Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin ketipinor 200mg

Vierailija
10.09.2020 |

Nyt odottelen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukahdat n. 30-45 minuutissa tolla määrällä. Mulla unilääkkeenä 100mg, nukahtaa tunnissa, toleranssi kasvanut vähän.

Ketipinoria käytetään unilääkkeenä 25 mg annoksella. Isommilla annoksilla hoidetaan psykooseja.

Sillä hoidetaan MIELIALAA.

Psykoosi on aivan täysin eri asia.

Ketipinor on antipsykootti, ei mielialalääke.

Sillä hoidetaan mielialahäiriöitä. Myös masennus on mielialahäiriö.

Itselläni on kaksisuuntainen mielialahäiriö joka oireilee lähinnä masennuksena.

Ketipinorin lääkeselosteessa lukee, että se kuuluu psykoosilääkkeiden ryhmään ja sillä hoidetaan kaksisuuntaista mielialahäiriötä, maniaa ja skitsofreniaa, eli hyvin vakavia, parantumattomia mielisairauksia, eikä mitään masennusta, jonka saa psykoterapiassa kuntoon.

Kerropa äkkiä, miten masennuksen saa psykoterapiassa kuntoon? Laita ihan vaikka ranskalaisilla viivoilla. Veisin nimittäin mukanani terapiaan huomenna, josko saataisiin vihdoin tämä ongelma hoidettua sun neuvoillasi. 

Kyllä se vakava masennuskin vaan on lamaannuttava sairaus. Tsemppiä

-ap

Vierailija
62/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin 1.5 tuntia odoteltu ja olen ehkä huomaavinani jotain pientä rentoutumista

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksilöllistä kai miten vaikuttaa. Mä laitoin aikoinaan veitsellä sen pienimmän Ketipinorin puoliksi ja piti lähteä seuraavana päivänä töistä kesken pois, kun en pysynyt hereillä sen puolikkaankaan jälkeen. Jos olis vaan jatkanut niin ehkä olis mennyt tuo koko päivän kooma ohi mutta en voinut jäädä sitä odottelemaan, kun piti käydä töissä. Onneksi löytyi toinen lääke unettomuuteeni.

Vierailija
64/64 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni määrättiin 25mg unettomuuteen. Vaikeutta pysyä unessa kun heräilee kokoajan. Kokeiltu 3mg melatoniinia ja opamoxia 15mg vaikka opamoxilla sain suurella annoksella unta mutta seuraavana päivänä olin tokkurainen ja melatoniini ei auttanut pysymään unessa ollenkaan. Myös huomasin voivani jotenkin paremmin varmaan koska nukuinkin paremmin. Haittana oli painon nousu 10kg joka johtui siitä että tuli syötyä enemmän mutta sain tämän kuriin ja painoni tippunu jonkin verran jo urheilulla. Ahdistuneisuuteeni myös tämä vaikutti vähän enkä ollut enään niin ahdistunut.