Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ihastuksestasi

Vierailija
10.09.2020 |

Pakko tehdä aloitus, koska en voi kertoa omasta ihastuksestani kenellekään. Kaikki kaverit tuomitsee, kun olet ihastunut perheelliseen mieheen. Eihän ihastuminen tarkoita sitä, että aikoisin tehdä asialla mitään. En aio alkaa jahtaamaan tai ahdistelemaan häntä. No mutta asiaan, mun ihastus; tuli ihan puskista tekemään yhtä huoltotoimenpidettä yks kaunis päivä mun työpaikalle. Homma vaati useamman käynnin ja siinä ehdittiin turista moneen otteeseen niitä näitä. Voi että miten hauska ja miehekäs tyyppi. Meijän jutut solju niin hyvin yksiin ja käytiin ihan samalla sykkeellä. Enpä oo vähän aikaan törmänny vastaavaan. Ja sit huomasin et onhan se nyt pirun söpökin. Ja kaikille miehille tiedoksi, että kyseessä oli just ja just 170cm pitkä duunari. Eli ratkaisevaa on tasan tarkkaan se mitä suusta tulee ulos ja hyvät käytöstavat yms. Tää juttu autto mua tajuumaan entistä kristallinkirkkaammin mitä mieheltä haluaisin. Kyllä saa hänen vaimo olla onnellinen, toivottavasti osaa arvostaa. Ja samalla iski pieni itsesääli, et miks en mä voi koskaan törmätä tollaseen mieheen, joka ois vielä vapaa. Niin ja tunne ois molemminpuolinen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja überseksikäs 55+ brunette pk-seudulta. Sinivihreät silmät ja hypnotisoiva katse sekä sametinpehmeä ääni. I'm in love.

T. Nainen

Vierailija
2/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähty koronaetätyön takia pitkään aikaan. Aluksi en voinut sietää häntä, koska hän on työpaikan salkkarit-hahmo. Eli ylisosiaalinen jutustelija ja tietää kaikkien asiat. Itse kun olen vetäytyvä luonteeltani muutenkin. Sitten päässä vaan napsahti ja tajusin että ajattelin häntä koko ajan ja sitten jotenkin tuo kaikki käytös oliki aika söpöä. Ja nyt nähtiin taas ja hän oli lihonut koronaetäilyn johdosta jonkin verran. Oikeastaan se teki hänestä vaan paremman näköisen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nähty koronaetätyön takia pitkään aikaan. Aluksi en voinut sietää häntä, koska hän on työpaikan salkkarit-hahmo. Eli ylisosiaalinen jutustelija ja tietää kaikkien asiat. Itse kun olen vetäytyvä luonteeltani muutenkin. Sitten päässä vaan napsahti ja tajusin että ajattelin häntä koko ajan ja sitten jotenkin tuo kaikki käytös oliki aika söpöä. Ja nyt nähtiin taas ja hän oli lihonut koronaetäilyn johdosta jonkin verran. Oikeastaan se teki hänestä vaan paremman näköisen...

Missä päin?

Vierailija
4/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin tuo lapset yks mun mielestä älyttömän kaunis nainen/äiti. silmätkin ovat sellaiset mantelinmuotoiset 😍

Vierailija
5/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen nainen, suomalainen nainen. Ei varmasti saavuttamaton mulle, mutta haitat ylittäisi hyödyt, joten vastedeskin piristää lähinnä päiviä. Näin rationaalisesti asian ajattelen, olenhan sentään insinööri - kuten hänkin.

Vierailija
6/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti lahjakas, hauska ja huomioiva. Hyvä isä lapsilleen. Ihanaa seuraa mihin vain, elämä yhtä seikkailua hänen kanssaan. Pitkä ja komea. Mieheni ;)

Vierailija
7/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni on vanhempi mies duunipaikalta, johtavassa asemassa.

Tai en tiedä onko edes ihastuksesta kyse vai vaan seksuaalisesta vetovoimasta, jota en itsekään ymmärrä. Mutta aina alkaa panettaa kun ollaan tekemisissä.

Vierailija
8/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se nyt jännä, että aina ne ukkomiehet vaan osaa naisen hurmata ja harmitellaan kun on varattu. Ettei se miehen parisuhdestatus nyt kuitenkin vaan aktivoi jonkinlaisen saavuttamattoman haikailun, sillä aivan varmasti on sinkkumiehiäkin jotka osaa keskustella naisen kanssa.

Vierailija
9/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mieskollega.. Älykäs, hurmaava, hauska, kunnollinen ja kiltti. Perheellinen mies, joten en ala yrittämään mitään. Tosin yksissä pikkujouluissa humalassa kerroin hänelle tunteistani. Se hieman nolottaa, mutta ei voi mitään. :) Olen ollut ihastunut tähän mieheen jo yli 3 vuotta. Ihastuin heti kun tulin työpaikalle uutena ja hän perehdytti minua. Harmi kun ei olla nähty nyt yli puoleen vuoteen. Koronan takia teemme 100% etätyötä.

N26

Vierailija
10/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

päiväkotiin tuo lapset yks mun mielestä älyttömän kaunis nainen/äiti. silmätkin ovat sellaiset mantelinmuotoiset 😍

Oletko nainen ite

Vierailija
11/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sellainen ihminen, joka ärsyttää enkä haluaisi olla häneen ihastunut. Tai no, en tiedä onko se edes ihastusta vai joku ihmeellinen pakkomielle vaan. Mutta kuitenkin, toivon että tämä fiilis menisi ohi ja nopeasti.

Vierailija
12/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on sellainen ihminen, joka ärsyttää enkä haluaisi olla häneen ihastunut. Tai no, en tiedä onko se edes ihastusta vai joku ihmeellinen pakkomielle vaan. Mutta kuitenkin, toivon että tämä fiilis menisi ohi ja nopeasti.

Millä tavalla ärsyttää?

Vierailija
13/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ärsyttää?

Eräästä toisesta ketjusta lainatakseni, ihastus muuttuu omissa silmissä vastenmieliseksi kun tämä flirttaa ja huomioh*uoraa muidenkin kanssa. Melko yläpeukutettu viesti, joten en taida olla ainut tällaisessa tilanteessa.

Vierailija
14/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ärsyttää?

Eräästä toisesta ketjusta lainatakseni, ihastus muuttuu omissa silmissä vastenmieliseksi kun tämä flirttaa ja huomioh*uoraa muidenkin kanssa. Melko yläpeukutettu viesti, joten en taida olla ainut tällaisessa tilanteessa.

Jotkut miehet ja naiset ovat flirttejä ja jokainen flirtin kohde jotenkin kuvittelee olevansa ainutlaatuinen näille.

Vierailija
15/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ärsyttää?

Jotkut miehet ja naiset ovat flirttejä ja jokainen flirtin kohde jotenkin kuvittelee olevansa ainutlaatuinen näille.

Sitten nää flirtit ei nähtävästi päästä irti "kohteistaan" ja herättelevät ne toivonpilkahdukset aina vaan uudestaan.

Vierailija
16/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä mulla oli unileluna aivan ihana ikäiseni nuori mies. Vietettiin satunnaisesti aikaa kahdestaan ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Sittemmin olemme kaikki kolme liikkuneet samoissa porukoissa ja miehet ovat keskenään läheisempiä kuin minä ihastukseni kanssa, vaikka kaikki ovat tietoisia historiastamme. Tasaisesti hekumoin ajatuksella, että saisin vielä kerran vietellä ja viettyä tuosta upeasta ihmisestä hyvällä omallatunnolla. Koen välillämme olevan aivan erityistä fyysistä vetovoimaa ja tihkun hunajaa aina tavatessamme ja flirttaillessamme. Tiedän, että nykyinen mieheni on minulle äärimmäisen hyvä ja oikeanlainen mies, mutta mikäli eläisin tyhjiössä, en epäilisi hetkeäkään tarttua toimeen.

Vierailija
17/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ärsyttää?

Sitten nää flirtit ei nähtävästi päästä irti "kohteistaan" ja herättelevät ne toivonpilkahdukset aina vaan uudestaan.

Mieluummin sitä flirttaa sellaisten kanssa, jotka flirttiin vastaavat. Jos et pidä ihastuksestasi sellaisena, kun hän on, pidätkö itseasiassa lainkaan hänestä vai vain jostain muodostamastasi ihannekuvasta?

Vierailija
18/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Kiltin oloinen, söpö ja minua n. 20 vuotta nuorempi. Sanomattakin selvää, että mitään aloitteita en tule tekemään, mutta en vain saa häntä pois päästäni.

Vierailija
19/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, hermostunut, aivan käsittämättömän hassu ja söpö. Valitettavasti pitää minusta vain kaverina.

Vierailija
20/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan se nyt jännä, että aina ne ukkomiehet vaan osaa naisen hurmata ja harmitellaan kun on varattu. Ettei se miehen parisuhdestatus nyt kuitenkin vaan aktivoi jonkinlaisen saavuttamattoman haikailun, sillä aivan varmasti on sinkkumiehiäkin jotka osaa keskustella naisen kanssa.

Varatut kiinnostaa, koska on jo jonkun hyväksymä ja hyväksi toteama. Varatulla on sillä tavalla "statusta".