Olen 31 enkä löydä puolisoa vaikka haluni parisuhteeseen on suuri
Haluan elää yhdessä, sitoutua, mennä naimisiin ja perustaa perheen. Olen kokeillut kaikki mahdolliset keinot tv-ohjelmia lukuunottamatta (eivät ole minun juttuni). Haluan tasapainoisen ja terveen miehen, joka on hellä, rakastava ja romanttinen.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Samaa täällä m29
Miehillä vaihtoehdot ovat
A) tyhmä
B) ilkeä
C) erittäin lihava
Mikä näistä osui?
Varmasti mies löytyy sinulle. Mutta selkeästi et ole sanut pidettyä miestä. Kannattaa tutustua itseesi ensiksi ja ymmärtää omat puutteesi. Ja miettiä tarkkaan edellisiä suhteita miksi ne kariutui.
Yllättävän paljon vapaita perhettä haluvia sinkkumiehiä täällä!
Minulle kelpais Pirkanmaalta luonnosta, koirista ja maaseudusta pitävä mies. Ja jos olet korona-aktivisti ja kirjoitat nasevia agitoivia korona-analyyseja tänne palstalle saat extrapojon!
En ole pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaadit?
- miehen tuloista?
- miehen pituudesta?
- miehen naaman komeudesta?
- miehen karismasta naisten keskuudessa?
- miehen ammatin seksikkyydestä?
- miehen lihaksista?
Vastaa näihin, niin voin vastata aloituskysymykseesi paremmin.
M38
Ensinnäkin vaatiminen on negatiivinen sana, josta en erityisemmin pidä. On minulla omat toiveeni kumppania kohtaan.
-Miehen on tehtävä töitä, tienattava omat rahansa ja raha ei saa olla ongelma, koska en halua kuulla valitusta sen puutteesta
-182-187cm ideaali, koska pidän pitkistä miehistä
-En pidä sanasta naama. Ne ovat kasvot. Vaalea hyvinhoidettu iho, mustat hiukset ja ruskeat silmät
-En ymmärrä karismakysymystä? Mitä väliä sillä on onko mieheni komea muiden silmissä jos hän on minun komea mieheni ja miehellä on terve itseluottamus
-En ymmärrä miksi kukaan tekisi töitä seksikkään ammatin takia. Lue ensimmäinen vastaus
-Pidän hoikista ja pitkistä terveistä miehistä. Ei liian treenatuista muskeleista, kun eivät ole juttuni
P.S. En pidä vaativista ja komentelevista miehistä Ap
Vierailija kirjoitti:
Veikkan että paikkakunnan vaihdos voisi tehdä hyvää ja tuoda muutoksia mukanaan. Jos on koko ikänsä asunut samoilla nurkilla niin kaikki tuntevat sinut ja se voi olla kynnys tutustua sinuun lähemmin.
Olen asunut monessa kaupungissa - suuremmissa ja pienemmissä paikoissa ympäri Suomea. Ainoastaan kokematta asuminen ulkomailla. Kiitos kuitenkin uudesta näkökulmasta. Ap
Mitä vaadit?
- miehen tuloista?
Enemmän kuin minä eli päälle 500 € kk olisi kiva.
- miehen pituudesta?
Pidempi kuin minä, eli päälle 150 cm.
Jos kestäisi katsoa niin kiva.
En ymmärrä kysymystä.
Kaikki käy.
- miehen lihaksista?
Jos enemmän lihasmassaa kuin rasvamassaa ni bueno.
Muu ku ap
Vierailija kirjoitti:
Varmasti mies löytyy sinulle. Mutta selkeästi et ole sanut pidettyä miestä. Kannattaa tutustua itseesi ensiksi ja ymmärtää omat puutteesi. Ja miettiä tarkkaan edellisiä suhteita miksi ne kariutui.
Kiitos. Ongelman ydin ei ole siinä ettenkö saisi miestä pidettyä vaan mistä löytäisin sopivan miehen jolla on samanlainen arvomaailma ja tulevaisuuden suunnitelmat. En keräile suhteita, kun minulla ei ole ainuttakaan suhdetta. En ala parisuhteeseen heppoisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa täällä m29
Miehillä vaihtoehdot ovat
A) tyhmä
B) ilkeä
C) erittäin lihavaMikä näistä osui?
Vaihtoehto D) Liian kiltti ja viisas. Ap
En ole ap, mutta samassa tilanteessa, niin vastaan:
Mitä vaadit?
- miehen tuloista? Miehen pitää tulla toimiin omillaan. Minulla on hyvä palkka, joten kiva olisi, jos miehelläkin olisi. Tosin omani on naisvaltaisella alalla hyvä, eli miehen kohdalla se olisi huono.
- miehen pituudesta? Olen itse 159 cm, kiva olisi jos mies olisi yli sen.
- miehen naaman komeudesta? Pitää olla minua miellyttävä. Olen toki itse suht kaunis, joten tunnen vetoa oman tasoisiini miehiin. Tämä on siis ihan normaalia, että "oma taso" viehättää.
- miehen karismasta naisten keskuudessa? Minua kiinnostaa vai se, miten mies kohtelee minua (ja äitiään). Kuunteleeko, onko aidosti kiinnostunut jutuistani, nauraako kanssani jne?
- miehen ammatin seksikkyydestä? Määrittele seksikäs ammatti. Lentäjä tms? Esim joku devaajanörtti on minulle ihan ok, kunhan nyt on edes vähän vastuullinen ja jonkin sortin älykkyytä vaativa työ.
- miehen lihaksista? Ei tarvitse olla lihaksikas. Pidän ihan tavallisista kropista. Itsellänikin on.
No, vastasinko oikein vai väärin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta samassa tilanteessa, niin vastaan:
Mitä vaadit?
- miehen tuloista? Miehen pitää tulla toimiin omillaan. Minulla on hyvä palkka, joten kiva olisi, jos miehelläkin olisi. Tosin omani on naisvaltaisella alalla hyvä, eli miehen kohdalla se olisi huono.
- miehen pituudesta? Olen itse 159 cm, kiva olisi jos mies olisi yli sen.
- miehen naaman komeudesta? Pitää olla minua miellyttävä. Olen toki itse suht kaunis, joten tunnen vetoa oman tasoisiini miehiin. Tämä on siis ihan normaalia, että "oma taso" viehättää.
- miehen karismasta naisten keskuudessa? Minua kiinnostaa vai se, miten mies kohtelee minua (ja äitiään). Kuunteleeko, onko aidosti kiinnostunut jutuistani, nauraako kanssani jne?
- miehen ammatin seksikkyydestä? Määrittele seksikäs ammatti. Lentäjä tms? Esim joku devaajanörtti on minulle ihan ok, kunhan nyt on edes vähän vastuullinen ja jonkin sortin älykkyytä vaativa työ.
- miehen lihaksista? Ei tarvitse olla lihaksikas. Pidän ihan tavallisista kropista. Itsellänikin on.
No, vastasinko oikein vai väärin.
Kultaseni, ei ole oikeita eikä vääriä vastauksia kun kyseessä on oma unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaadit?
- miehen tuloista?
- miehen pituudesta?
- miehen lihaksista?
Vastaa näihin, niin voin vastata aloituskysymykseesi paremmin.
M38
Ensinnäkin vaatiminen on negatiivinen sana, josta en erityisemmin pidä. On minulla omat toiveeni kumppania kohtaan.
-Miehen on tehtävä töitä, tienattava omat rahansa ja raha ei saa olla ongelma, koska en halua kuulla valitusta sen puutteesta
-182-187cm ideaali, koska pidän pitkistä miehistä
-En pidä sanasta naama. Ne ovat kasvot. Vaalea hyvinhoidettu iho, mustat hiukset ja ruskeat silmät
-En ymmärrä karismakysymystä? Mitä väliä sillä on onko mieheni komea muiden silmissä jos hän on minun komea mieheni ja miehellä on terve itseluottamus
-En ymmärrä miksi kukaan tekisi töitä seksikkään ammatin takia. Lue ensimmäinen vastaus
-Pidän hoikista ja pitkistä terveistä miehistä. Ei liian treenatuista muskeleista, kun eivät ole juttuni
P.S. En pidä vaativista ja komentelevista miehistä Ap
No sieltähän se tuli. Lyhyitä miehiä olisi tarjolla vaikka jonoksi asti, kun heillä on nimenomaan pituutensa vuoksi (kuten itse juuri osoitit) vaikeaa saada naista. Mutta heitä et kelpuuta. Sellaista se on: jos kriteerit ovat kovat, voi mennä hetki ennen kuin löytää sen oikean.
Onnellinen elämä on viiden sentin haarukassa 👍
No siis eihän nykyäään kukaan löydä enää ketään. Kaikki etsivät jotain superhyvää jota ei ole olemassakaan. Kukaan ei kelpaa kellekään.
Ja pienemmissä kaupungeissa suurin osa on pariutunut jo 25-vuotiaana viimeistään.
Ehkä sun kannattaisi katsoa reilusti nuorempaa miestä? Just saying.
"tasapainoisen ja terveen miehen, joka on hellä, rakastava ja romanttinen"
Nyt ap jos ihan tosissaan haluat joskus saada ihan oikean perheen tässä elämässä niin hölläisin tosissaan noita kriteerejä. Tuollaisia miehiä on vapaana sinun iässäsi ehkä joku, joka on ollut koomassa tai muuten kuntoutuksessa ikävuodet 20-30. Loput on varattuja eivätkä vapautuessaankaan halua heti perhettä kanssasi jos ovat niitä _tasapainoisia_. Miehet eivät ole tasapainoisia, terveitä, helliä, rakastavia ja romanttisia, varsinkaan kolmekymppiset sinkut. Harvempi nainenkaan on noita kaikkea. Miehistä siis TODELLA harva ja miksi sellainen mies haluaisi sinut?
Tämä nyt on karu totuus, mutta elämänsä rakkauden kanssa perheen perustaa vain harva, yleensä nuorena vahingossa eikä sitäkään onnea aina osata vaalia. Saavat kuitenkin elää sen, mistä suurinosa ihmisistä vain kateellisia haaveilee. Niitä helliä, hurmaavia ja tervepäisiä miehiä ei monta ole markkinoilla. Sellaisia aivan erityisiä ihmisiä. Eikä niillä harvoilla hyvillä ole hinkua päästä toteuttamaan jonkun deittisovellusnaisen haaveita isoista veloista, jaetuista menoista, vanhempainvapaiden jakamisesta, seksilakkoliitosta, koliikista...
Etsisin itse ensisijaisesti rakkautta ja määrittelisin viimeisenä millainen sen miehen pitäisi olla. Tai sitten eläisin ilman rakkautta, ilman hellyyttä ja hyvänä pitoa, sellaiseen sinullakin on mahdollisuus. Saat siten mitä haluat ja pärjäät niillä mitä on. Rakastuminen ja sen määrittely mihin rakkaussuhde kehittyy on aika vaikeaa.
Veikkan että paikkakunnan vaihdos voisi tehdä hyvää ja tuoda muutoksia mukanaan. Jos on koko ikänsä asunut samoilla nurkilla niin kaikki tuntevat sinut ja se voi olla kynnys tutustua sinuun lähemmin.