Oletko katsonut Docventures: PICKUP GAME -dokumentin? Kuvottava suorastaan.
Suomessa ei onneksi tuon tyylin kursseja äijäilijöille järjestetä, mutta jos saisin tietää että mahdollinen kumppaniehdokas olisi tuollaisella ollut, se juttu olisi siinä. Koulutetaan miehille kuinka naisia isketään ja ei pidä hyväksyä kieltävää vastausta kun ei naiset tiedä mitä ne haluaa ja miehen tehtävä on näyttää heille mitä he oikeasti haluavat, miitääää aktuaalista v*ttua.
Mitä ajatuksia muilla heräsi?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
En vielä katsonut, mutta ilmeisesti siis sensaatiohakuista moraalikauhistelua jotta kukaan tylsän tavallienn mies ei vaan erehtyisi opettelemaan sosiaalisia taitoja. Onhan noissa pickup porukoissa douchebag prosentti varmaan aika korkealla, mutta toisaalta douchebagit myös saa pillua, joten...
Opetetaanko kurssilla myös toksisen typeryyden valkopesua vai oliko viestisi oma ideasi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä typeriä. Juuri sitä noilla kursseilla opetetaan, mikä parhaiten toimii suurimpaan osaan naisista. Ei kiltteydellä ja huomaavaisuudella naisia saada.
Uskotkurssin toimivuuden lisäksi varmaankin myös horoskooppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, tuo on optimoitu naisten iskemiseen, eli ihan itse te tuollaista käytöstä haluatte mieheltä joka pokaa teidät.
Syyttäkää itseänne että kostutte tuollaisista öykkäreistä
Taitaa totuus tehdä naisille kipeää.
EI haluta katsoa omia valintoja ja käyttäytymistä peilistä :DMuhun ei ole koskaan iskenyt se, että esim. kadulla joku äijä lyöttäytyy yhtäkkiä "itsevarmasti" seuraan ja laittaa käden hartioille tai ylipäätään yrittää jyrätä omalla käytöksellään. Tuossa ohjelmassa noiden ukkojen tyyli on aggressiivinen ja suorastaan vihamielinen. Oletko sinäkin katkeroitunut noin pahasti, että kuvittelet kaikkien naisten olevan samanlaisia?
Johan tuossa dokkarissakin kerrottiin että nuo kyseiset "taitavat" kouluttajat tulevat itse 90 prosenttia yrityksissään torjutuksi, mutta sitten näyttävät ainoastaan niitä harvoja onnistumisvideoita näille uskollisille seuraajilleen, jotka todella alkavat kuvitella että ylimielisyys ja suorastaan kus*päisyys uppoaa suurimpaan osaan naisista.
Eli onnistumisprosentti on 10 prosenttia? Se on huikea tulos jopa kokeneemmalle pokaajalle.
Taas napattu marginaalinen ilmiö, joka yleistetään suuremmaksikin ongelmaksi. Intersektionalismia?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä typeriä. Juuri sitä noilla kursseilla opetetaan, mikä parhaiten toimii suurimpaan osaan naisista. Ei kiltteydellä ja huomaavaisuudella naisia saada.
Sinä uskot siihen mihin haluat uskoa. Oliko sinulla tilastotietoa väittämällesi, että toimii suurimmalle osalle naisista? Omassa kaveriporukassani tuollaisia ylimielisiä ääliöitä käsketään samantien kipittää muualle. Oma mieheni sen sijaan on juuri tuollainen kiltti ja huomaavainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, tuo on optimoitu naisten iskemiseen, eli ihan itse te tuollaista käytöstä haluatte mieheltä joka pokaa teidät.
EI haluta katsoa omia valintoja ja käyttäytymistä peilistä :DMuhun ei ole koskaan iskenyt se, että esim. kadulla joku äijä lyöttäytyy yhtäkkiä "itsevarmasti" seuraan ja laittaa käden hartioille tai ylipäätään yrittää jyrätä omalla käytöksellään. Tuossa ohjelmassa noiden ukkojen tyyli on aggressiivinen ja suorastaan vihamielinen. Oletko sinäkin katkeroitunut noin pahasti, että kuvittelet kaikkien naisten olevan samanlaisia?
Johan tuossa dokkarissakin kerrottiin että nuo kyseiset "taitavat" kouluttajat tulevat itse 90 prosenttia yrityksissään torjutuksi, mutta sitten näyttävät ainoastaan niitä harvoja onnistumisvideoita näille uskollisille seuraajilleen, jotka todella alkavat kuvitella että ylimielisyys ja suorastaan kus*päisyys uppoaa suurimpaan osaan naisista.
Eli onnistumisprosentti on 10 prosenttia? Se on huikea tulos jopa kokeneemmalle pokaajalle.
Onko vaikka se 10 prosenttia sinun mielestäsi suurin osa naisista?
Vierailija kirjoitti:
Montako naista sinä olet saanut omalla kus*päisyydelläsi? Varmasti riittää joka sormelle jos on niin toimivaa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Taas napattu marginaalinen ilmiö, joka yleistetään suuremmaksikin ongelmaksi. Intersektionalismia?
Mene takaisin nukkumaan ja keskustele vasta selvin päin.
Dokkarissa sanottiin, että toimii itsestään epävarmoihin naisiin. Tod näk niitä samoja, jotka ottavat silikoneja ja pidennyksiä ja tuuhennoksia ja naama pakkeloitu. Eivät kai nuo nyt edes yritä ketään liian järkevän ja jalat maassa olevan oloista, koska etsivät laitettua bimboa pant a va ksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, noin mulkero etkä silti saa naista. Missä meni siis pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko sitten miksi tälläkin palstalla niin moni todelliselta kpäältä vaikuttava mies valittelee naisettomuuttaan? Vähän nyt ristiriitaista tosiaan. Teidän m*lkeroiden syliinhän pitäisi olla kova tunku, niin ei kuitenkaan ole. Jos jonkun typeryys tässä todistettiin niin kyllä se on ihan teidän joidenkin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena et tajua että 10% onnistumisia on aika hyvin kun puhutaan suorista lähestymisistä joissa selkeästi haetaan alusta saakka seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Dokkarissa sanottiin, että toimii itsestään epävarmoihin naisiin. Tod näk niitä samoja, jotka ottavat silikoneja ja pidennyksiä ja tuuhennoksia ja naama pakkeloitu. Eivät kai nuo nyt edes yritä ketään liian järkevän ja jalat maassa olevan oloista, koska etsivät laitettua bimboa pant a va ksi.
Kyllä se toimii hyvin monenlaisiin naisiin.
t. itse pelimiehen toimintaa vuosia sivusta seuraillut.
Juju on että siinä pitää olla tosi hyvä. Ellei ole, ei se toimi oikein ollenkaan. Siitä kiistellään aina pitääkö olla myös luontaisesti lahjakas (minusta kyllä), ja jos ei tarvitse olla niin kuka jaksaa omistaa koko elämänsä pokaamisen opetteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI haluta katsoa omia valintoja ja käyttäytymistä peilistä :D
Taitaa ainoa paikka missä tekee kipeää olla sinun peppu ja se on sitä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena et tajua että 10% onnistumisia on aika hyvin kun puhutaan suorista lähestymisistä joissa selkeästi haetaan alusta saakka seksiä.
Minkä ikäinen olet kun uskot pelimiessatuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Olen muutaman kerran lähtenyt kahville tai virvoitusjuomalle jonkun öyhöttäjän kanssa. Ovat maksaneet tietysti. Kerran sain yhden kundin kantamaan raskaan paketin kotiini asti. Kyllä minulla löytyy käyttöä salskeille miehille. Ylimääräiset käsiparit ovat hyödylliset.
Täytyyhän sitä kuunnella, mitä asiaa toisella on. Joskus joku näistä öyhöttäjistä on vienyt elokuviin tai syömään keskellä päivää. Tietty vähän rasittavaa, kun toinen yrittää pokata minkä kerkiää. Kerran oli yksi vanha mies joka kulki kepin kanssa. Halusi tarjota kahvit ja mentiin kahvilan alakertaan. Vaati saada hakea kahvia ja maitoa eri kerroilla minulle, kesti siis kaksikymmentä minuuttia, kun kiipesi portaat ylös ja alas. Lopulta paljastui, että hänellä oli bordelli Ranskan rannikolla, ja luuli minun haluavan tulla töihin sinne.
Kulttuurisesti vaihtelee iskurepliikit. Kerran yksi intialainen ”guru” olisi halunnut puhdistaa energianiani. Olisi tarvittu suolaa, ruusunlehtiä ja vettä ja minun olisi pitänyt maata alasti olohuoneen lattialla. Tässä tapauksessa meni niin päin, että minä tarjosin hänelle kahvit.
Olen kiinnostunut ihmisistä ja ilmiöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Olen muutaman kerran lähtenyt kahville tai virvoitusjuomalle jonkun öyhöttäjän kanssa. Ovat maksaneet tietysti. Kerran sain yhden kundin kantamaan raskaan paketin kotiini asti. Kyllä minulla löytyy käyttöä salskeille miehille. Ylimääräiset käsiparit ovat hyödylliset.
Täytyyhän sitä kuunnella, mitä asiaa toisella on. Joskus joku näistä öyhöttäjistä on vienyt elokuviin tai syömään keskellä päivää. Tietty vähän rasittavaa, kun toinen yrittää pokata minkä kerkiää. Kerran oli yksi vanha mies joka kulki kepin kanssa. Halusi tarjota kahvit ja mentiin kahvilan alakertaan. Vaati saada hakea kahvia ja maitoa eri kerroilla minulle, kesti siis kaksikymmentä minuuttia, kun kiipesi portaat ylös ja alas. Lopulta paljastui, että hänellä oli bordelli Ranskan rannikolla, ja luuli minun haluavan tulla töihin sinne.
Kulttuurisesti vaihtelee iskurepliikit. Kerran yksi intialainen ”guru” olisi halunnut puhdistaa energianiani. Olisi tarvittu suolaa, ruusunlehtiä ja vettä ja minun olisi pitänyt maata alasti olohuoneen lattialla. Tässä tapauksessa meni niin päin, että minä tarjosin hänelle kahvit.
Olen kiinnostunut ihmisistä ja ilmiöistä.
Välillä olen myös mennyt museoihin joidenkin tyyppien kanssa, jos olen ollut ulkomailla yksin ja olen kaivannut seuraa tai muuten on ollut tylsää. Ei se nyt aina mene niin, että nainen olisi uhri. Kyllä minäkin olen hyötynyt yltiöpäisistä pokailijoista.
Voi myös mennä niin, että naisena houkuttelen jonkun pokailijan luokseni. Yleensä ulkomailla jos on hiukan aran ja eksyneen oloinen, saa jonkun liimautuvan kylkeen. Yleensä ovat paikallisia, niin tietävät kulttuurista ja osaavat neuvoa reittejä.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös mennä niin, että naisena houkuttelen jonkun pokailijan luokseni. Yleensä ulkomailla jos on hiukan aran ja eksyneen oloinen, saa jonkun liimautuvan kylkeen. Yleensä ovat paikallisia, niin tietävät kulttuurista ja osaavat neuvoa reittejä.
Totta, paikalliset tietävät yleensä parhaat ravintolat ja menot, joita ei ole turistioppaissa. Minulla on selkeä kolmen treffin sääntö, josta ei luisteta missään tapauksessa. Vaikka olisi minkälainen tyyppi asialla, sääntöön ei tule poikkeusta. Joten voin huoletta pelata mukana ja flirttailla kuinka paljon vain! Kivahan se on myös kuulla kehuja.
Muhun ei ole koskaan iskenyt se, että esim. kadulla joku äijä lyöttäytyy yhtäkkiä "itsevarmasti" seuraan ja laittaa käden hartioille tai ylipäätään yrittää jyrätä omalla käytöksellään. Tuossa ohjelmassa noiden ukkojen tyyli on aggressiivinen ja suorastaan vihamielinen. Oletko sinäkin katkeroitunut noin pahasti, että kuvittelet kaikkien naisten olevan samanlaisia?