Otin ketipinor 200mg
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otin eilen 300mg ja nukuin silti vaan koiranunta. Kävin hakee vähän voimakkaampia leptejä. Katotaan miten käy.
Mulla on eri lääkitys, mutta tuli blackout ja unohdin otinko ne jo tänään vai en. Siksi otin nyt vain ketipinoria, ettei tule tuple-annosta ja ketipinor on sen verran kesyä ettei haittaa. Eihän tällä kuuhun mennä, mutta jos edes vähän auttaisi väsyttämään.
Nyt kokeilen olantsapiinia. Todella paha unettomuus. Pakko mennä sairaalaan kohta jos ei uni tule.
Olantsapiini väsyttää itsellä lievästi myös. Mutta huonoimpien unien aikaan pelastus oli Levozin niminen lääke. Ei ole mikään väsyttänyt niin hyvin.
hyvä pistää korvan taakse tuo lääke.
Jos et ole ennen käyttänyt, heräät ylihuomenna. Järkyttävä annos!
Jos minä otan 10 mg ketipinoria, nukahdan niin tehokkaasti, että aikaisintaan 1,5 vrk kuluttua alkaa pikkuhiljaa olemaan jonkinlaista alkeellista älyllistä elämää aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkoa semmoisesta. Käytän muita lääkkeitä, mutta tätä käyttänyt joskus Seroquel nimisenä jotain 800mg annoksella eikä sekään mitenkään pökerryttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Nukahdat n. 30-45 minuutissa tolla määrällä. Mulla unilääkkeenä 100mg, nukahtaa tunnissa, toleranssi kasvanut vähän.
Ketipinoria käytetään unilääkkeenä 25 mg annoksella. Isommilla annoksilla hoidetaan psykooseja.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä otan 10 mg ketipinoria, nukahdan niin tehokkaasti, että aikaisintaan 1,5 vrk kuluttua alkaa pikkuhiljaa olemaan jonkinlaista alkeellista älyllistä elämää aivoissa.
Miten sä edes saat noin pieniä annoksia? 25mg pienin eikä ole jakouurretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkoa semmoisesta. Käytän muita lääkkeitä, mutta tätä käyttänyt joskus Seroquel nimisenä jotain 800mg annoksella eikä sekään mitenkään pökerryttänyt.
Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor on siitä ovela lääke, että pienempi annos nukuttaa. Normaalisti 25 mg tai puolikas käytetään nukahtamiseen. Se 200 ei nukuta kuin tosi tottunutta.
Hienoa, jos monilla auttaa 25mg. Itsellä vaikutus sama kuin söisin kalkkitabletin.
Riippuu varmaan mielisairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seroquel onkin pitkävaikutteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukahdat n. 30-45 minuutissa tolla määrällä. Mulla unilääkkeenä 100mg, nukahtaa tunnissa, toleranssi kasvanut vähän.
Ketipinoria käytetään unilääkkeenä 25 mg annoksella. Isommilla annoksilla hoidetaan psykooseja.
Sillä hoidetaan MIELIALAA.
Psykoosi on aivan täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia annoksia määrätään vain pitkäaikaissairaille ja psykoottisille. Vetäisit ap mieluummin kunnon kalsarikännit sammumispisteeseen asti.
😂 Eikä määrätä. Itsellä lievä 2 tyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö 400mg ketipinoria ei ole mitään.
Aamulla herään ennen klo 5 töihin kuten aina.Vakavammille tiloille määrätään 800mg jne.
"Lievä kaksisuuntainen". Heh. Kyllä te mielisairaat olette niin sairaudentunnottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor on antipsykootti, ei mielialalääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia annoksia määrätään vain pitkäaikaissairaille ja psykoottisille. Vetäisit ap mieluummin kunnon kalsarikännit sammumispisteeseen asti.
😂 Eikä määrätä. Itsellä lievä 2 tyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö 400mg ketipinoria ei ole mitään.
Aamulla herään ennen klo 5 töihin kuten aina.Vakavammille tiloille määrätään 800mg jne.
400mg on kyllä täys halvaus. 200mg en pystynyt enää edes liikuttamaan itseäni vaan nukuin ja olin samaan aikaan hereillä. Aivan järkyttävä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä hoidetaan eri tyyppisiä psykoosisairauksia, mutta on todennäköisesti "lievin" mahdollinen lääke siihen.
Ketipinorista on nykyisin myös pitkävaikutteinen vähemmän väkivaltainen versio.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Hyvä että tiedät noin hyvin. Itsellä tällä hetkellä 300mg annos, enkä nukahda sillä kuin joka toinen päivä. Johtuu toki siitä, että se edellinen yö on mennyt nukkumatta.
Mutta parempiakaan lääkkeitä ei kuulemma ole olemassa.
Siksi olenkin siirtynyt etsimään apua alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä hoidetaan eri tyyppisiä psykoosisairauksia, mutta on todennäköisesti "lievin" mahdollinen lääke siihen.
Keti on porttilääke. Sillä voi vieroittaa tai ajaa sisään kunnollisiin antipsykootteihin.
Muistan kun joskus kokeilin mun siskon nukahtamislääkettä, tuli aivan kauhee kuolemanpelko, sydän hakkas enkä uskaltanut ummistaa silmiäni.
Se oli kauhiaa.
En toiste kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lievä kaksisuuntainen". Heh. Kyllä te mielisairaat olette niin sairaudentunnottomia.
Niin siis sinä olet sairaudentunnoton?
Itselläni on 20v työura, 18v parisuhde ja olen myös rakastava äiti. Joka ei opeta lapsestaan kaltaistasi töykeää ja ajattelematonta ihmistä.
Hienoa, jos monilla auttaa 25mg. Itsellä vaikutus sama kuin söisin kalkkitabletin.