Noloimmat / selvimmät saadut pakit, vertaistukea kiitos!!
Eilen sain noloimmat pakit ikinä, hyvä ettei mies joutunut rautalangasta vääntämään. Kyseessä oli sitä paitsi "helppo nakki", miten erehdyin noin pahasti :D
En tiedä miten pystyn enää kohtaamaan tuota henkilöä, vältelläkkään en voi. Tuntuu että voisin vajota maan alle ja ole niin säälittävä.
Nyt tarvitsen kipeästi teidän tarinoitanne saaduista pakeista ja miten siitä selvitään ilman että tuntee olevansa pelkkää roskaa??
:(
Kommentit (10)
Voooi vittu. Kasva aikuiseksi.
Toivottavasti osaat nyt myös eläytyä miesten asemaan.
Lassukat vaietkoon seurakunnassa!
Ap, älä murehdi. Parempi noin, että mies joutuu vääntämään rautalangasta. Yleensähän ne vain hiljalleen feidaavat, hyvä kun joku on joskus saanut jopa suunsa auki :)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 14:51"]
Lassukat vaietkoon seurakunnassa!
Ap, älä murehdi. Parempi noin, että mies joutuu vääntämään rautalangasta. Yleensähän ne vain hiljalleen feidaavat, hyvä kun joku on joskus saanut jopa suunsa auki :)
[/quote]
Nii että jokaisella pilvellä on hopea reunus?:D Hyvä etten oikeesti heittänyt itseäni miehen syliin ja sanonut että take me now!!! Niin nolo olin....
-ap
No enpä ole koskaan joutunut pakkien kohteeksi, en siis ikinä! Itse sen sijaan olen antanut pakit miehelle varmaan ainakin 50 kertaa.
No mä olen muutaman kerran urpoillut humalassa ja saanut pakit :) Hassua, en oikeasti edes ollut niin kovin kiinnostunut, mutta silti piti vissiin yrittää jotenkin piristää iltaa. Mies oli tosi kiltti ja sanoi kohteliaasti joitain syitä (en uskonut, jatkoin jankuttamista) kunnes sitten heitti tekosyyn "on joku toinen" (jonka sitten jo onneksi tajusin). Selvinpäin en todellakaan olisi ollut niin idiootti.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 16:21"]
No enpä ole koskaan joutunut pakkien kohteeksi, en siis ikinä! Itse sen sijaan olen antanut pakit miehelle varmaan ainakin 50 kertaa.
[/quote]
Eli vaikutat helpolta, mutta et ymmärräkään antaa?
Nykyään on trendinä pitkäaikaisissa suhteissa olevilla miehillä vedättää naisia ja sitten antaa kylmät pakit. Eli siis antavat kaikin tavoin ymmärtää, palvovat, juoksevat perässä, koskettelevat, eivätkä koskaan puhu vaimostaan eli välttämättä kohde ei edes tiedä miehen olevan varattu, tai ainakin luulee tämän olevan eroamassa kun merkit ovat niin selvät.
Pakkien jälkeen sama meno jatkuu eli jahtaavat taas yhtä innokaasti. Ja tätä tekevät luotettavan tuntuiset ja aikuisen oloiset miehet.
Tämä on sitä tasa-arvoa!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 16:31"]
[/quote]
[/quote]
No, olen sellainen perinteinen kaunotar, kuten jotkut tapaavat sanoa: kauniit kasvot, hoikka vyötärö ja pitkät sääret. Miehet ovat kimpussani olleet aina, mutta mä en niistä hirveästi piittaa enkä siinä mielessä ole mikään helppo tapaus ja kun olen vielä nirsokin miesten suhteen, niin joutuuhan sitä sitten niitä pakkeja jakamaan. Se vähän ihmetyttää kyllä, että en kyllä mitenkään flirttaile enkä tee itseäni tykö miehille, niin siitä huolimatta ne tuntuvat luulevan, että viestin jotakin. Kaverini väittää, että se johtuu olemuksestani.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 16:43"]
[/quote]
[/quote]
No, olen sellainen perinteinen kaunotar, kuten jotkut tapaavat sanoa: kauniit kasvot, hoikka vyötärö ja pitkät sääret. Miehet ovat kimpussani olleet aina, mutta mä en niistä hirveästi piittaa enkä siinä mielessä ole mikään helppo tapaus ja kun olen vielä nirsokin miesten suhteen, niin joutuuhan sitä sitten niitä pakkeja jakamaan. Se vähän ihmetyttää kyllä, että en kyllä mitenkään flirttaile enkä tee itseäni tykö miehille, niin siitä huolimatta ne tuntuvat luulevan, että viestin jotakin. Kaverini väittää, että se johtuu olemuksestani.
[/quote]
Kuten sanoin: vaikutat helpolta. Et vain ehkä itse tajua sitä.
No mä olen muutaman kerran urpoillut humalassa ja saanut pakit :) Hassua, en oikeasti edes ollut niin kovin kiinnostunut, mutta silti piti vissiin yrittää jotenkin piristää iltaa. Mies oli tosi kiltti ja sanoi kohteliaasti joitain syitä (en uskonut, jatkoin jankuttamista) kunnes sitten heitti tekosyyn "on joku toinen" (jonka sitten jo onneksi tajusin). Selvinpäin en todellakaan olisi ollut niin idiootti.
[/quote]
Needless to say, minäkin olin humalassa kun menin tyrkyttämään itseäni ja tuo tyyppi on semmoinen joka on aiemmin piirittänyt minua mutta en missään vaiheessa ole ollut kiinnostunut, enkä ollut nytkään :D mitähän sitä on taas päässä pyörinyt kun tommosen tempun tein...
-ap