Kerro ihastuksestasi
Pakko tehdä aloitus, koska en voi kertoa omasta ihastuksestani kenellekään. Kaikki kaverit tuomitsee, kun olet ihastunut perheelliseen mieheen. Eihän ihastuminen tarkoita sitä, että aikoisin tehdä asialla mitään. En aio alkaa jahtaamaan tai ahdistelemaan häntä. No mutta asiaan, mun ihastus; tuli ihan puskista tekemään yhtä huoltotoimenpidettä yks kaunis päivä mun työpaikalle. Homma vaati useamman käynnin ja siinä ehdittiin turista moneen otteeseen niitä näitä. Voi että miten hauska ja miehekäs tyyppi. Meijän jutut solju niin hyvin yksiin ja käytiin ihan samalla sykkeellä. Enpä oo vähän aikaan törmänny vastaavaan. Ja sit huomasin et onhan se nyt pirun söpökin. Ja kaikille miehille tiedoksi, että kyseessä oli just ja just 170cm pitkä duunari. Eli ratkaisevaa on tasan tarkkaan se mitä suusta tulee ulos ja hyvät käytöstavat yms. Tää juttu autto mua tajuumaan entistä kristallinkirkkaammin mitä mieheltä haluaisin. Kyllä saa hänen vaimo olla onnellinen, toivottavasti osaa arvostaa. Ja samalla iski pieni itsesääli, et miks en mä voi koskaan törmätä tollaseen mieheen, joka ois vielä vapaa. Niin ja tunne ois molemminpuolinen.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Kiltin oloinen, söpö ja minua n. 20 vuotta nuorempi. Sanomattakin selvää, että mitään aloitteita en tule tekemään, mutta en vain saa häntä pois päästäni.
tee aloite! :) miksi et tekisi? Vai oletko varattu itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sellainen ihminen, joka ärsyttää enkä haluaisi olla häneen ihastunut. Tai no, en tiedä onko se edes ihastusta vai joku ihmeellinen pakkomielle vaan. Mutta kuitenkin, toivon että tämä fiilis menisi ohi ja nopeasti.
Millä tavalla ärsyttää?
Eräästä toisesta ketjusta lainatakseni, ihastus muuttuu omissa silmissä vastenmieliseksi kun tämä flirttaa ja huomioh*uoraa muidenkin kanssa. Melko yläpeukutettu viesti, joten en taida olla ainut tällaisessa tilanteessa.
Jotkut miehet ja naiset ovat flirttejä ja jokainen flirtin kohde jotenkin kuvittelee olevansa ainutlaatuinen näille.
Sitten nää flirtit ei nähtävästi päästä irti "kohteistaan" ja herättelevät ne toivonpilkahdukset aina vaan uudestaan.
Mieluummin sitä flirttaa sellaisten kanssa, jotka flirttiin vastaavat. Jos et pidä ihastuksestasi sellaisena, kun hän on, pidätkö itseasiassa lainkaan hänestä vai vain jostain muodostamastasi ihannekuvasta?
Ehkäpä vain en osaa käsitellä sitä flirttiä vaan alan kuvittelemaan liikoja, sen takia ärsyttää oman itseni kautta se flirttaaja joka kuitenkin flirtillään imartelee. Eikä näköjään pidä paikkaansa tuo "flirttaa niille jotka vastaa", sillä vaikka kuinka kuiva ja totinen tyyppi koetan olla niin ei tämä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sellainen ihminen, joka ärsyttää enkä haluaisi olla häneen ihastunut. Tai no, en tiedä onko se edes ihastusta vai joku ihmeellinen pakkomielle vaan. Mutta kuitenkin, toivon että tämä fiilis menisi ohi ja nopeasti.
Millä tavalla ärsyttää?
Eräästä toisesta ketjusta lainatakseni, ihastus muuttuu omissa silmissä vastenmieliseksi kun tämä flirttaa ja huomioh*uoraa muidenkin kanssa. Melko yläpeukutettu viesti, joten en taida olla ainut tällaisessa tilanteessa.
Jotkut miehet ja naiset ovat flirttejä ja jokainen flirtin kohde jotenkin kuvittelee olevansa ainutlaatuinen näille.
Sitten nää flirtit ei nähtävästi päästä irti "kohteistaan" ja herättelevät ne toivonpilkahdukset aina vaan uudestaan.
Mieluummin sitä flirttaa sellaisten kanssa, jotka flirttiin vastaavat. Jos et pidä ihastuksestasi sellaisena, kun hän on, pidätkö itseasiassa lainkaan hänestä vai vain jostain muodostamastasi ihannekuvasta?
Ehkäpä vain en osaa käsitellä sitä flirttiä vaan alan kuvittelemaan liikoja, sen takia ärsyttää oman itseni kautta se flirttaaja joka kuitenkin flirtillään imartelee. Eikä näköjään pidä paikkaansa tuo "flirttaa niille jotka vastaa", sillä vaikka kuinka kuiva ja totinen tyyppi koetan olla niin ei tämä luovuta.
Kai pidät ihastuksessasi jostain muustakin kuin siitä, että hän joskus kiinnittää sinuun huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Kiltin oloinen, söpö ja minua n. 20 vuotta nuorempi. Sanomattakin selvää, että mitään aloitteita en tule tekemään, mutta en vain saa häntä pois päästäni.
Sama tilanne täällä. Kumma homma.
Sellaiset viestit saa alapeukkuja jos ikäeroa. Paitsi jos kyseessä on vanhempi nainen ja 20v nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tee aloite! :) miksi et tekisi? Vai oletko varattu itse?
Ihan sinkku olen, mutta jokin siinä asetelmassa tökkii. Vanha setämies yrittämässä nuorta kaunokaista. Saisi varmasti paremmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ärsyttää?
Kai pidät ihastuksessasi jostain muustakin kuin siitä, että hän joskus kiinnittää sinuun huomiota?
Onhan hän valloittava positiivinen persoona ja ulkoinenkin olemus viehättää.
Ihastukseni on juuri tällainen sarjaflirttaaja. Pidän hänestä, koska pidän hänestä. Juuri siitä rikkinäisestä pikkupojasta aikuisen miehen raameissa.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä firman bileissä viimeistään nuoriherra lähestyy daamia intiimeissä merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on juuri tällainen sarjaflirttaaja. Pidän hänestä, koska pidän hänestä. Juuri siitä rikkinäisestä pikkupojasta aikuisen miehen raameissa.
Eipä kuulosta kauhean hienolta ainakaan parisuhdetta ajatellen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuulosta kauhean hienolta ainakaan parisuhdetta ajatellen...
Ei kaikkia ihastuksia ole tarkoitettu johtamaan parisuhteisiin. Ja toisekseen monet hyvin flirtit ihmiset ovat uskollisia parisuhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitten jos moisen kanssa olisi parisuhteessa, moniko kestäisi katsella sitä kun vieraille naisille flirttaaminen jatkuisi aina vaan?
Itseäni nuorempi mies. Työssään esillä. Varmaan muitakin naisia häneen ihastuu. Ulkoinen olemus ei liian sliipattu vaan sellainen rento. Urheilullinen. Kiinnostavan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitten jos moisen kanssa olisi parisuhteessa, moniko kestäisi katsella sitä kun vieraille naisille flirttaaminen jatkuisi aina vaan?
Ei varmaan ihan jokainen. Mutta vakoille on kantensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä firman bileissä viimeistään nuoriherra lähestyy daamia intiimeissä merkeissä.
Mistä sait päähäsi asetelman noin päin? Edellähän jo kerrottiin sen olevan toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ujo, hermostunut, aivan käsittämättömän hassu ja söpö. Valitettavasti pitää minusta vain kaverina.
Onko sanonut niin, vai tulkitsetko sen vain tuosta ujoilusta ja hermoilusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo, hermostunut, aivan käsittämättömän hassu ja söpö. Valitettavasti pitää minusta vain kaverina.
Onko sanonut niin, vai tulkitsetko sen vain tuosta ujoilusta ja hermoilusta?
On sanonut niin.
Ihastukseni on semmoinen mies ketä en ikinä saa. Sen tajuaminen sattuu. Tyhmä minä. En ikinä anna enää kenenkään miehen katseiden mennä näin syvälle. Enpä enää näekään häntä missään niin helpompi unohtaa. Typerä sydän.
Itse ainakin alapeukutan turhaa jankkausta ja muiden teksteihin takertumista. Kiinnostaisi lukea ihastuneiden kuvauksia ihastuksista eikä ulkopuolisten tulkintoja sivuseikoista.