Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin ketipinor 200mg

Vierailija
10.09.2020 |

Nyt odottelen.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukahdat n. 30-45 minuutissa tolla määrällä. Mulla unilääkkeenä 100mg, nukahtaa tunnissa, toleranssi kasvanut vähän.

Ketipinoria käytetään unilääkkeenä 25 mg annoksella. Isommilla annoksilla hoidetaan psykooseja.

Sillä hoidetaan MIELIALAA.

Psykoosi on aivan täysin eri asia.

Ketipinor on antipsykootti, ei mielialalääke.

Sillä hoidetaan mielialahäiriöitä. Myös masennus on mielialahäiriö.

Itselläni on kaksisuuntainen mielialahäiriö joka oireilee lähinnä masennuksena.

Vierailija
42/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor 200mg on ihan tehokas lääke esim masennukseen. Lihottaa ja turvottavaa vaan niin pirusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukahdat n. 30-45 minuutissa tolla määrällä. Mulla unilääkkeenä 100mg, nukahtaa tunnissa, toleranssi kasvanut vähän.

Aha. Hyvä että tiedät noin hyvin. Itsellä tällä hetkellä 300mg annos, enkä nukahda sillä kuin joka toinen päivä. Johtuu toki siitä, että se edellinen yö on mennyt nukkumatta.

Mutta parempiakaan lääkkeitä ei kuulemma ole olemassa.

Siksi olenkin siirtynyt etsimään apua alkoholista. 

Voisiko Levozinista olla apua? Kun tenoxit tms. antoi parin tunnin unet, niin tuolla nukuin koko yön.

Vierailija
44/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketipinoria käytetään unilääkkeenä 25 mg annoksella. Isommilla annoksilla hoidetaan psykooseja.

Höpö höpö,vasta yli 300-400 mg:n annoksilla hoidetaan psykooseja

Vierailija
45/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylensä unihäiriö hoidetaan pienellä annoksella. Itselläkin on ketipinor ja 50mg on minulle sopiva annos.

Ei ole ollut kertaakaan tokkuraisuutta tai mitään muutakaan haittaa. Nukun hyvin ja herään virkeänä aamulla. Heti kun lääke vaihtui ( pyynnöstäni) Mirtazapiinista Ketipinoriin alkoi myös paino pudota. Olen laihtunut n 12- 13 kg noin 6- 8 kk aikana. Melkein on normaalipaino saavutettu.

Vierailija
46/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketipinor 200mg on ihan tehokas lääke esim masennukseen. Lihottaa ja turvottavaa vaan niin pirusti.

Riippuu ihmisestä, minua ei lihottanut eikä turvottanut yhtään

Vierailija
47/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Hyvä että tiedät noin hyvin. Itsellä tällä hetkellä 300mg annos, enkä nukahda sillä kuin joka toinen päivä. Johtuu toki siitä, että se edellinen yö on mennyt nukkumatta.

Voisiko Levozinista olla apua? Kun tenoxit tms. antoi parin tunnin unet, niin tuolla nukuin koko yön.

Kiitos vinkistä. Voisin omasta puolestani kokeilla, jos tuo ei lääkärin mielestä ole liian "paha" lääke eikä näin ollen sitä suostu kirjoittamaan. 

Vierailija
48/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otin eilen 300mg ja nukuin silti vaan koiranunta. Kävin hakee vähän voimakkaampia leptejä. Katotaan miten käy.

Mulla on eri lääkitys, mutta tuli blackout ja unohdin otinko ne jo tänään vai en. Siksi otin nyt vain ketipinoria, ettei tule tuple-annosta ja ketipinor on sen verran kesyä ettei haittaa. Eihän tällä kuuhun mennä, mutta jos edes vähän auttaisi väsyttämään.

Nyt kokeilen olantsapiinia. Todella paha unettomuus. Pakko mennä sairaalaan kohta jos ei uni tule.

Olantsapiini väsyttää itsellä lievästi myös. Mutta huonoimpien unien aikaan pelastus oli Levozin niminen lääke. Ei ole mikään väsyttänyt niin hyvin.

Mun läheisellä auttoi levozin vuosia.

Sitten tuli parkinsonismia. Onneksi meni lopulta lopettamisen jälkeen ohi.

Vierailija
49/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä otan 10 mg ketipinoria, nukahdan niin tehokkaasti, että aikaisintaan 1,5 vrk kuluttua alkaa pikkuhiljaa olemaan jonkinlaista alkeellista älyllistä elämää aivoissa.

Miten sä edes saat noin pieniä annoksia? 25mg pienin eikä ole jakouurretta.

No sitten se oli se 25 mg. Joka tapauksessa pienin mahdollinen annos. Tuosta on jo muutama vuosi, ja kokeilin siihen aikaan niin monia lääkkeitä, ettei kaikki yksityiskohdat ole jääneet mieleen. Tuosta lääkkeestä sentään muistan nimen, ja sen, että pienimmällä mahdollisella annoksella kokeilin sitä.

Vierailija
50/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen vai skitsofrenia ap:llä?

Vierailija
51/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

skitsofreniakirjon sairaus

-ap

Vierailija
52/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eikö tule ruokahimoa lääkkeen oton jälkeen?

Vierailija
53/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap eikö tule ruokahimoa lääkkeen oton jälkeen?

Tulee mun normilääkkeen jälkeen. Mutta ei ketipinorilla.

Vierailija
54/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ketipinorista makeanhalu. Onneksi menee ohi aamuun mennessä.

Vierailija
55/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus sentään, ota ihmeessä Levareita, kyllä fudaa, aivan hirveä lääke. No, jos oot ihan sekaisin, mee hakea ammattiapua

Vierailija
56/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin unilääkettä aikanaan krooniseen unettomuuteen. Arvauskeskuksen täti kirjoitti ketipinor respan. Otin yhden ja piristyin vaan, mutta tuli hemmetin agressiivinen olo. Heitin aamulla roskiin. Saakeli mitä myrkkyjä ihmisille tosta vain kirjoittavat 5 minuutin kuulemisen jälkeen.

Vierailija
57/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketipinorin lääkeselosteessa lukee, että se kuuluu psykoosilääkkeiden ryhmään ja sillä hoidetaan kaksisuuntaista mielialahäiriötä, maniaa ja skitsofreniaa, eli hyvin vakavia, parantumattomia mielisairauksia, eikä mitään masennusta, jonka saa psykoterapiassa kuntoon.

Vierailija
58/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

skitsofreniakirjon sairaus

-ap

Voi ei, olen pahoillani.

Vierailija
59/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus sentään, ota ihmeessä Levareita, kyllä fudaa, aivan hirveä lääke. No, jos oot ihan sekaisin, mee hakea ammattiapua

Mulla ganz fudaa ja mahdaa lähdee. Enx iha segazii oo. Fudaaa yeeeez!

Vierailija
60/64 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketipinorin lääkeselosteessa lukee, että se kuuluu psykoosilääkkeiden ryhmään ja sillä hoidetaan kaksisuuntaista mielialahäiriötä, maniaa ja skitsofreniaa, eli hyvin vakavia, parantumattomia mielisairauksia, eikä mitään masennusta, jonka saa psykoterapiassa kuntoon.

Kerropa äkkiä, miten masennuksen saa psykoterapiassa kuntoon? Laita ihan vaikka ranskalaisilla viivoilla. Veisin nimittäin mukanani terapiaan huomenna, josko saataisiin vihdoin tämä ongelma hoidettua sun neuvoillasi.