisen kanssa tekemisissä ja hänellä on tunteet!

Mä vaan aattelin että se tois hänelle mahdollisimman paljon hyvää mieltä kun tietää että tykkään hänestä kokonaisuudessaan ja se hänen vammansa ei herätä minussa negatiivisia ajatuksia. Mitä varmasti monissa herättää ja faktahan on se että useat torjuu vammaiset romanttisessa/seksuaalisessa mielessä. Joten eikö se ole vaan hyvä ettei mun kanssa tarvii ajatella että ajattelisin jotain pahaa siitä hänen erilaisuudestaan ja hän voi täysin vapaasti olla oma itsensä?

Erikoinen ehkä olen ihmisenä, mutta en sairas.

Vierailija
11/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Youtube kanavallaan eräs amputoitu nainen sanoi että on täysin OK sen asian kanssa että jotkut pitää hänen erilaista vartaloa myös hyvännäköisenä! Ja siinä ei ole mitään väärää... Mutta se asia on niin normien ulkopuolella, että siks minäkin nyt kohtaan tässä sellaista suhtautumista että toivottavasti sulla ei oo mikään fetissi! Siis kuvitteleeko ihmiset todella, että jos jollain on fetissi niin sillä ihmisellä ei ois muuta aivotoimintaa ja muuta hän ei sitten ajattelekkaan...? Ettei fetissistä huolimatta vois ottaa huomioon koko ihmistä? Ja kun on näitä vammautuneita jotka ei halua fetissin kohteeksi joutua niin miten heidät tulisi sitten huomioida, eikö saa sanoa että olet mielestäni hyvännäköinen, että edes vammasi ei herätä minussa negatiivisia ajatuksia?

Koska sit jos ihminen joutuu syrjityksi ja haukutuksi vammansa takia niin ei sekään varmasti mieltä kohota ja sanon vaan niitä asioita joita tarkoitan mutta tässä tulee tunne että kumpikaan ei ole hyvä. Ei haukkuminen, ei kehuminen. Joten miten vammainen henkilö tulisi kohdata? Tähän asti olen kohdannut heidät kuin muutkin. En pidä minään avuttomina ja terveiden miesten kohdalla kiinnitän huomiota ulkonäössä myös kokonaisuuteen! Joten pitäisikö vammaisten kohdalla tehdä sitten poikkeus, ettei sitä puuttuvaa kehon osaa saa ajatella?

Vierailija
12/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia?

Vierailija
13/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omituista jos on amputoitu polvista ylöspäin.

Vierailija
14/14 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää keskustelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä